Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Ik gun Mark nog een heel mooie club, want een club die zo omgaat met spelers die veel hebben betekend en bijgedragen terug te keren naar het hoogste nivo is in mijn beleving behhorlijk onbeschoft. Maar eens afwachten hoe Lambooij  een eredivisie waardige selectie op het veld denkt te krijgen. Zal mij.niet verwonderen dat er straks een veredeld jeugdteam staat en aangevuld met wat oude spelers die volledig opgetraind moeten worden.

papier

Citaat van: sunderland op mei 20, 2026, 12:56:10
Mark zijn statistieken zeggen dat hij vorig jaar soms op 13 km zat wat heel veel is. Chery heeft minder bij nec.
Wat Galdiano ( die een grote fan is) bedoelt is dat 3/4 van de eredivisie uit de omschakeling speelt met veel lopende middenvelders. Ploegen als Sparta en Fortuna, Utrecht is verschrikkelijk om te zien als ze hier spelen. Je hebt veel meer balbezit en denkt goed te spelen maar uit een tegenaanval is het raak. Hedendaagse voetbal

Je moet toch ook niet lopen om het lopen. Heb Diemers veel meters zien maken hoor, maar ook best wat meters achter mensen aan en die haalde hij dan niet bij. Dat is niet erg want daar ligt niet zijn kracht denk ik maar ik denk ook dat je daar in de eredivisie niet mee wegkomt. Of we een betere voetballer krijgen dan Diemers op het middenveld betwijfel ik ook. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat we een middenvelder krijgen die beter past binnen de speelstijl/wat gevraagd wordt. Iemand die voetballend minder is kan van meer waarde zijn. In de KKD kom je daarmee weg, in de eredivisie niet. Maar goed, dat is mijn mening.

Verder maar een slotje wmb.

Poetser

Citaat van: Vlampiep op mei 20, 2026, 13:42:03
Ik gun Mark nog een heel mooie club, want een club die zo omgaat met spelers die veel hebben betekend en bijgedragen terug te keren naar het hoogste nivo is in mijn beleving behhorlijk onbeschoft. Maar eens afwachten hoe Lambooij  een eredivisie waardige selectie op het veld denkt te krijgen. Zal mij.niet verwonderen dat er straks een veredeld jeugdteam staat en aangevuld met wat oude spelers die volledig opgetraind moeten worden.

:_schater :_schater :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op mei 20, 2026, 13:42:03
Ik gun Mark nog een heel mooie club, want een club die zo omgaat met spelers die veel hebben betekend en bijgedragen terug te keren naar het hoogste nivo is in mijn beleving behhorlijk onbeschoft.

Onbeschoft zelfs :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Ik vind het jammer dat Diemers weggaat, maar Diemers maakt de keuze niet verder onderhandelen. Niet de club.


Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op mei 20, 2026, 18:36:15
Ik vind het jammer dat Diemers weggaat, maar Diemers maakt de keuze niet verder onderhandelen. Niet de club.
Financieel waren ze er wel uitgekomen, ondanks dat spelers op het hoogste nivo meer behoren te verdienen dan in de KKD.
Het 2 jarig contract lijkt mij voor een super fitte speler een niet onhaalbare eis.
Lambooij wil de grote jongen uithangen vanwege een paar prima aan en verkopen, maar als er een grote club voor hem langs komt is Lambooij ook weg. Een fitte  speler van het nivo Dieners zal onhaalbaar worden.

diekhuzen

Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.

Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden

zeewolde

Citaat van: diekhuzen op mei 21, 2026, 12:47:03
Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.

Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden
dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Als je 3 x een afspraak hebt en 3 x te horen krijgt , alleen een contract voor 1 jaar. Een 2e met allerlei mitsen en maren.

Je geeft duidelijk aan , je wilt een contract voor 2 jaar.

Een gesprek heeft dan alleen zin als je als club ook die 2 jaar echt wilt aanbieden. Anders is dat gesprek niet meer nodig.

Wees als club anders gewoon veel duidelijke.

Ik begin het ook zeer vervelend te vinden dat de club hier niet beter mee is omgegaan.

Voorstopper

Citaat van: zeewolde op mei 21, 2026, 13:28:06
dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Als je 3 x een afspraak hebt en 3 x te horen krijgt , alleen een contract voor 1 jaar. Een 2e met allerlei mitsen en maren.

Je geeft duidelijk aan , je wilt een contract voor 2 jaar.

Een gesprek heeft dan alleen zin als je als club ook die 2 jaar echt wilt aanbieden. Anders is dat gesprek niet meer nodig.

Wees als club anders gewoon veel duidelijke.

Ik begin het ook zeer vervelend te vinden dat de club hier niet beter mee is omgegaan.

Want jij was erbij?

Gabster

Waar is het slotje?

Herhaling van zetten, hergebruik van woorden? Diemers is weg.

Move on!
In Henk we trust!

wacko jacko

Citaat van: zeewolde op mei 21, 2026, 13:28:06
dat laatste ben ik het helemaal mee eens.
Als je 3 x een afspraak hebt en 3 x te horen krijgt , alleen een contract voor 1 jaar. Een 2e met allerlei mitsen en maren.

Je geeft duidelijk aan , je wilt een contract voor 2 jaar.

Een gesprek heeft dan alleen zin als je als club ook die 2 jaar echt wilt aanbieden. Anders is dat gesprek niet meer nodig.

Wees als club anders gewoon veel duidelijke.

Ik begin het ook zeer vervelend te vinden dat de club hier niet beter mee is omgegaan.

Diemers lekker laten voetballen bij Frisia volgend seizoen landelijk vierde klasse D  _O_

zeewolde

Citaat van: wacko jacko op mei 21, 2026, 15:54:30
:_schaterDiemers lekker laten voetballen bij Frisia volgend seizoen landelijk vierde klasse D  _O_

Mooi naar zijn en jouw ouwe cluppie :_schater

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op mei 21, 2026, 12:47:03
Mark wil de grote jongen uithangen en er zit inmiddels wel een soort patroon in het jaarlijkse onderhandelen over zijn salaris. Laat hem lekker bij Emmen gaan spelen. Wij kunnen ons beter richten op spelers die zich niet groter wanen dan de club.
Verder heeft Mark het de afgelopen twee seizoenen fantastisch gedaan en had ik hem ook graag zien blijven. Maar hoe het de laatste tijd gaat, begint wel vervelend te worden
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?

Poetser

Citaat van: Vlampiep op mei 21, 2026, 17:44:15
Als jouw werkgever met het voorstel komt 30 % van je salaris in te leveren , ondanks dat je bovengemiddeld hebt gepresteerd, zou jij dan uit liefde voor het bedrijf willen blijven ?

Je kan de voetballerij niet vergelijken met een ieder andere bedrijfstak