Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Feyenoord 26oktober om 12:30

Gestart door pvanbuijtene, oktober 06, 2014, 09:33:07

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Feyenoord Man of the Match

Leonard Nienhuis
2 (4.2%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.1%)
Etiënne Reijnen
36 (75%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Mohamed El Makrini
4 (8.3%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Martijn Barto
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
1 (2.1%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bob Schepers
3 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: november 02, 2014, 20:49:02

Goudvinger

Dat eeuwige gemopper over kunstgras wordt ook een beetje vermoeiend. Als we altijd zo consequent conservatief waren geweest over de charme van het oervoetbal, hadden we nog steeds met een veel te zware niet-ronde leren bal met touw gespeeld. En volgens mij is er niemand meer die roept dat echt voetbal met zo'n bal hoort. Natuurlijk vind ik de charme van een echt grasveld prachtig, maar een kunstgrasveld is altijd in goede staat en biedt de mogelijkheid om goed voetbal te spelen, zonder dat toeval (kuilen, pollen, etc.) een invloed op de wedstrijd hebben. Met andere woorden, kunstgras schept voor iedere ploeg gelijke voorwaarden. Daarmee is het een uitstekend alternatief voor clubs die niet het budget hebben om een goede grasmat te creëren en te onderhouden.

hobbes

Citaat van: Bernardo op oktober 25, 2014, 11:00:15
En toch heeft Fredje wel een punt,  voetbal hoort op echt gras!

Ik kan me Groningen uit van vorig seizoen nog herinneren, dat was ook "echt"gras

666

Citaat van: hobbes op oktober 25, 2014, 11:31:22
Ik kan me Groningen uit van vorig seizoen nog herinneren, dat was ook "echt"gras

En de ijsbaan van psv
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: Bernardo op oktober 25, 2014, 11:00:15
En toch heeft Fredje wel een punt,  voetbal hoort op echt gras!

Alleen is het wel een kutexcuus om te zeggen dat je het dan zwaarder hebt. Dat veld van groningen vorig jaar nou dan speel ik liever op kunstgras.

speculeter

Er vol op klappen morgen.
Zij missen nogal wat spelers, vertrouwde centrum staat er niet...immers word vervangen Door vilhena mooi klusje voor mo.
Alleen Manu kan scoren.
Als we ooit de kans hebben om van hun te winnen is het morgen!

John Hiatt

Wat een gezeik op het veld. Mag ik iedereen er nog even aan herinneren hoe erbarmelijk slecht het echte gras een paar jaar geleden in ons stadion was? De toendra was er niks bij. Nu worden we tweewekelijks verwend met attractief voetbal. Dan heb ik liever kunstgras dan die toendra.

Cor

Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus

drg

Citaat van: Cor op oktober 25, 2014, 12:46:52
Winnaars hebben een plan, verliezers een excuus

Dat excuus hadden ze bij Groningen dit jaar ook al klaar liggen, want een plan hadden ze toch al niet  :_schater

wiekie1969

Gas geven met die handel, mentaal zwak elftal dat feyenoord.

Meleg voor De Ridder? Laat zien wat je kan jongen!!! Alle vertrouwen in!!!

2-0 wut ut.

Gasgeve


DayDreamer

Het nadeel met al die twijfelgevallen bij Feyenoord is dat je niet precies weet hoe ze gaan spelen....

Maakt ook niks uit, wij winnen 3 - 1 |:)

Casuals-lwd

We winnen gewoon, maar we moeten wel scherp blijven. Vooral op Manu en Toornstra letten ze zijn erg bepalend de laatste tijd.


Marc S

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 25, 2014, 17:29:52
We winnen gewoon, maar we moeten wel scherp blijven. Vooral op Manu en Toornstra letten ze zijn erg bepalend de laatste tijd.

geen vrije trappen weg geven rond de 16 die scoort toornstra wel erg vaak.

010 blijdorp

Citaat van: Ruppppert op oktober 24, 2014, 16:05:58
voor het eerst in de historie maar eens winnen van feynoord 11x gespeeld 10x verloren en 1 x gelijk dat was in seizoen 93/94



Ik heb Feyenoord-Cambuur in '93/94 nog in de Kuip gezien. Was volgens mij de eerste of de tweede wedstrijd van Jaap Stam in de eredivisie. Hij stond toen niet in het centrum maar linksback. Cambuur was beter, Feyenoord won met 1-0. Toen was het normaal dat Feyenoord van ons won. Nu niet meer!
   

sunderland

verwacht dat de wedstr mrgn word beslist op het middenveld .Zij hebben een sterk middenveld en wij ook