Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Hirsch

Bij Cambuur voel ik altijd ??n en al verbinding. Verbonden door stad, mensen en de club. Laten we proberen dat koesteren, het fatsoenlijk houden en randzaken er buiten laten.

Andy King

Citaat van: De Gast op mei 13, 2026, 07:09:31
Verbinding is zeer moeilijk, zo niet onmogelijk. Die hoop kun je inmiddels wel opgeven.

Gelukkig is er een meerderheid die daar anders over denkt. Een zwijgende meerderheid. Dat wel...

nee,wel?

Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge

Lore

Citaat van: nee,wel? op mei 13, 2026, 12:47:16
Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge

Jij bent echt een toevoeging hier!

Poetser

Citaat van: nee,wel? op mei 13, 2026, 12:47:16
Ging ut hier nou om nieuwe speulers?   of om fatsoenridders?  of om rob adriANUS de anaalridder die dit land skient te besturen? wie ut weet mag ut segge

Niet best..

Lore

Citaat van: Poetser op mei 13, 2026, 13:16:28
Niet best..

Ja, ik vraag mij echt af of hij (of iemand anders) niet gewoon zijn post kan verwijderen. Homofobie is gewoon niet okay.

SCC

Even uit pure, eerlijke interesse (en excuses, want heeft inderdaad niets met nieuwe spelers te maken):

Maar wat heeft in jullie ogen Rob Jetten dan nu al verkeerd gedaan?
Los van of de persoon je aanstaat of niet.

Ditzelfde geldt in iets mindere mate ook voor Buma en eerder in de coronaperiode met Rutte. Je denkt toch niet dat 1 persoon dergelijke maatregelen doorvoert en de teksten zelf schrijft?
Je kunt het nooit een ieder naar het zin maken en doordat wij 180 partijen hebben, begrijpen we toch allemaal wel dat het draait om compromissen?

Korezev

Citaat van: SCC op mei 13, 2026, 14:02:59
Even uit pure, eerlijke interesse (en excuses, want heeft inderdaad niets met nieuwe spelers te maken):

Maar wat heeft in jullie ogen Rob Jetten dan nu al verkeerd gedaan?
Los van of de persoon je aanstaat of niet.


Rob Jetten heeft nog niets goeds gedaan, alleen de KLM gespekt met zijn snoepreisjes, maar daar hoef je een naamgenoot niet op af te rekenen. Dat is het kinderachtige hier in deze "discussie".

Galdiano

Zullen we aub kappen met dat politieke gelul hier?
Dank!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Fish!!!

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2026, 14:22:42
Zullen we aub kappen met dat politieke gelul hier?
Dank!

RT.

Nog nieuwe spelersgeruchten?

Jespergames


zeewolde


sunderland

Citaat van: Jespergames op mei 13, 2026, 15:16:12
Ferdy Druijff?
die naam komt al 5 jaar voorbij. Hij is ook al 5 jaar niet echt fit. Als je de intensiteit met van de Sande vergelijkt dan komt Druiff veel te kort. Als je hem helemaal fit en afgetraind hebt ist een hele goeie.

Bankzitter

Niet helemaal nieuw maar Look tekent tot 2028 plus optie.

De Gast

Wat mutte we met al die jonkies die nu een contract krijgen en amper minuten hebben gemaakt (of helemaal niet) terwijl we straks eredivisie spelen  :?