Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - ChantiSCC

#1
Selectie en Technische staf / Re: Skye Vink
juni 05, 2026, 22:00:32
Meerdere Eredivisie clubs hadden interesse.. zal wel voor een andere club gekozen hebben..
#2
Citaat van: fred op april 15, 2026, 12:50:35
En de zwarte dresscode was er ook niet  :_schater

Bin geen nep supporters maar nieuwe supporters net wat anders
#3
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur [12-12-25]
december 12, 2025, 20:35:44
Souren, zelfs een kaats van 3m lukt niet. Hou maar op. Graafschap komt erg dichtbij zo.  :zucht
#4
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
december 07, 2025, 01:41:12
Citaat van: Specuveter op december 06, 2025, 11:09:57
ik hoorde dat ze met een Zweed bezig waren...

Echt heel grappig jij  :_schater
#5
Citaat van: zeewolde op december 05, 2025, 23:59:12
echt niet.
Vorig jaar hadden we Afolabi nog :_schater

Oh shit, idd. Die topspits had ik even vergeten  :_schater
#6
Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 23:48:24
100% eens. Ik vind het ook triest om te horen. Die ziekte is vreselijk, en richt verder vooral op je eigen club en spelers.

Welke ziekte?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
december 05, 2025, 23:31:39
Citaat van: Bankzitter op december 05, 2025, 07:37:54
Er zal een 6 moeten worden gehaald nu Visser dit seizoen niet meer speelt.
Ik vind Souren een prima speler maar als hij de concurrentie met een Nap niet aandurft dan is het inderdaad wel beter verder te kijken want daar win je de oorlog niet mee. Dan  kun je beter al doorselecteren voor volgend seizoen.

Zijn bezig met een speler van Lille. Hopelijk dat ze dat rond kunnen krijgen want dat hebben we wel nodig.
#8
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
december 05, 2025, 23:27:31
Citaat van: Scc0511 op december 05, 2025, 22:08:19
We hebben nog 1 concurrent voor de 2e plaats, De Graafschap. De rest lijkt me nu wel klaar.

Zo lijkt het idd wel op dit moment, onze punten blijven pakken dan komen zij ook niet veel dichterbij. Nu 19 gespeeld, precies op de helft 41 punten. Normaliter ben je er wel met 75 maar in dit seizoen zou 70 al genoeg kunnen zijn gezien hoe dicht nummers 3 en 12-13 op elkaar staan.
#9
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 05, 2025, 23:22:28
We misten vandaag wel een spits h?

Sinds het vertrek van M?hren missen we al een echte spits toch?
#10
Kan iemand dat stuk van de LC over de ongeregeldheden hier plaatsen? De reconstructie.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Nicolas Binder
november 02, 2025, 02:45:41
Slechter nog dan Afolabi. Die had nog bepaalde kwaliteiten voor een spits. Zelfs de spits van Nicator is beter dan disse vent
#12
Selectie en Technische staf / Re: Bram Marsman
november 02, 2025, 02:42:08
Dat gaat niet zomaar..  Galvez moet een minimaal aantal speelminuten krijgen van Manchester City zoals afgesproken in de huurdeal. Details weet ik niet, maar hij komt hier niet om op de bank te zitten.  Dat is een nadeel van het huren van een speler van een topclub.
#13
Souren vent wat ben jij soms ongelooflijk slecht zeg niet normaal
#14
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 17:14:22
hoelang gaat het nog duren met Mulders  :?

Volgende week naar alle waarschijnlijkheid weer bij de selecao
#15
Wedstrijden / Re: Beker
oktober 30, 2025, 00:33:30
Citaat van: okkele op oktober 30, 2025, 00:26:26
ja, blij mee.
ik heb het niet over de competitie zoals je kon lezen en ik heb niks gezien.
druk maken over het niveau van arbitrage in dit land kan ik iedere week wel doen.

Niks gezien, wat een supporter. Ga het eerst maar eens terugkijken en kom dan weer raaskallen hier. Waarom reageren als je niks ziet?  :_spank

Maar goed, blijkbaar zijn we blij genaaid te worden en niet door te bekeren en te verliezen in de competitie  :?