Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Als het goed is moet er na het weekend meer beweging te zien zijn. Dan begint de grote sloop en bomenkap.

ChantiSCC

'' Als Heerenveen niet heel snel opschiet, dan gaat Cambuur Heerenveen voorbij''.

https://www.youtube.com/watch?v=FB7ALE17WyI

6:16

Zuid1991

Ik ben toch wel benieuwd hoe de inrichting van ons stadion eruit komt te zien. Dat wil zeggen: hoe gaan de supporters/buitenwacht zien dat het een cambuurstadion is.
Bijvoorbeeld in de ingang, bij de meeste clubs zie je in de hal gelijk vitrines met foto's en dergelijke.
Het imago van het oude, wordt dit enigzins in de inrichting meegenomen?
Uiteraard moet je in een nieuw stadion cultuur/geschiedenis maken, maar in zekere zin dit meenemen van oud naar nieuw is voor supporters denk ik zeer belangrijk?
Komt er een stadion poort zoals vroeger, en zoals je in Engeland ziet?

herr kunkel

Citaat van: Viper op januari 15, 2020, 21:37:56
Als het goed is moet er na het weekend meer beweging te zien zijn. Dan begint de grote sloop en bomenkap.
En.. is er daadwerkelijk actie in de hut??

speculeter

Citaat van: herr kunkel op februari 02, 2020, 12:55:45

En.. is er daadwerkelijk actie in de hut??
ja...ze zijn begonnen :)

Noordcambuur

Verdomme die paal mut er in.... :y

Destroyer

Ze zijn ook al bezig met de muur bij de schrijversbuurt toch
** Poolwinner 18/19 - 21/22

herr kunkel

Citaat van: Destroyer op februari 02, 2020, 18:48:18
Ze zijn ook al bezig met de muur bij de schrijversbuurt toch

Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat er toch weer wat vertraging is...1e paal op vroegst augustus. Dijkstra Draaisma kan het alleen niet aan = samenwerking nodig = doekoe


Cambuur Groningen

Kan er een webcam op de bouwactiviteiten worden geplaatst?

megusta

#8244
https://nos.nl/artikel/2322127-14-miljoen-voor-bestrijding-racisme-en-discriminatie-in-voetbal.html

Ik heb zwaar het idee dat racisme wordt gebruikt door de staat om meer controle te krijgen, die var is geinplanteerd om ons te laten wennen aan camera toezicht.
Voetbal voor mij is strijd, beleving en emotie, het is geen perfectie, voetballers en scheidrechters maken fouten, en soms bewust, er gaat veel geld in om.

Door fox en ziggo, door elke wedstrijd alles uit te vergroten, gaan we bij de realiteit vandaan, steeds weer beelden herhalen en uitbvergroten, dat doen ze bewust, dan gaan mensen er over praten.
Die beelden worden gemanipuleerd, ook met die den bosch supporter met zijn hand omhoog, direct werd er door een verslaggever geopperd voor een controle app zoals in engeland , ik geloof dat hans kraay dat zei.

Dit is zo`n smeerlapperij, racisme wordt (mis)gebruikt door de overheid om dit in te voeren.

Elke vorm van belediging, of bewust kwetsen ben ik tegen, je moet elkaar respecteren, maar kunnen wij dat zelf niet doen?
Ik denk dat 98% van de supporters tegen racisme is, moet je dan voor die enkeling het hele stadion vullen met slimme technologie?

En elkaar verraden met apps, omdat iemand een sigaret rookt of scheld op de scheids? Daar kan het heen gaan he.

Eerst de var, nu camera`s op publiek in stadions, straks camera`s op elke hoek van de straat. China 2.0

En fox en ziggo juichen het toe, omdat middels sport mensen het beste te bewerken zijn, we maken ons meer druk om uitslagen dan om onze vrijheid.

Ik ben tegen racisme, maar voor een nieuw stadion zonder al die (staats)controle rotzooi.
Ik ben voor goed overleg met de harde kern en de  supporters-clubs , die kunnen dit heel goed bespreken met de achterban.

Zodra de staat te veel ruimte krijgt, ga je verliezen, dan verliezen mensen hun vrijheid.

En met camera`s en gezichtsherkenning, wordt dit alles nog beter beveiligd dan menig gevangenis#moet je niet willen.

Ze misbruiken racisme, om hun controlerende drang door te drukken, ik hoop dat er mensen op staan, en er voor gaan en dit niet willen, hier wordt niemand beter van.

In het nieuwe stadion moeten er waarden zijn, menselijkheid, sportiviteit en trots op onze club, homo hetro, of afro,friezen of liwwadders, wie of wat je ook bent, er is hier genoeg ruimte in dit land om te kunnen zijn wie je wil zijn, ook al gaat het wel eens mis, ik merk en voel dat 98% het goed bedoelt.

Dat moet de basis zijn voor vertrouwen en als het misgaat het weer op te pakken met elkaar de Henk de jong stijl, gewoon positief.

