sorry, niet 17 maar 27 februari
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: TM op november 24, 2014, 13:42:26
''Het Algemeen Dagblad kopt "Brutaal Cambuur rooft drie punten weg uit Utrecht", en vind in tegenstelling tot de rest van het journaille dat SC Cambuur de zege vooral te danken heeft aan Utrechts falen. "FC Utrecht heeft vandaag verzuimd om afstand te nemen van SC Cambuur. De ploeg was voor eigen publiek vooral voor rust een stuk beter, maar zag Cambuur er door eigen falen met de punten vandoor gaan. Een gemiste strafschop van Ruud Boymans en een onhandige actie van Ramon Leeuwin bleken de kantelpunten: 1-3."
Citaat van: Ruppppert op oktober 24, 2014, 16:05:58
voor het eerst in de historie maar eens winnen van feynoord 11x gespeeld 10x verloren en 1 x gelijk dat was in seizoen 93/94