Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

AL

Met afstand de beste speler en de enige nieuweling die een versterking is gebleken!!!

speculeter

Voorop in de strijd.
Een van de weinigen met een voldoende.

V-man

Mooi karakter! Fanatiek YEAH!!!

Mp

Hoe Peersman voor de camera staat bij fox na de wedstrijd.. ongelofelijk wat een slappe hap en dat moet onze verdediging leiden.

AL

Citaat van: Mp op november 01, 2015, 17:54:11
Hoe Peersman voor de camera staat bij fox na de wedstrijd.. ongelofelijk wat een slappe hap en dat moet onze verdediging leiden.

Dom gelul. In het veld met afstand onze beste speler en de enige met winnaarsmentaliteit!!

Dokkumer

Wat moet hij anders doen? De verslaggever een stamp op zijn harses geven en de camera kapot slaan? Die jongen zat er gewoon helemaal doorheen, want hij voelde echt wel hoe groot de belangen waren.
Als je dan na zo'n kutwedstrijd snel voor een camera moet verschijnen ben je gewoon leeg.

Dus beoordeel een speler op het veld en niet voor de camera, daar worden geen wedstrijden gewonnen?

Montana

#261
Geen interviews gezien of gelezen maar Peersman is de enige speler die m.i. de nodige agressie en vechtlust heeft en altijd strijdt.

Dokkumer

Citaat van: Montana op november 01, 2015, 18:27:27
Geen interviews gezien of gelezen maar Peersman is de enige speler die m.i. de nodige agressie en vechtlust heeft en altijd strijdt.
Juust Montana. Iemand afbranden om hoe hij voor de camera reageert is zeiken om het zeiken!

Yellow Army

1 van de weinige, zoniet de enige die vandaag overeind bleef in de strijd.
Area 58

megusta

Peersman wil wel strijden, maar is in zn koppie lang niet fris. Hij raakt snel in paniek en rost de bal soms blind weg.
Ook hoe hij schreeuwt in de coaching, dan weet je gewoon dat hij geen rust in de verdediging brengt.
Hij heeft soms goede acties en zit er soms ook goed in, maar hij is in zijn hoofd te druk en maakt dan weer `beslissende`fouten.
Hij zou in een goede organisatie goed kunnen mee draaien, maar hij kan niet die goede organisatie zijn, daarvoor is die veels te druk en paniekerig.
Ja hij levert strijd, ja hij gaat ervoor, maar hij ziet het soms even niet, en dat kost punten en een solide verdediging,

Mc intosh dito, leuke actie`s , maar heb hem vaak zien twijfelen en langdurig zijn met de passing, vindt het dit jaar wel beter met hem, maar dit zijn 2 verdedigers die er niet 90 minuten stabiel staan en hier gaan we het niet mee redden, ut skip is lek.
Het zijn geen dragende spelers, met een solide verdediging loopt het hele elftal beter, met vytas Pereira, vd laan en dammers zouden we er nu veel beter voorstaan, maar ja, blessures.. Ik hoop dat Heerings gaat opstaan, als die weer fit is..

AL

Citaat van: megusta op november 07, 2015, 15:36:36
Peersman wil wel strijden, maar is in zn koppie lang niet fris. Hij raakt snel in paniek en rost de bal soms blind weg.
Ook hoe hij schreeuwt in de coaching, dan weet je gewoon dat hij geen rust in de verdediging brengt.
Hij heeft soms goede acties en zit er soms ook goed in, maar hij is in zijn hoofd te druk en maakt dan weer `beslissende`fouten.
Hij zou in een goede organisatie goed kunnen mee draaien, maar hij kan niet die goede organisatie zijn, daarvoor is die veels te druk en paniekerig.
Ja hij levert strijd, ja hij gaat ervoor, maar hij ziet het soms even niet, en dat kost punten en een solide verdediging,

Mc intosh dito, leuke actie`s , maar heb hem vaak zien twijfelen en langdurig zijn met de passing, vindt het dit jaar wel beter met hem, maar dit zijn 2 verdedigers die er niet 90 minuten stabiel staan en hier gaan we het niet mee redden, ut skip is lek.
Het zijn geen dragende spelers, met een solide verdediging loopt het hele elftal beter, met vytas Pereira, vd laan en dammers zouden we er nu veel beter voorstaan, maar ja, blessures.. Ik hoop dat Heerings gaat opstaan, als die weer fit is..

Komop zeg Peersman is veruit onze beste speler achterin. Zowel verdedigend als voetballend.

megusta

Ik zeg ook niet dat hij niks kan, maar hij is onrustig en doet soms domme dingen, dat is funest voor een solide verdediging.
Als Calvin en Peersman spelen, maak je het je zelf extra lastig.
Twijfel bij Calvin, al gaat dat beter en paniek bij Peersman.
Niet altijd, 80% of 90% is wel goed bij hem, maar die 10% geen goede en blinde keuze maken, daardoor staat onze verdediging zo zwak, er zitten lekken in.

Zag hem laatst tegen Den Haag, begon hij vertwijfeld, toen won hij een kritieke sliding op het middenveld, en daarna speelde hij ijzersterk.
Maar daar heb je niks aan, dan super goed en vervolgens weer af en toe blind en domme fouten, dat is mijn inziens niet solide, en we hebben veel tegengoals, omdat het niet staat, het is te wisselvallig en ik zie dat met hem niet veranderen. Of hij moet yoga gaan doen :) rust in zn kop, dan kan het een beste worden, ik zeg niet dat hij goed of niet goed is, hij is een lek in de verdediging, en dat komt elke wedstrijd terug, ben er ook niet blij mee hoor, ik hou we van zn inzet, hij heeft karakter maar geen rust

De Gast

Hier kunnen een aantal jongens een voorbeeld aan nemen.. knokken tot je erbij neervalt. Wat een mentailiteit  _O_

Collingwood

Volgens Henk Albers is Peersman volgende week geschorst (vijf keer geel), maar ik kan me niet heugen dat hij op de bon is geslingerd? Volgens Teletekst heeft ook alleen Steblecki geel gekregen.
Kalmte alleen kan u redden.

brambo3004

Citaat van: Collingwood op november 27, 2015, 22:52:01
Volgens Henk Albers is Peersman volgende week geschorst (vijf keer geel), maar ik kan me niet heugen dat hij op de bon is geslingerd? Volgens Teletekst heeft ook alleen Steblecki geel gekregen.

Bij zo'n onbelangrijke en aangeschoten handsbal moest ventje Makkelie even laten zien dat hij ook nog aanwezig was en gaf hij Peersman geel.