Meerdere Eredivisie clubs hadden interesse.. zal wel voor een andere club gekozen hebben..
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: fred op april 15, 2026, 12:50:35
En de zwarte dresscode was er ook niet
Citaat van: Specuveter op december 06, 2025, 11:09:57
ik hoorde dat ze met een Zweed bezig waren...
Citaat van: zeewolde op december 05, 2025, 23:59:12
echt niet.
Vorig jaar hadden we Afolabi nog
Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.
Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 07:37:54
Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.
Citaat van: Scc0511 op december 05, 2025, 22:08:19
We hebben nog 1 concurrent voor de 2e plaats, De Graafschap. De rest lijkt me nu wel klaar.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 17:14:22
hoelang gaat het nog duren met Mulders
Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:26:26
ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.