Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Ronnie tng

#1
Wedstrijden / Re: Kickers Emden away
juni 27, 2025, 12:06:20
+8 , mooi reisje  :proost
#2
Algemeen / Re: Sfeer
november 19, 2024, 02:47:32
Citaat van: siepelsjeu op november 18, 2024, 21:03:26
Na de winterstop dus Ultra?s en een Trommel

?Hallo allemaal. Vanavond heeft er een gesprek plaats gevonden tussen Cambuur Culture, Mi Side, LYB en een nieuwe groep. Deze nieuwe groep zal een ultras groep worden, en dit steunen wij. De groep zal plaatsnemen op vak 7 recht achter de goal, met onder andere een trommel en sfeervlaggen. De groep betreft een mannetje of 40 en heeft ons benaderd over hun idee?n. De verwachting is dat de groep de tweede seizoenshelft van start zal gaan. Tot die tijd willen wij iedereen oproepen om in vak 7 achter de goal plaats te nemen en niet verspreid over de tribune te gaan staan. Aankomende thuiswedstrijd tegen Den Bosch willen we iedereen vragen om optijd (19:00) op het vak aanwezig te zijn. Zo kunnen we er weer een ouderwetse gekkenhuis van maken. Op naar een sfeervolle toekomst!?

Man man man  :_schater
#3
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 17:10:45
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.

FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.

Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan  zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.

Helemaal mee eens alleen ik krijg wel eens het gevoel dat er meer achter zit. De club is (anders dan ons slogan doet vermoeden) wat dit punt nog nooit achter de supporters gaan staan. Hoeveel protest ook. Het lijkt wel alsof er zwijggeld wordt betaald aan de clubs om niet openlijk uit te spreken tegen beloftes.

Dus de slogan voor elkaar met elkaar lijkt in deze alleen van toepassing met de KNVB, ESPN en de beloften teams.

#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 07, 2024, 07:32:19
Citaat van: Galdiano op september 06, 2024, 08:54:21
Ik kan mij nog een wedstrijd van de molukken in Leeuwarden herrineren. Schat ergens rond 2005/2006.    :devil Kan ook wel weer een keer.
Ja een daverend succes  :zucht
#5
1-3 (1-1)

Vd water
Pauwels
Smit

3x geel

Lam terug naar Leeuwarden  :proost
#6
Pool / Re: Pool MVV - SC Cambuur 9-8-2024
augustus 09, 2024, 11:16:53
1-3 (0-1) vd water, 2x , smit
3x geel
#7
Citaat van: James op mei 11, 2024, 23:43:20
Dat zal best. Maar ik kan het niet los zien van heel erg zielige stoerdoenerij. Dan even los van diegenen die hem op hebben voor het afsteken van vuurwerk zijn er ook die hem op hebben voor andere redenen waarvan de meeste 1 vs 1 schijtlijsters 1e klas zijn. Walg van dat soort lafbekken

Ik walg van lafbekken die stoer doen op internet , maar te laf zijn om er wat van te zeggen  :O
#8
Ik doe niet snel een buiging voor een speler. Maar voor Bangura wel. De positiviteit en lach die je altijd met je mee neemt. Van uit onder de 21 langzaam wachten op je kans en nu sleutel speler die helaas met een dieptepunt weg gaat. Ik hoop dat je vooral de warme herinneringen koestert.

|:)Held |:)
#9
Citaat van: Montana op juli 08, 2023, 16:02:52
Gelukkig niet want hij weet wel beter.

Nou daar was in de media weinig van te merken.
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 04, 2023, 08:26:15
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2023, 21:12:39
Het stadion zal een commerci?le naam krijgen. Dit schijnt Ard de Graaf op omroep abe gezegd te hebben vandaag.  :zucht

Ard die verandert ons wapen nog voor geld
#11
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 2022/2023
juni 29, 2022, 13:21:28
Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2022, 09:54:03
Ik zag op twitter voorbij komen dat we 9 juli tegen het Duitse 1. FC Magdeburg spelen, weet iemand hier meer over?

Nu ook gecommuniceerd via Cambuur zelf. Mooi dat het uitvak open is. Prima geregeld Cambuur eindelijk een leuke pot in de voorbereiding. Jammer dat het wat laat gecommuniceerd is.

Bier , braadworst en hopelijk een zonnige uitwedstrijd  |:)
#12
Citaat van: denistel op maart 25, 2022, 17:34:43
blij zijn dat lodeweges niet komt nou hij was bij mij welkom was
de perfecte man geweest bij deze ts hoor.

Ja heel blij. Een trainer die midden in het seizoen even aankondigt het seizoen erop de boeren te gaan trainen. Die denkt hier nog rustig het seizoen af te kunnen maken in lwd heeft het mis. Hij past misschien goed bij TS , maar niet meer bij de club.

Dacht dat jij wel in de gaten had dat die dwaas zich gewoon beter niet meer kan vertonen in Leeuwarden. Voor de rust is het beter dat hij weg blijft  :y
#13
Citaat van: Specuveter op maart 10, 2022, 20:35:41
Maar eens stoppen hier met die sentimenten.

Maar eens stoppen met de boel op te stoken. Dwight terug in Leeuwarden gaat voor problemen zorgen. Iets wat we (we zijn er bijna) in de strijd tegen degradatie niet kunnen gebruiken.

:0= Ik schijt op Dwight!
#14
Goed plan, Dwight weer terug vragen  :_schater

Als we willen dat er onrust komt in Leeuwarden moeten we dat doen.
#15
Selectie en Technische staf / Re: Issa Kallon
januari 28, 2022, 17:39:39
Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:11:49
Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.
Ach ze waren maar met z'n 3-en h?, moet toch kunnen?

Ik denk er net zo over als jij. Er zijn mensen die zonder veroordeling jaren niet welkom zijn bij onze club.