Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jarchinio Antonia

Gestart door Galdiano, september 02, 2019, 16:42:48

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op februari 15, 2020, 21:04:07
Zag niemand dat Mühren eerst naar Korte zou, naar toen naar Antonia vloog om hem te omhelzen?
Zo steekt deze groep in elkaar, proberen elkaar er bovenop te helpen.
En ik hoop dat het Antonia vertrouwen geeft na die gemiste kans.
We hebben een selectie met voetballers die veel waarde hechten aan het collectief.
Dit is uniek en ondanks dat een aantal niet kunnen brengen wat ze in de eerste helft van de competitie wel brachten, blijft ik in dit collectief geloven dat zij ons dit jaar onder de Oldehove laten komen om hun toe te juichen vanwege de promotie naar de eredivisie.
Mooi hé Dokkie. |:)

Dokkumer

Ik geniet ervan en kan dan ook slechte wedstrijden gemakkelijker relativeren.

megusta

Het is een leuk avontuur en groepsprocessen zijn mooi als het zo als bij cambuur gaat, jammer dat het alleen tot de sport beperkt blijft, in de echte wereld lijkt het wel of er steeds meer verdeeldheid komt en de overheid  steeds meer gelijkheid na streeft. 

De korbach tijd geven de club kleur, in deze statische wereld , waarin een peuk roken al tot veroordeling kan leiden, heeft wat passie strijd en beleving nodig, niet van een club, maar van een volk, het gaat om onze identitijd.

Straks oud en nieuw zonder vuurwerk, de media die de beeldvorming draait.

Ik kan echt genieten van voetbal,  maar ik ben wel benieuwd waar deze  wereld heen gaat.
Ik denk dat het aan ons is, cambuur is wel een club waar een mooie volksgeest is, ik weet dat lwd anti friesch is, maar de strjidbaarheid zit wel wat in het noorden en daar ben ik wel trots op, dat is het mooie van cambuur, gas geve, het oppertunisme, het leeft hier.

Daarom hoop ik met het nieuwe stadion ook niet van dat statische en comerciele geplande gedoe met dat alles gemaakt is , maar bij vele clubs is het rauwe eraf gegaan, maar daaruit ontstaat ook weer iets nieuws, uiteindelijk vindt ik alles ook wel best.

Ik geniet ervan als mensen er samen wat van maken en in de sport zie je dat uitvergroot terug en henk is daar heel goed in, de wereld kan wel wat Henks gebruiken en antonia`s, want die hebben ervaring.

denistel

voor de winter liep alles soepel na de winter gaat het lastiger maar na de 2 verlies
partijen zijn we toch weer goed bezig vooral omdat een ieder een stapje extra voor
elkaar zet en dat is natuurlijk prima om te zien.
ik zeg rustig zo door gaan en proberen het betere spel er weer in te krijgen
en lukt het niet dan met zijn allen er voor knokken en een mooie mix daarvan
is geweldig.
als publiek kunnen we het team er soms door heen slepen onderschat
dat niet het is voor de spelers en staf een soort van doping en de verhalen
gaan door naar andere spelers zodat die hier graag komen spelen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: megusta op februari 15, 2020, 23:53:42
Het is een leuk avontuur en groepsprocessen zijn mooi als het zo als bij cambuur gaat, jammer dat het alleen tot de sport beperkt blijft, in de echte wereld lijkt het wel of er steeds meer verdeeldheid komt en de overheid  steeds meer gelijkheid na streeft. 

De korbach tijd geven de club kleur, in deze statische wereld , waarin een peuk roken al tot veroordeling kan leiden, heeft wat passie strijd en beleving nodig, niet van een club, maar van een volk, het gaat om onze identitijd.

Straks oud en nieuw zonder vuurwerk, de media die de beeldvorming draait.

Ik kan echt genieten van voetbal,  maar ik ben wel benieuwd waar deze  wereld heen gaat.
Ik denk dat het aan ons is, cambuur is wel een club waar een mooie volksgeest is, ik weet dat lwd anti friesch is, maar de strjidbaarheid zit wel wat in het noorden en daar ben ik wel trots op, dat is het mooie van cambuur, gas geve, het oppertunisme, het leeft hier.

Daarom hoop ik met het nieuwe stadion ook niet van dat statische en comerciele geplande gedoe met dat alles gemaakt is , maar bij vele clubs is het rauwe eraf gegaan, maar daaruit ontstaat ook weer iets nieuws, uiteindelijk vindt ik alles ook wel best.

Ik geniet ervan als mensen er samen wat van maken en in de sport zie je dat uitvergroot terug en henk is daar heel goed in, de wereld kan wel wat Henks gebruiken en antonia`s, want die hebben ervaring.

Jah man.... een borrel een peukje een vette hap het mag over 10 jaar allemaal niet meer.
Zelfs achter de tribune mag je volgend jaar geen sigaretje meer opsteken.
Waar gaat het heen....elektra autoootjes ,van het gas af alles duur betalen....
Niet teveel bij nadenken, genieten van ons cluppie |:)

sunderland

Er is ook niemand in ons selectie die op volle snelheid zo,n voorzet kan geven. Eindelijk was ie daar. Gewoon vertrouwen geven dan gaat het komen dat kan niet anders.

Leovardia

Citaat van: sunderland op februari 16, 2020, 07:32:25
Er is ook niemand in ons selectie die op volle snelheid zo,n voorzet kan geven. Eindelijk was ie daar. Gewoon vertrouwen geven dan gaat het komen dat kan niet anders.

Dat denk ik oek Sunderland. En als je na 20 seconden wordt uitgefloten en dingen naar je hoofd krijgt geslingerd door eigen publiek (mvv thuis) dan werkt dat ook niet bepaald bevorderlijk. Maar helaas is dat wel typisch Cambuur. Ik hoop nog eens een tijd mee te maken dat zulke jongens worden ondersteund ipv zo benaderd worden.
Kent skele juh.

SCC

Boca Juniors supporters, nr12, laten zich nooit negatief uit over HUN spelers (docu staat op Netflix).
Het klopt dat dat nieuwe spelers een extra stimulans/ argument geeft om voor de club uit te komen. 

Huizen

Vertrouwen is alles!  _O_  Je eigen spelers afvallen kent alleen maar verliezers.

De Gast

In te weinig wedstrijden dreigend, maar dat was vorig seizoen al bekend.

Collingwood

Twee uitstekende assists gisteren en ook tegen Roda een goede wedstrijd, ga zo door.

We hebben tegenwoordig toch wel pure luxe op de vleugels met hem, Kallon, Korte en Breij. En dan dan komt Oratmangoen ook nog bijna weer terug en kan Paulissen er nog spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Beide verkeerde pootsje

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

sunderland