Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

#58380
Citaat van: denistel op mei 13, 2026, 21:08:46
Look 19 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,

Tuurlijk Nistel, maar op dit forum heerst alleen korte termijn visie bij velen.
Grote namen in het 1ste dat willen ze. Voor Cambuur niet te betalen. Zullen het met talenten en wat ervaren spelers moeten doen die het ergens anders net niet redden.Want als er wel echte talenten doorgroeien ben je spekkoper.
Eerst paar jaartjes zelf van genieten en dan duur verkopen.
De jeugd wordt zwaar onderschat.
Ik kan wel geweldig genieten van zon Marsmannetje op de brommer vol overgave....
Bob Ross....... mooi man.

Bankzitter

#58381
Henstra , met 18 aangesloten vorig seizoen en 5 goals, 2 assists.
Echt uitstekend. Vind maar zo?n invaller in de KKD die goedkoper is.

YellowBlue

Citaat van: De Gast op mei 13, 2026, 19:49:19
Wat mutte we met al die jonkies die nu een contract krijgen en amper minuten hebben gemaakt (of helemaal niet) terwijl we straks eredivisie spelen  :?
Kijk eens naar de topteams van deze wereld. Allemaal selecties met een hoop jonge twintigers, een paar mid- en eind twintigers en 2 of 3 dertigers. Dat blijkt toch telkens de ideale mix te zijn. Van onze beste 5 spelers dit seizoen waren er 3 rond de 20 jaar.

zeewolde

Citaat van: YellowBlue op mei 14, 2026, 10:23:02
Kijk eens naar de topteams van deze wereld. Allemaal selecties met een hoop jonge twintigers, een paar mid- en eind twintigers en 2 of 3 dertigers. Dat blijkt toch telkens de ideale mix te zijn. Van onze beste 5 spelers dit seizoen waren er 3 rond de 20 jaar.

Die 2 of 3 dertigers zijn wel basisspelers. Wij hebben alleen vd Sande en dat wordt geen basisspeler.
Paar mid of eind twintigers?

Wij hebben alleen Amofa en Souren, waarbij alleen Amofa basis gaat worden.

Ik weet dat de transferperiode nog niet begonnen is, maar kwaliteit voor de basis van mid twintigers en begin dertigers schijnen wij niet te kunnen betalen.

Eewal

Allemaal voorbarige berichten hier. Wie had van Baouf gehoord? En jaar later gaat hij wellicht naar het WK. Heb gewoon eens vertrouwen in de beleidsbepalers....

sunderland

#58385
Citaat van: YellowBlue op mei 14, 2026, 10:23:02
Kijk eens naar de topteams van deze wereld. Allemaal selecties met een hoop jonge twintigers, een paar mid- en eind twintigers en 2 of 3 dertigers. Dat blijkt toch telkens de ideale mix te zijn. Van onze beste 5 spelers dit seizoen waren er 3 rond de 20 jaar.
precies die mix. Het lijkt er zeer sterk op dat dat dit seizoen niet gaat gebeuren, Max 28 en vooral jonkjes die geld kunnen opbrengen. Als het lukt om er in te blijven zou dat fantastisch zijn.

PePe

Jonge talent volle jongens halen die bij hun huidige clubs net tegen het eerste elftal aan hangen, maar nu wel hoger op willen, daarvoor is Cambuur een ideale club. Deze talenten laten door ontwikkelen, daar moet Cambuur het vooral van hebben. De eredivisie is hier ook heel geschikt voor.

Specuveter

Het zal ook wel een beetje bij ons clubje horen
Nooit wat geweest....zal nooit wat worden.
Ik denk dat we nu op het goede pad zitten.
Zoals Lambooy al heeft gezegd, het rad is nu aan het draaien.
Komt we goed!

zeewolde

Citaat van: Eewal op mei 14, 2026, 10:52:30
Allemaal voorbarige berichten hier. Wie had van Baouf gehoord? En jaar later gaat hij wellicht naar het WK. Heb gewoon eens vertrouwen in de beleidsbepalers....

Baouf had Amofa en Diemers om zich heen om te groeien.
In de KKD mocht hij fouten maken zoals tegen Willem2.

Dat isbin de ere lastiger.

Eewal

We weten toch niet met welke spelers ze bezig zijn?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Eewal op mei 14, 2026, 12:05:18
We weten toch niet met welke spelers ze bezig zijn?

Maar het is al 14 mei! Over 3.5 maand is de transferdeadline al h? :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

James

Het mooie is dat er bij Cambuur nu ?cht sprake is van beleid waarvan De Graaf en van de Belt de grondleggers zijn. Waar wij grotendeels als supporters reageren door op de waan van de dag te reageren door hier te benoemen we moeten die en die speler halen want die was goed tegen Cambuur komt Cambuur met allemaal onbekende pareltjes via de uitstekende scouting.

Het enigste wat ik erg jammer vindt is dat Diemers niet blijft. Zo?n bepalende ervaren speler vind je niet lijkt mij en je weet nu wat je in huis hebt. Je geeft hem in ieder geval geen contract voor ??n jaar met een optie voor een tweede jaar.

Maar goed voor de rest alle vertrouwen in Cambuur/Lambooij. Ik kan mij in de afgelopen 35 jaar niet herinneren dat er op transfergebied beleid is gevoerd waarbij je echt het idee hebt dat Cambuur spelers haalt die wij als leken niet hadden kunnen bedenken.


zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2026, 12:16:07
Maar het is al 14 mei! Over 3.5 maand is de transferdeadline al h? :koffie
leg het maar uit Holwerd,

Plat wil Diemers graag behouden, maar financieel lukt dit niet. Welke ervaren speler die ook het juiste niveau heeft zal dan wel haalbaar zijn.

Je gaat het niet redden met alleen maar spelers onder de 23.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2026, 12:34:17
leg het maar uit Holwerd,

Plat wil Diemers graag behouden, maar financieel lukt dit niet. Welke ervaren speler die ook het juiste niveau heeft zal dan wel haalbaar zijn.

Je gaat het niet redden met alleen maar spelers onder de 23.

Het is niet mijn werk om lijsten met spelers bij te houden. Daar krijgen Lambooij en Co dik voor betaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat de heren niet weten wat er (ongeveer) nodig is om veilig te spelen in de Ere.
Die gasten wisten dat we zouden gaan promoveren; die gasten wisten dat Diemers een aflopend contract had. Voor deze scenario's zijn heus wel plannen gemaakt.
Maar we zijn pas 14 mei!! De Eredivisie heeft nog een speelronde; de play-offs zijn nog bezig; buitenlandse competities zijn nog bezig. Waarom die haast? Op dit moment heb ik in ieder geval nog alle vertrouwen dat het goed gaat komen. Dat hebben ze wel verdiend na afgelopen seizoen.

Jullie moeten het zelf weten, maar ik ga pas zeiken en me druk maken als er op 30 augustus nog geen spelers bij zijn gekomen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Diemers mocht van mij ook blijven, ik vind wel dat het de afgelopen 2 jaar te veel om hem draaide, dit wordt in de ere gigantisch afgestraft denk ik. FF een mannetje op Diemers, zo gaat dit.