Die gecreerde negatieve beeldvorming die fox en ziggo sport elke wedstrijd weer uitvergroten, je mag geen fout meer maken door die kxt camera`s, van hanegem had nooit zo groot kunnen worden.

Ik hoop dat ik niet de enige ben die zo denkt, die zenders focken de beeldvorming, dat is niet echt, maar ze doen het week in , week uit en dan ga je dingen zo zien.

Straks de stadions vol met camera`s en de overheid die overal mee kijkt en scant, dat systeem is niet menselijk en van God los, het creerd  niet vertrouwen maar wantrouwen bij de mens.

Ik vertrouw op mensen en we kunnen allemaal fouten maken, maar voetbal moet fun zijn, geen heropvoedings- instrument voor de overheid, zoals sport daar steeds meer voor gebruikt wordt.
Dit moet toch anders kunnen, voetbal supporters/ mede mensen?

China het land dat 2 miljoen mensen even her opvoed met kampen en met slimme technologie, hoe slim zijn wij?

Misschien met een paar biertjes niet wat doms schelden en  schreeuwen of stoer willen doen, je kwetst iemand, weet niet waar je het over hebt, want je hebt het over een mens.

Die kick out zwarte piet werd gesponsord door soro`s, toen kwam de racisme kaart omhoog, emoties spelen op, bij den bosch zijn een paar dwazen en die roepen wat, gestuurd of niet, de knvb en overheid die zo `consequent` zijn en om burgers geven....., kijk maar naar de aardbeving slachtoffers in groningen :wall, die overheid en knvb hangen binnen no time,  camera`s op omdat een mens `terecht`gekwetst is.

De overheid die zo om de mensen geeft, ik geloof er niet in, vraag de gronigers maar.

Vandaar deze brand brief, want wat vinden jullie?

groeten een cambuur supporter

Lore

Ik moet eerlijk zeggen dat ik halverwege je verhaal ben afgehaakt.

Het is volgens mij meer onkunde en angst om verantwoordelijk te worden gehouden dan een vooropgezet plan. Dan overschat je de competenties van onze overheid volgens mij.

Blijft wel dat ik denk dat je die miljoenen beter in kan zetten dan dit. Bij Cambuur is, in mijn ogen, racisme niet een groter probleem dan in de rest van de maatschappij. Helemaal weg kijken heeft geen zin, want racisme bestaat en daar moeten wij wat aan doen. Dat is wat anders dan zeggen dat Nederland racistisch is.

Cambuur Groningen

Citaat van: megusta op februari 08, 2020, 17:07:18
https://nos.nl/artikel/2322127-14-miljoen-voor-bestrijding-racisme-en-discriminatie-in-voetbal.html

Ik heb zwaar het idee dat racisme wordt gebruikt door de staat om meer controle te krijgen, die var is geinplanteerd om ons te laten wennen aan camera toezicht.
Voetbal voor mij is strijd, beleving en emotie, het is geen perfectie, voetballers en scheidrechters maken fouten, en soms bewust, er gaat veel geld in om.

Door fox en ziggo, door elke wedstrijd alles uit te vergroten, gaan we bij de realiteit vandaan, steeds weer beelden herhalen en uitbvergroten, dat doen ze bewust, dan gaan mensen er over praten.
Die beelden worden gemanipuleerd, ook met die den bosch supporter met zijn hand omhoog, direct werd er door een verslaggever geopperd voor een controle app zoals in engeland , ik geloof dat hans kraay dat zei.

Dit is zo`n smeerlapperij, racisme wordt (mis)gebruikt door de overheid om dit in te voeren.

Elke vorm van belediging, of bewust kwetsen ben ik tegen, je moet elkaar respecteren, maar kunnen wij dat zelf niet doen?
Ik denk dat 98% van de supporters tegen racisme is, moet je dan voor die enkeling het hele stadion vullen met slimme technologie?

En elkaar verraden met apps, omdat iemand een sigaret rookt of scheld op de scheids? Daar kan het heen gaan he.

Eerst de var, nu camera`s op publiek in stadions, straks camera`s op elke hoek van de straat. China 2.0

En fox en ziggo juichen het toe, omdat middels sport mensen het beste te bewerken zijn, we maken ons meer druk om uitslagen dan om onze vrijheid.

Ik ben tegen racisme, maar voor een nieuw stadion zonder al die (staats)controle rotzooi.
Ik ben voor goed overleg met de harde kern en de  supporters-clubs , die kunnen dit heel goed bespreken met de achterban.

Zodra de staat te veel ruimte krijgt, ga je verliezen, dan verliezen mensen hun vrijheid.

En met camera`s en gezichtsherkenning, wordt dit alles nog beter beveiligd dan menig gevangenis#moet je niet willen.

Ze misbruiken racisme, om hun controlerende drang door te drukken, ik hoop dat er mensen op staan, en er voor gaan en dit niet willen, hier wordt niemand beter van.

