Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

R058

Citaat van: Specuveter op mei 12, 2026, 18:41:42
We hebben toch net een links back gehaald?
Speelde een tijdje ook als buitenspeler. Vond hem toen wel positief opvallen. Is erg snel in ieder geval.

Inferno-058

Citaat van: Trainert! op mei 12, 2026, 17:41:46
Volgens voetbalprimeur staat Jetten linksback van Ajax in de belangstelling....
Bah komt die Rob Jetten in ons stadion!

Lore

Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2026, 19:52:36
Bah komt die Rob Jetten in ons stadion!

En? Je kan het gewoon echt met iemand oneens zijn, terwijl je niet een hekel aan iemand hebt h?!

Mooi concept hoor

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2026, 19:52:36
Bah komt die Rob Jetten in ons stadion!

Hij is van harte welkom. We houden van fatsoenlijke mensen.
Maar jij hoort zeker bij de types die ook bekers gooien naar onze burgermeester.

Inferno-058

#58339
Citaat van: mark1989 op mei 12, 2026, 20:33:07
Hij is van harte welkom. We houden van fatsoenlijke mensen.
Maar jij hoort zeker bij de types die ook bekers gooien naar onze burgermeester.
Rob Jetten fatsoenlijk, hoeveel drank heb jij op? Ja man ik was diegene die onder andere bier gooide. Dik verdiend, ben zo'n ??n die vind dat je meningsverschillen moet oplossen door bier te gooien. Wat doe ik hier nog op een forum? Sarcasm off...

sunderland

Citaat van: mark1989 op mei 12, 2026, 20:33:07
Hij is van harte welkom. We houden van fatsoenlijke mensen.
Maar jij hoort zeker bij de types die ook bekers gooien naar onze burgermeester.
fatsoenlijke naaier zal je bedoelen

Jandehulk

Citaat van: mark1989 op mei 12, 2026, 20:33:07
Hij is van harte welkom. We houden van fatsoenlijke mensen.
Maar jij hoort zeker bij de types die ook bekers gooien naar onze burgermeester.
praat lekker voor jezelf...die galbak hoeft van mij niet de afsluitdijk over.

Jandehulk

Citaat van: sunderland op mei 12, 2026, 20:52:42
fatsoenlijke naaier zal je bedoelen
indd,  vreselijk figuur is dat.

Jandehulk

Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2026, 20:36:04
Rob Jetten fatsoenlijk, hoeveel drank heb jij op? Ja man ik was diegene die onder andere bier gooide. Dik verdiend, ben zo'n ??n die vind dat je meningsverschillen moet oplossen door bier te gooien. Wat doe ik hier nog op een forum? Sarcasm off...
niet te zwaar aan tillen juh, domme vergelijking en lekker je eigen ding doen en zeggen , mag gewoon.

De Gast

Citaat van: Lore op mei 12, 2026, 20:09:34
En? Je kan het gewoon echt met iemand oneens zijn, terwijl je niet een hekel aan iemand hebt h?!

Mooi concept hoor

Nee Lore, helaas laten veel mensen zich nog ophitsen waarbij haat de enige andere optie is getuige de reacties hierboven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op mei 12, 2026, 21:43:48
Nee Lore, helaas laten veel mensen zich nog ophitsen waarbij haat de enige andere optie is getuige de reacties hierboven.

In hoeverre herhaal jij het gedrag van de mensen waar je kritiek op hebt. Uiteraard in meer 'fatsoenlijke' bewoording. Of de vraag anders gesteld: op welke manier zoek jij hier verbinding  :proost
Henk, held, bedankt

Delamere

Citaat van: Jandehulk op mei 12, 2026, 21:19:29
praat lekker voor jezelf...die galbak hoeft van mij niet de afsluitdijk over.
Zo, het onderbuikje is weer geleegd. Nu maar weer gewoon over Cambuur. Kan gewoon.

V-man

Morgan Costarelli de nieuwe left winger!  Van mijn part ook nog een speler der bij die Jetten heet. Ofschoon ik snap dat dit een uitermate negatieve associatie met zich meebrengt :zweep

NRG

Citaat van: V-man op mei 12, 2026, 23:22:07
Morgan Costarelli de nieuwe left winger!  Van mijn part ook nog een speler der bij die Jetten heet. Ofschoon ik snap dat dit een uitermate negatieve associatie met zich meebrengt :zweep


Ach? Als we een spits halen die Rutte heet en die er 25 inschiet hoor je mij niet klagen.

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2026, 22:16:37
In hoeverre herhaal jij het gedrag van de mensen waar je kritiek op hebt. Uiteraard in meer 'fatsoenlijke' bewoording. Of de vraag anders gesteld: op welke manier zoek jij hier verbinding  :proost

Verbinding is zeer moeilijk, zo niet onmogelijk. Die hoop kun je inmiddels wel opgeven.