Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: wacko jacko op mei 16, 2026, 16:30:21
Jetten van Ajax bij Cambuur op de radar
Onder welke steen leef jij?

Specuveter

Als je Druijf ziet voetballen vanavond mits fit zou het voor ons een geweldige spits zijn hoor.

zeewolde

Citaat van: wacko jacko op mei 16, 2026, 16:30:21
Jetten van Ajax bij Cambuur op de radar

Wel een beetje bij de tijd blijven Wacko!
Anders moet je je maar weer eens in het mooie Zeewolde melden, hou ik je wel op de hoogte van al het nieuws. :_schater

Bankzitter

De vorige 2 backs vanuit J Ajax zijn hier mislukt maar 3x is scheepsrecht zeggen ze.

Eewal

Citaat van: Specuveter op mei 16, 2026, 20:53:50
Onder welke steen leef jij?
zo'n opmerking is echt niet nodig. niet iedereen is hier iedere dag online. of is dit weer een betuttelende of woke opmerking van mij zoals 'Zuid' zou zeggen  :devil.

De Gast

18 jaar wauw. Leuk al die jonkies maar we hewwe 6 spelers met ervaring nodig anders blieve we er niet in.

Bob Paisley

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2026, 13:36:14
Wat een onzin. Het is vooraf echt niet te voorspellen.
Kijk maar 2014/15. De basis is gelegd in de eerste seizoenshelft. Maar ook daar sloten spelers pas laat aan of zelfs tijdens het seizoen. (Ogbeche)

Ogbeche kwam in winterstop van seizoen 2013-2014

YellowBlue

Citaat van: De Gast op mei 17, 2026, 10:07:42
18 jaar wauw. Leuk al die jonkies maar we hewwe 6 spelers met ervaring nodig anders blieve we er niet in.
3 is genoeg

upweer

Citaat van: Specuveter op mei 16, 2026, 20:54:53
Als je Druijf ziet voetballen vanavond mits fit zou het voor ons een geweldige spits zijn hoor.

Henk Veerman


wacko jacko

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2026, 22:25:38
Wel een beetje bij de tijd blijven Wacko!
Anders moet je je maar weer eens in het mooie Zeewolde melden, hou ik je wel op de hoogte van al het nieuws. :_schater

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2088291/ajax-ziet-talentvolle-jetten-transfervrij-vertrekken.html

sunderland

#58436
Citaat van: upweer op mei 17, 2026, 19:31:30
Henk Veerman
graag. Vriend van Plat. Maar die verdient 1.5 x meer als Diemers dus wordt um sowieso niet

oost


upweer


Bens

Niet aan deze oudjes beginnen zoals Veerman en of Viergever.