Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Eewal op december 02, 2025, 21:32:16
Ik heb ook met Henk gepraat een tijdje terug. In de winterstop ben ik mogelijk jullie nieuwe spits!
type binder ?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: okkele op december 04, 2025, 17:58:40
type binder ?
ik kan corners nemen en ze zelf binnen knikken.

Noordcambuur

Citaat van: fred op december 04, 2025, 12:27:00
Waar staat dat ?

Zover ik weet gaat 75k naar ado (opleiding) en krijgt de nummer 2 alleen een schild..
nee het gaat naar de nummer 2 van de ranglijst.

WouterZz


PePe

#5539
Kom op Vitesse, 1 - 1 is ook goed, maar liever een overwinning! (Joey helpt misschien?)

Eewal

Citaat van: PePe op december 04, 2025, 21:29:15
Kom op Vitesse, 1 - 1 is ook goed, maar liever een overwinning! (Joey helpt misschien?)
gelijkspel zou prima zijn!

Eewal


PePe

Citaat van: Eewal op december 04, 2025, 22:12:29
Shit...

En terwijl Joey ook nog wat goed te maken had.

Johan-12

De 1-2 van de Graafschap was wel voorbeeld van wat door ons tegen Helmond Sport werd vergeten.
Er werd door vooral Diemers, Galvez en Sj?strand wat uit stilstand heen en weer getikt, maar soms moet je het geluk zoeken voor de goal wanneer het voetballend niet lukt.
Dan kan een bal ook eens gelukkig vallen, mits er voldoende bezetting is voor de goal.

Poetser

Ach, die lui hebben even een goede reeks. Zo zullen er meer ploegen zijn. Wij zijn na ADO het meest stabiel en onze ondergrens is veel hoger dan de rest.

Johan-12

Citaat van: Poetser op december 05, 2025, 07:56:03
Ach, die lui hebben even een goede reeks. Zo zullen er meer ploegen zijn. Wij zijn na ADO het meest stabiel en onze ondergrens is veel hoger dan de rest.
Ik heb het niet over de stand maar over hoe je in momenten van de wedstrijden soms ook wat anders kan/moet proberen. Soms lukt iets niet, probeer dan op het eind ook eens wat anders.
Visser en Binder worden niet voor niets gebracht.

Ollie

Citaat van: Johan-12 op december 05, 2025, 08:03:22
Ik heb het niet over de stand maar over hoe je in momenten van de wedstrijden soms ook wat anders kan/moet proberen. Soms lukt iets niet, probeer dan op het eind ook eens wat anders.
Visser en Binder worden niet voor niets gebracht.
Eens. En daarin moet Diemers ook slimmer zijn. Die bleef de ballen maar ophalen aan de linkerkant. Ga op de 16 hangen en pak de afvallende ballen.

papier

Citaat van: Ollie op december 05, 2025, 08:30:13
Eens. En daarin moet Diemers ook slimmer zijn. Die bleef de ballen maar ophalen aan de linkerkant. Ga op de 16 hangen en pak de afvallende ballen.

Dat kwam in mijn ogen ook door Galvez die continue hoog bleef staan en het daardoor nog drukker maakte op die plek. Om die reden had ik Marsman wel voor hem willen zien tegen Helmond.

Johan-12

Citaat van: papier op december 05, 2025, 08:40:41
Dat kwam in mijn ogen ook door Galvez die continue hoog bleef staan en het daardoor nog drukker maakte op die plek. Om die reden had ik Marsman wel voor hem willen zien tegen Helmond.
Of Diemers had daardoor dieper kunnen spelen.
Volgens mij was het grootste probleem dat alles uit stilstand ging bij Diemers, Galvez en Sj?strand.
Er zal af en toe wel iemand loopacties in de diepte moeten maken. Wat dat betreft was het niet gek geweest om Marsman te brengen op dat moment. Marsman wil wel meters maken, en kon op dat moment weer wat energie aan het team geven. Het was gewoon te statisch in laatste kwartier om iets te forceren.

Arno A

Supporters De Graafschap geweerd bij Vitesse, ME grijpt in

We gaan zo echt toe naar spelen zonder uitsupporters......