Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Daniel de Ridder

Gestart door Len Cantello, juli 16, 2014, 13:53:16

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: vialli op mei 27, 2015, 23:42:57
Ze lulle allemaal maar over een appel en een ei maar ik denk dat menig forumganger dat bedrag wel graag op sien rekening krije su.
Als je dan niet kunt relativeren doe ik het voor je.
Voor voetbalbegrippen en zelfs voor Cambuur begrippen voetbalde hij hier voor een appel en een ei. Misschien nog net een zakje zout erbij :zucht

Dokkumer

Citaat van: mugel op mei 27, 2015, 23:06:53
Alsof ie het voor ons gedaan heeft met z'n zogenaamd mindere salaris.. Misschien wilde niemand hem meer en wil niemand hem meer als voetballer...
Succes bij een onduidelijk pinokkio-club, maar beter ga je voor een contract bij SBS...
Heeft hij dat ooit gezegd? Nee, hij wilde zichzelf weer in de kijker spelen. Opmerkingen die dus nergens op slaan.

speculeter

Een amateurcontract ligt meestal tussen de 1500 en 1700 euro.
Geen vetpot dus.

diekhuzen

#543
Wat mij opvalt is dat bijna iedereen zich negatief uitlaat over de Ridder. Hij heeft, ondanks blessureleed, voldoende gepresteerd dit seizoen. Je moet hem vooral op z'n kwaliteiten beoordelen. Hij brengt veel rust in het spel van cambuur en een assistkoning of topscorer is hij nooit geweest, dat wist cambuur overigens.

Voor cambuur begrippen gewoon een versterking. Dat hij voor een profcontract wil voetballen en dat uitspreekt is zijn goed recht. Zodra een voetballer niet eerlijk en oprecht is wordt dat ook niet gewaardeerd.

Persoonlijk vind ik het jammer dat hij vertrekt. Een aanvalslinie met o.a.Narsingh, Ogbeche, de Ridder en Rosheuvel is voor cambuur gewoon perfect.

el haj

Citaat van: diekhuzen op mei 28, 2015, 11:00:11
Wat mij opvalt is dat bijna iedereen zich negatief uitlaat over de Ridder. Hij heeft, ondanks blessureleed, voldoende gepresteerd dit seizoen. Je moet hem vooral op z'n kwaliteiten beoordelen. Hij brengt veel rust in het spel van cambuur en een assistkoning of topscorer is hij nooit geweest, dat wist cambuur overigens.

Voor cambuur begrippen gewoon een versterking. Dat hij voor een profcontract wil voetballen en dat uitspreekt is zijn goed recht. Zodra een voetballer niet eerlijk en oprecht is wordt dat ook niet gewaardeerd.

Persoonlijk vind ik het jammer dat hij vertrekt. Een aanvalslinie met o.a.Narsingh, Ogbeche, de Ridder en Rosheuvel is voor cambuur gewoon perfect.

Ik denk dat het vooral met voorkeur te maken heeft; zelf ben ik ook meer fan van het type vleugelflitser op de flanken. Een type Maachi (in z'n goede tijd) of zoals we nu hebben Rosheuvel en Narsingh.
Wat zijn sterke punten betreft heb je helemaal gelijk, maar ik ben het zeker eens met de mensen die zeggen dat 'ie te weinig beslissend is geweest. Scorebordjournalistiek, I know, maar op die positie moet je in mijn ogen een groter aandeel hebben gehad in het aanvallende spel.

Een voldoende over 't afgelopen seizoen? Kan ik me in vinden. :) Maar 't was geen dikke acht of zelfs zeven.
Die eerlijkheid wordt door een boel mensen (al is dat op 't forum niet zo zichtbaar) wel gewaardeerd hoor. Zeker nu we zo'n goed voorbeeld hebben van de huichelarij en hypocrisie in het voetbal hebben. Gelijk heeft 'ie ook. Veel voetbaljaren heeft De Ridder niet meer te gaan dus even cashen is héél begrijpelijk.


Oh, en Cambuur schrijf je áááááltijd met hoofdletter. ;-)

sccvl

Daniel heeft dit seizoen enorm veel pech gehad met zijn fysieke gesteldheid waar die de afgelopen jaren zoveel mee kampt dit brengt voor Cambuur ook een enorme onzekerheid met zich mee en het is een risico de Ridder wilt een vast contract wat logisch is, maar is het ook het risico waard? Gemiddeld 11 wedstrijden per seizoen, om hiervoor de portemonnee te trekken? Ik zou liever me geld steken in jongens als Masek, die nog een mooie toekomst voor zich hebben en waar je wat aan kan verdienen. Natuurlijk is ervaring ook belangrijk maar die heb je met Barto, Reijnen & Overgoor wel lopen.

moodygrunn

#546
Wij zijn niet de enige club die zn salaris niet wil/kan betalen:

http://www.soccernews.nl/news/322285/aanvaller_ook_te_duur_voor_willem_ii:_zijn_salaris_is_niet_verantwoord

"Het salaris wat hij zou willen verdienen, is veel meer dan hetgeen onze best betaalde speler op dit moment. Voor iemand die de afgelopendrie jaar gemiddeld vijftien wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, is dat niet verantwoord, lijkt mij", aldus de coach van de Tilburgers"
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op juli 17, 2015, 23:17:11
Wij zijn niet de enige club die zn salaris niet wil/kan betalen:

http://www.soccernews.nl/news/322285/aanvaller_ook_te_duur_voor_willem_ii:_zijn_salaris_is_niet_verantwoord

"Het salaris wat hij zou willen verdienen, is veel meer dan hetgeen onze best betaalde speler op dit moment. Voor iemand die de afgelopendrie jaar gemiddeld vijftien wedstrijden per seizoen heeft gespeeld, is dat niet verantwoord, lijkt mij", aldus de coach van de Tilburgers"

Zou hij naar het buitenland kunnen en dat salaris meenemen in zijn onderhandeling hier?

Dokkumer

Of: Hij zit in de nadagen van zijn carrière en probeert (logischerwijs) nog zoveel mogelijk te cashen.

De Gast

Staat duidelijk niet met beide beentjes op de grond

Drumfather SCC

Traint mee met de beloften van AZ om conditie op peil te houden