Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op mei 13, 2026, 12:47:16
Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge

Ik weet niet of dit nu stoer gedrag is of waarom je zo typt eigenlijk...... :?
Ik wil je wel vragen om hier een beetje normaal taalgebruik te hanteren op dit forum.
Laten we het een beetje leuk houden hier allemaal.

Van POLITIEKE discussies hier die niks met onze club hebben te maken zit niemand op te wachten. Zoek daar een ander forum voor a.u.b.

                        DANK U !      Delfzijl/Cambuur.

Jandehulk

Zo is dat ....en door!!!

oost

Tot nu toe wordt ik niet heel vrolijk.
Marsman verlengen ( Brengt energie maar kwalitatief erg matig
Look verlengen. In die paar invalbeurten totaal geen indruk op mij gemaakt.

En dan laat je Diemers gaan.

Ik hoop dat dit geen voorbode wordt want dan wordt het een erg langs seizoen komend jaar

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op mei 13, 2026, 19:49:19
Wat mutte we met al die jonkies die nu een contract krijgen en amper minuten hebben gemaakt (of helemaal niet) terwijl we straks eredivisie spelen  :?

Ja wat moeten we eigenlijk nog met die jeugdopleiding nu we gepromoveerd zijn?!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2026, 20:38:52
Ja wat moeten we eigenlijk nog met die jeugdopleiding nu we gepromoveerd zijn?!


Zolang het elftal nog niet rond is lijkt het mij verstandiger te wachten om de jeugd allemaal contracten te geven.  Je kunt ten slotte het geld maar 1 keer uitgeven.

En ik verwacht niet dat we geld gaam verdienen aam Marsman en Look

Dan had je dat geld net zo goed aan diemers kunnen uitgeven  :rodekaart

justremco

Citaat van: De Gast op mei 13, 2026, 19:49:19
Wat mutte we met al die jonkies die nu een contract krijgen en amper minuten hebben gemaakt (of helemaal niet) terwijl we straks eredivisie spelen  :?

Die jonge gasten gaan toch gewoon in onder 21 spelen? Zie het probleem niet zo. Hebben ook nog geen dikke contracten

Holwerd voor Cambuur

Achja , dat verwachtten we van Smit en Nartey ook niet.

Laat de mensen die er verstand van hebben nu maar lekker hun gang gaan. Deze contractjes gaan echt niet een seizoen maken of breken hoor.

We zijn pas 13 mei; bijna alle competities zijn nog bezig. Ik zou je toch adviseren om nog even te wachten met panikeren :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 13, 2026, 20:50:33
Achja , dat verwachtten we van Smit en Nartey ook niet.

Laat de mensen die er verstand van hebben nu maar lekker hun gang gaan. Deze contractjes gaan echt niet een seizoen maken of breken hoor.

We zijn pas 13 mei; bijna alle competities zijn nog bezig. Ik zou je toch adviseren om nog even te wachten met panikeren :proost

Hehe komt vooral omdat er ziek veel spelers vertrekken.
Bij voorgaande promoties kon je de kern wel behouden. Nu moet je eigenlijk helemaal opnieuw beginnen.
Dus ik hoop dat er snel spelers bij komen  waarvan je weet dat ze car kunnen trekken :proost

Galdiano

Citaat van: oost op mei 13, 2026, 20:41:55

Zolang het elftal nog niet rond is lijkt het mij verstandiger te wachten om de jeugd allemaal contracten te geven.  Je kunt ten slotte het geld maar 1 keer uitgeven.

En ik verwacht niet dat we geld gaam verdienen aam Marsman en Look

Dan had je dat geld net zo goed aan diemers kunnen uitgeven  :rodekaart

Wij hebben op dit moment ??n van de beste jeugdopleidingen van het land. Vroeger liepen ze weg naar clubs als AZ en Groningen. Nu blijven ze voor de club behouden en verdienen we wellicht nog aan een deel. Ik sta volledig achter dit beleid. Het kan best zo zijn dat zo'n Look verhuurd gaat worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

#58374
Citaat van: oost op mei 13, 2026, 20:41:55

Zolang het elftal nog niet rond is lijkt het mij verstandiger te wachten om de jeugd allemaal contracten te geven.  Je kunt ten slotte het geld maar 1 keer uitgeven.

En ik verwacht niet dat we geld gaam verdienen aam Marsman en Look

Dan had je dat geld net zo goed aan diemers kunnen uitgeven  :rodekaart

Look 19 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,

oost

Citaat van: denistel op mei 13, 2026, 21:08:46
Look 18 jaar man speelt erg goed bij de 0  21 en scoort veel die moet je juist wel
een contract geven voordat een ander er mee vandoor gaat,

Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder

denistel

Citaat van: oost op mei 13, 2026, 21:13:04
Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder

paar mnuten mee gedaan das moeilijk beoordelen,kan zeker wel ballen is nog
jong we gaan het zien.afgelopen seizoen zeker 15 goals en 10 assists,

zeewolde

Citaat van: denistel op mei 13, 2026, 21:24:19
paar mnuten mee gedaan das moeilijk beoordelen,kan zeker wel ballen is nog
jong we gaan het zien.afgelopen seizoen zeker 15 goals en 10 assists,

Hoop nog meer van hem te zien. Uit bij VVV was het niet best. Maar dat was 20-30 minuten.

Bankzitter

Voor de breedte is een Jong speler altijd goedkoper dan eentje bij een andere club weghalen. Selectie zal toch richting 25 man gaan.

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 13, 2026, 22:41:01
Hoop nog meer van hem te zien. Uit bij VVV was het niet best. Maar dat was 20-30 minuten.
als R?lke toen gewoon tot 2 x toe een tikkie breed had gedaan had look 2 x gescoord!