Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

lunnie

Op de kans na (recht op Nordfelt af) een super wedstrijd gespeeld. Veel dreiging, wel vaak naar binnen waardoor hij soms 't middenveld wat in de weg loopt.

Gasgeve

Haalde tenminste zijn niveau, stond zijn mannetje in de duels. Hij moet die bal natuurlijk wel binnen schieten.

010 blijdorp

En wat een fijn passje ook op Narsingh halverwege de tweede helft. 

PePe

Helaas de wedstrijd uitgeschopt, ik hoop dat het meevalt.

DayDreamer

Prima wedstrijd, die bal had alleen in de linker benedenhoek gemoeten.

ruubmac

Citaat van: PePe op oktober 19, 2014, 20:29:29
Helaas de wedstrijd uitgeschopt, ik hoop dat het meevalt.

Heb dit geloof ik even gemist. Valt het allemaal mee?

Utekleitrokken

Mogelijk zondag er dus niet bij, heerst nu nog onzekerheid. TS kennende zullen ze hem niet laten spelen en op safe spelen met hem.

drg

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 22, 2014, 12:58:34
Mogelijk zondag er dus niet bij, heerst nu nog onzekerheid. TS kennende zullen ze hem niet laten spelen en op safe spelen met hem.

Dan kan Meleg wel spelen, of Schet.

Maar Henk kennende zet ie er weer Ogbeche neer en Barto in de spits  :_schater

dit is mien club

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 22, 2014, 12:58:34
hoe kom je daarbij?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Clint

Heeft maandag gewoon meegetraind.

dit is mien club

Citaat van: Clint op oktober 22, 2014, 14:32:14
Heeft maandag gewoon meegetraind.

daarom vraag ik het ook even aan DRG
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Meleg maar opstellen tegen de grootste vijand van 'zijn' club. Zou een extra stimulans kunnen zijn.

dit is mien club

Marc S

Staat in de VI volgens mij daar vandaan gehaald.