Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: ChantiSCC op december 05, 2025, 23:31:39
Zijn bezig met een speler van Lille. Hopelijk dat ze dat rond kunnen krijgen want dat hebben we wel nodig.
ik hoorde dat ze met een Zweed bezig waren...

Galdiano

Citaat van: papier op december 05, 2025, 20:55:15
Als ik Nap nu zie spelen dan snap ik het niet

Echt? Een jongen die net 3, 4? wedstrijden heeft gespeeld en nu al dit niveau haalt. Hoedemakers was de eerste wedstrijden slechter.

Die hakbal kun je hem niet aanrekenen. Diemers bleef maar lopen en speelde Nap tussen 3 man aan. Die kon niks met die bal.
Vond hem steeds goed tussen de linies opduiken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Nap heeft volgens mij ook nog geen contract... zou toch maar even mee om tafel gaan zitten.

Lore

Citaat van: Galdiano op december 06, 2025, 11:16:47
Echt? Een jongen die net 3, 4? wedstrijden heeft gespeeld en nu al dit niveau haalt. Hoedemakers was de eerste wedstrijden slechter.

Die hakbal kun je hem niet aanrekenen. Diemers bleef maar lopen en speelde Nap tussen 3 man aan. Die kon niks met die bal.
Vond hem steeds goed tussen de linies opduiken.

Hij kan de bal gewoon aannemen en met zijn lichaam afschermen, hij kan de bal terug spelen en hij kan de bal gewoon een hengst geven. Wat hij niet kan doen is een hoogstandje proberen op die positie.

Niet erg, hij is jong en moet leren. Maar ik vond dit toch echt wel gewoon zijn fout

Eewal

Citaat van: Bankzitter op december 06, 2025, 11:20:47
Nap heeft volgens mij ook nog geen contract... zou toch maar even mee om tafel gaan zitten.
nog 1 zo'n hakje en hij kan dat contract vergeten  :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op december 06, 2025, 11:23:11
Hij kan de bal gewoon aannemen en met zijn lichaam afschermen, hij kan de bal terug spelen en hij kan de bal gewoon een hengst geven. Wat hij niet kan doen is een hoogstandje proberen op die positie.

Niet erg, hij is jong en moet leren. Maar ik vond dit toch echt wel gewoon zijn fout

Eens.

Sowieso vond ik dit zijn minste wedstrijd tot nu toe en dat is geen verwijt ofzo. Hij doet het verder prima.
Ik heb alleen moeite met zijn snelheid, of dus eigenlijk het gebrek daaraan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Gasgeve

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2025, 12:01:18
Eens.

Sowieso vond ik dit zijn minste wedstrijd tot nu toe en dat is geen verwijt ofzo. Hij doet het verder prima.
Ik heb alleen moeite met zijn snelheid, of dus eigenlijk het gebrek daaraan.
Is mij ook opgevallen inderdaad. Kan dat tot nu toe goed compenseren door goed positie te kiezen, maar op een niveau hoger gaat het nog een stapje sneller. Weet niet of hij dat gebrek aan snelheid daar kan compenseren. Doet het tot nu toe prima op een moeilijke positie. Mooi laten staan.  |:)

ChantiSCC

Citaat van: Specuveter op december 06, 2025, 11:09:57
ik hoorde dat ze met een Zweed bezig waren...

Echt heel grappig jij  :_schater

papier

Citaat van: Galdiano op december 06, 2025, 11:16:47
Echt? Een jongen die net 3, 4? wedstrijden heeft gespeeld en nu al dit niveau haalt. Hoedemakers was de eerste wedstrijden slechter.

Die hakbal kun je hem niet aanrekenen. Diemers bleef maar lopen en speelde Nap tussen 3 man aan. Die kon niks met die bal.
Vond hem steeds goed tussen de linies opduiken.

Wat HvC ook zegt, geen verwijt naar Nap. Maar dit vond ik echt z'n minste pot, dit moment met die hakbal, tegen Helmond achterin ook 2 van dat soort momenten dat kan je wel de kop gaan kosten.

Overigens vond ik hem tegen Ado wel een aardige pot spelen hoor. Zeker potentie en de moeite om hem minuten te geven.

Beul B

Begrijp ik nou goed dat Souren en Nap dezelfde personen zijn???

Huizen

Of het nou Nap, Marsman, Kooistra, Henstra of iemand anders uit die categorie is. Iedereen maakt fouten. En dit soort gasten zakken nog een paar keer door het ijs.

Op een gegeven moment drijft de echte kwaliteit wel of niet boven en dan weet je of het wat is voor Cambuur. Dat zie je bijvoorbeeld met Marsman. Die had een paar slechte duels maar is nu al meerdere malen zeer sterk. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.

Ik vond Nap het meer dan prima doen in zijn eerste duels en dit was een opzichtige fout. Zo hebben Baouf, Mulders en Jansen ook hun fouten gemaakt. Gelukkig zie ik niemand dit jaar zovaak in de fout gaan wat bijv. een Van Mullem wel had vorig seizoen.

Nicky Souren is zwaar debet geworden van deze situatie. Eerst kreeg hij concurrentie van Visser en nu kreeg Nap de kans. Ben benieuwd naar de winterse transferperiode!  8)

PePe

Marsman, Kooistra en Henstra staan volgend seizoen in de basis volgens mij? En wie nog meer?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: PePe op december 07, 2025, 12:26:40
Marsman, Kooistra en Henstra staan volgend seizoen in de basis volgens mij? En wie nog meer?

Kooistra betwijfel ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: PePe op december 07, 2025, 12:26:40
Marsman, Kooistra en Henstra staan volgend seizoen in de basis volgens mij? En wie nog meer?
hangt er vanaf speel je KKD of ED.

ED nee
KKD ja

Huizen

Citaat van: PePe op december 07, 2025, 12:26:40
Marsman, Kooistra en Henstra staan volgend seizoen in de basis volgens mij? En wie nog meer?

Kooistra heeft mij nog totaal niet kunnen overtuigen. Denk dat een fitte Daan Visser, Marsman en Henstra op dit moment zeker goede kans hebben. Andere jongens zoals Jonker en Nap nog te weinig van gezien.