Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jarchinio Antonia

Gestart door Galdiano, september 02, 2019, 16:42:48

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 01, 2020, 00:21:27
totaal geen ritme toch paulissen op links en oratmangoen op rechts kan ook

Is ook een goede mogelijkheid, maar Henk is nogal gecharmeerd van buitens met snelheid en diepgang.
Area 58

Bankzitter

De enige reden dat hij speelt zal het tactische plaatje zijn waar de TS aan wil vasthouden, maar het houdt toch een keer op.
Vooral omdat er zoveel alternatieven zijn. Paulissen en Oratmagoen voor nu.

De Gast

Zonde, komt ook niet uit de voeten momenteel. Kan gebeuren. Maar even een paar weekjes rust.

Mp

Heeft Jarchinio wel zin om te voetballen? Hij lijkt steeds op 80% te spelen. Of nog niet helemaal fit?

speculeter

En hoe kan je in vredesnaam die eerste kans missen???
Dan had je na twee minuten al op rozen gezeten.

hobbes

Citaat van: speculeter op februari 08, 2020, 15:43:28
En hoe kan je in vredesnaam die eerste kans missen???
Dan had je na twee minuten al op rozen gezeten.

Geldt ook voor Mühren, zijn eerste kans was ook een intikkertje

Collingwood

Gisteren eindelijk eens een paar geweldige 'brommeracties' gezien. Dat moet hij wat mij betreft veel vaker doen, en ook zoals eerder gezegd veel dieper spelen in plaats van in de bal. Op snelheid is hij bijna niet tegen te houden, vind het heel apart dat hij hier niet meer mee doet/niet de opdracht krijgt om dit veel vaker te doen. Je zou inderdaad bijna denken dat hij niet helemaal fit is ofzo.
Kalmte alleen kan u redden.

YellowBlue

Citaat van: hobbes op februari 08, 2020, 15:54:59
Geldt ook voor Mühren, zijn eerste kans was ook een intikkertje

Dat was juist ook een fout van Antonia die de bal als een raket voorlang past... beetje gevoel er in en Muhren loopt hem zo binnen.

denistel

idd als die ballen een beetje meer met gevoel worden neer gelegd scoor je veel vaker
gebeurd te veel dat de ballen van de achter lijn niet bij een medespeler komen.

PePe

Kreeg een niet te missen kans.

Dokkumer

En geeft een perfecte voorzet.

Delfzijl/Cambuur

En toch niet genoeg voor een basisplek momenteel.....met zijn kaliber.
Ouwe sterren niet terughalen, zijn ook wel snelle jonge jongens te vinden toch....
Ik vind hem echt te weinig brengen maar bedank hem voor die sublieme voorzet dat weer wel.

denistel

moet meer voetbal slimheid in komen net als bij kallon
laatste 20e min komt er zoveel ruime dan moet je daar
meer uithalen

megusta

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 14, 2020, 23:28:42
En toch niet genoeg voor een basisplek momenteel.....met zijn kaliber.
Ouwe sterren niet terughalen, zijn ook wel snelle jonge jongens te vinden toch....
Ik vind hem echt te weinig brengen maar bedank hem voor die sublieme voorzet dat weer wel.

Momenteel niet goed genoeg voor een basis plek en eigenlijk niet gehaald moeten worden is wel een heel verschil , een beetje vertrouwen man, ze doen het als team.
Hij oogt niet scherp, hij zit teveel in de team flow, hij zei in een intervieuw dat hij geen assist of goals hoefde, als cambuur maar kampioen werd, dat is dromen, ook al is het mooi, hij moet die scherpheid hebben om te willen scoren, hij is elke keer net wat te laat en traag, maar die voorzet die was lekker hoor, wel de 0-1 he, onderschat dat niet, zo wordt je kampioen, ook met Antonia.

En hij is ook lang gebleseerd geweest en mooi wat shit mee gemaakt, hij is blij dat hij hier mag spelen en zie je en hoor je ook.
Zijn mooie acties komen nog wel |:)

Dokkumer

Zag niemand dat Mühren eerst naar Korte zou, naar toen naar Antonia vloog om hem te omhelzen?
Zo steekt deze groep in elkaar, proberen elkaar er bovenop te helpen.
En ik hoop dat het Antonia vertrouwen geeft na die gemiste kans.