Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op december 05, 2025, 09:47:19
Supporters De Graafschap geweerd bij Vitesse, ME grijpt in

We gaan zo echt toe naar spelen zonder uitsupporters......
je moet even het verhaal van de graafschap supporters horen?..

Scc0511

We hebben nog 1 concurrent voor de 2e plaats, De Graafschap. De rest lijkt me nu wel klaar.

ChantiSCC

Citaat van: Scc0511 op december 05, 2025, 22:08:19
We hebben nog 1 concurrent voor de 2e plaats, De Graafschap. De rest lijkt me nu wel klaar.

Zo lijkt het idd wel op dit moment, onze punten blijven pakken dan komen zij ook niet veel dichterbij. Nu 19 gespeeld, precies op de helft 41 punten. Normaliter ben je er wel met 75 maar in dit seizoen zou 70 al genoeg kunnen zijn gezien hoe dicht nummers 3 en 12-13 op elkaar staan.

NRG

Ik lees net dat ADO de periode pakt maar kan fluiten naar de 75k. Zijn ze niet blij mee.

Eewal

Citaat van: NRG op december 06, 2025, 09:18:46
Ik lees net dat ADO de periode pakt maar kan fluiten naar de 75k. Zijn ze niet blij mee.
Wat de regels ook zijn, of hoe krom ook, ze zijn niet gister verzonnen.

diekhuzen

Ado moet niet janken en ze hebben al een jaartje extra eredivisie gekregen

Bankzitter

Daarom, en extra leuk dat het geld dan naar Cambuur of De Graafschap gaat  :_schater

Inferno-058

#5557
Citaat van: NRG op december 06, 2025, 09:18:46
Ik lees net dat ADO de periode pakt maar kan fluiten naar de 75k. Zijn ze niet blij mee.
Nou dat kan ik wel begrijpen hoor. Als je iets wint heb je ook recht op het prijzengeld... Op voorhand had ADO beter de regels door moeten nemen, maar uiteindelijk is het wel een hele aparte regel natuurlijk...

fred

Nou dat W2 overtuigd ook niet, kunnen we hebben volgende week. Dordt veel beter kansen niet afgemaakt  :_spank
W2 wel onterecht op voorsprong nu....

Eewal

Citaat van: fred op december 06, 2025, 18:09:19
Nou dat W2 overtuigd ook niet, kunnen we hebben volgende week. Dordt veel beter kansen niet afgemaakt  :_spank
W2 wel onterecht op voorsprong nu....
Hoe slechter een tegenstander in vorm is, hoe groter de kans dat ze tegen cambuur hun vorm terugvinden. Dat zegt de geschiedenis..

Bankzitter

Ook teams in vorm weten niet van ons te winnen.
Niet dat het makkelijk gaat, maar we verliezen bijna niks meer.

fred

Citaat van: Bankzitter op december 06, 2025, 20:31:43
Ook teams in vorm weten niet van ons te winnen.
Niet dat het makkelijk gaat, maar we verliezen bijna niks meer.

Dat dus  :y

Eewal

Terecht of niet, maar de Graafschap wint teveel wedstrijden..

Galdiano

Citaat van: Eewal op december 08, 2025, 20:30:24
Terecht of niet, maar de Graafschap wint teveel wedstrijden..

Ze hebben ook wel ontzettend mazzel dat Ohio niet bij de selectie zit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Zonder Ohio is Jong Utrecht ook gelijkwaardig hoor
1-2 bij rust.