Hier spreekt een duitse arts waar deze tijd haar aan doet denken.
Ik kan me niet vinden in het beleid en vindt dat we meer lokaal beslissen moeten.
Wat is een clup zonder supporters of supporters die niet mogen juichen.
Deze ziekte heeft minder of gelijk aantal doden dan griep, geven wij zo niet te veel weg , wat ook onze beleving kost met sport en tot in het leven aan toe?
Deze kwam ik gisteren tegen en wou het ander geluid delen, het is wel duits, dat dan weer wel
https://www.facebook.com/karpfsebastian/videos/452523595722008
Ik kan me niet vinden in het beleid en vindt dat we meer lokaal beslissen moeten.
Wat is een clup zonder supporters of supporters die niet mogen juichen.
Deze ziekte heeft minder of gelijk aantal doden dan griep, geven wij zo niet te veel weg , wat ook onze beleving kost met sport en tot in het leven aan toe?
Deze kwam ik gisteren tegen en wou het ander geluid delen, het is wel duits, dat dan weer wel

https://www.facebook.com/karpfsebastian/videos/452523595722008
, die overheid en knvb hangen binnen no time, camera`s op omdat een mens `terecht`gekwetst is.