In het nieuwe stadion moeten er waarden zijn, menselijkheid, sportiviteit en trots op onze club, homo hetro, of afro,friezen of liwwadders, wie of wat je ook bent, er is hier genoeg ruimte in dit land om te kunnen zijn wie je wil zijn, ook al gaat het wel eens mis, ik merk en voel dat 98% het goed bedoelt.

Dat moet de basis zijn voor vertrouwen en als het misgaat het weer op te pakken met elkaar de Henk de jong stijl, gewoon positief.

Die gecreerde negatieve beeldvorming die fox en ziggo sport elke wedstrijd weer uitvergroten, je mag geen fout meer maken door die kxt camera`s, van hanegem had nooit zo groot kunnen worden.

Ik hoop dat ik niet de enige ben die zo denkt, die zenders focken de beeldvorming, dat is niet echt, maar ze doen het week in , week uit en dan ga je dingen zo zien.

Straks de stadions vol met camera`s en de overheid die overal mee kijkt en scant, dat systeem is niet menselijk en van God los, het creerd  niet vertrouwen maar wantrouwen bij de mens.

Ik vertrouw op mensen en we kunnen allemaal fouten maken, maar voetbal met fun zijn, geen heropvoedings- instrument voor de overheid, zoals sprt daar steeds meer voor gebruikt wordt.
Dit moet toch anders kunnen, voetbal supporters/ mede mensen?

China het land dat 2 miljoen mensen even her opvoed met kampen en met slimme technologie, hoe slim zijn wij?

Misschien met een paar biertjes niet wat doms schelden en  schreeuwen of stoer willen doen, je kwetst iemand, weet niet waar je het over hebt, want je hebt het over een mens.

Die kick out zwarte piet werd gesponsord door soro`s, toen kwam de racisme kaart omhoog, emoties spelen op, bij den bosch zijn een paar dwazen en die roepen wat, gestuurd of niet, de knvb en overheid die o zo consequent zijn en om burgers geven, kijk maar naar de aardbeving slachtoffers in groningen, die hangen binnen no time, de door hun gewenste camera`s op, straks in al de stadions vol slimme techologie.

Vandaar deze brand brief, want wat vinden jullie?

groeten een cambuur supporter
lang verhaal, ik zal het maar kort houden: hang maar op die camera, ik heb niets te verbergen.

Viper

Ik zou zijn verhaal willen typeren als 'extreem complotdenken'. De garantie dat er geen misbruik wordt gemaakt van dit soort instrumenten heb je niet, maar als je niets te verbergen hebt zou ik het in zekere zin toejuichen i.v.m. de veiligheid en het veiligheidsgevoel. Wat China betreft, dat lijkt mij eerder een wake-upcall. Men is kritisch genoeg, kijk bijvoorbeeld naar de 5G-discussie.

el haj

Citaat van: Viper op februari 08, 2020, 18:49:34
De garantie dat er geen misbruik wordt gemaakt van dit soort instrumenten heb je niet, maar als je niets te verbergen hebt zou ik het in zekere zin toejuichen i.v.m. de veiligheid en het veiligheidsgevoel.

Sorry dat ik alleen op deze zin reageer maar ik vind dit zo'n dooddoener. Iedereen heeft dingen te verbergen. Wat staat er nu op je bankrekening en mag ik een screenshot van je laatste 20 bij- en afschrijvingen? Waarvoor waren je laatste vijf huisartsbezoeken? Let er iemand op je huis als je op vakantie bent? Wat zijn je meest beschamende momenten geweest?

Anyway, beetje flauw maar je snapt m'n punt. Als je eens de tijd hebt raad ik je van harte aan dit artikel eens te lezen. 't Is voor een internetartikel een flinke pil, maar goed te lezen.

Cambuur Groningen

Citaat van: el haj op februari 08, 2020, 19:28:53
Sorry dat ik alleen op deze zin reageer maar ik vind dit zo'n dooddoener. Iedereen heeft dingen te verbergen. Wat staat er nu op je bankrekening en mag ik een screenshot van je laatste 20 bij- en afschrijvingen? Waarvoor waren je laatste vijf huisartsbezoeken? Let er iemand op je huis als je op vakantie bent? Wat zijn je meest beschamende momenten geweest?

Anyway, beetje flauw maar je snapt m'n punt. Als je eens de tijd hebt raad ik je van harte aan dit artikel eens te lezen. 't Is voor een internetartikel een flinke pil, maar goed te lezen.
tsja.. kleine correctie dan als ik zeg dat ik niets te verbergen heb: natuurlijk leg ik mijn bankgegevens etc niet op straat: als ik zeg dat ik niets te verbergen heb bedoel ik dat ik niet mijn gezicht achter een bivakmuts of sjaaltje of onder een hoody hoef te verstoppen omdat ik in een stadion dingen doe die niet mogen.