Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Er is deze zomer een WK, meestal in zulke zomers komt de carrousel laat op gang. Moet je het hebben van huurspelers die buiten de boot vallen bij grote clubs zul je tot het eind van de transferperiode moeten wachten.

sunderland

Citaat van: Harry L. op mei 16, 2026, 07:08:05
Zijn er nog geruchten? Baouf zal nog vertrekken. Houden we Amofa binnenboord? Kan me zo voorstellen dat hij voor veel clubs aantrekkelijk is.
als ze Amofa ook nog laten gaan?.een speler zoals hij vind je niet weer.

Harry L.

Citaat van: sunderland op mei 16, 2026, 09:22:11
als ze Amofa ook nog laten gaan?.een speler zoals hij vind je niet weer.

Ik weet het niet hoor, maar kan me zo voorstellen dat hij een interessante speler is voor veel clubs.

Inferno-058

Ik had verwacht dat Lambooij wel wat krediet had verdiend ondertussen. Hij heeft een puike prestatie geleverd door met minimale middelen een goede ploeg samen te stellen afgelopen seizoen. Laten we even afwachten voordat we gaan we oordelen.

Bankzitter

Citaat van: Derkx R.H. op mei 15, 2026, 22:35:49
Dat kan je in de KKD permitteren...

Ja zeker waar dat je in de KKD meer tijd hebt om een team te laten groeien. In de eredivisie moet je er vanaf de eerste wedstrijd staan.
Dan nog hebben we de luxe om al vrij snel met de selectie aan de slag te kunnen. Onderin moeten ze toch weken langer wachten voor ze weten waar ze gaan uitkomen.

PePe

Henk heeft het afgelopen seizoen bewezen, dat je aan de start van de competitie veel punten kan pakken.
Dus geen getreuzel, goed aan de start verschijnen, de basis moet er snel staan.

De Gast

Lijkt me onmogelijk. Je moet geduld hebben.
Ik hoop dat we de eerste vier speelrondes de schade kunnen beperken.

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2026, 09:40:26
Ik had verwacht dat Lambooij wel wat krediet had verdiend ondertussen. Hij heeft een puike prestatie geleverd door met minimale middelen een goede ploeg samen te stellen afgelopen seizoen. Laten we even afwachten voordat we gaan we oordelen.

Helemaal mee eens. Die man (en zijn team) heeft tot nu toe topwerk geleverd.
Er is maar een beperkt budget en je weet niet wat er nog verkocht wordt en voor hoeveel. Lambooij zal weer creatief de markt moeten afspeuren.
Heb geduld en vertrouwen!

James

Alle vertrouwen dat de juiste spelers worden gehaald. Er wordt gewerkt met lijstjes zodat er geen af-hoc beslissingen worden genomen.

Bijna alle spelers zijn voltreffers dus de meeste spelers die nu gehaald gaan worden zullen ook goed uitpakken. Ik ben zelf heel benieuwd hoe de trainer het gaat doen maar als er beleid (visie) is, en dat is er al een tijdje bij Cambuur, dan komt het wel goed.

debaas058

Citaat van: Inferno-058 op mei 16, 2026, 09:40:26
Ik had verwacht dat Lambooij wel wat krediet had verdiend ondertussen. Hij heeft een puike prestatie geleverd door met minimale middelen een goede ploeg samen te stellen afgelopen seizoen. Laten we even afwachten voordat we gaan we oordelen.

Eens. En de transfermarkt is ook nog niet eens open..
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Galdiano

Citaat van: De Gast op mei 16, 2026, 10:33:03
Lijkt me onmogelijk. Je moet geduld hebben.
Ik hoop dat we de eerste vier speelrondes de schade kunnen beperken.

Wat een onzin. Het is vooraf echt niet te voorspellen.
Kijk maar 2014/15. De basis is gelegd in de eerste seizoenshelft. Maar ook daar sloten spelers pas laat aan of zelfs tijdens het seizoen. (Ogbeche)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

okkele

Citaat van: Harry L. op mei 16, 2026, 07:05:33
Is misschien wat voorbarig, maar wachten tot de carrousel op gang komt lijkt mij ook geen optie. We hebben nogal wat nodig. Over een week of 5 zal de voorbereiding beginnen, dat is het zomaar.
je snapt toch ook wel dat achter de schermen dat hele feest al maanden gaande is?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: oost op mei 13, 2026, 21:13:04
Ik kijk nooit naar onder 21.

Ik kan ze alleen beoordelen op hoe ze spelen bij cambuur 1.
Moet wel direct toegeven dat M Smit en D Visser mij zeer positief hebben verraste.
Bij laatste genoemde zag je gelijk dat die kan ballen. Heb ik met Look wel iets minder

van daag alweer een goal en assist bij de o 19 D Look

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2026, 13:36:14
Wat een onzin. Het is vooraf echt niet te voorspellen.
Kijk maar 2014/15. De basis is gelegd in de eerste seizoenshelft. Maar ook daar sloten spelers pas laat aan of zelfs tijdens het seizoen. (Ogbeche)
het is idd niet te voorspellen. Je moet sowieso geluk hebben met het programma. Heracles had de top 6 in hun eerste 7 wedstrijden. Dan ben je eigenlijk al zo goed als weg. Die achterstand hebben ze nooit meer kunnen inhalen.

wacko jacko

Jetten van Ajax bij Cambuur op de radar