+8 , mooi reisje
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: siepelsjeu op november 18, 2024, 21:03:26
Na de winterstop dus Ultra?s en een Trommel
?Hallo allemaal. Vanavond heeft er een gesprek plaats gevonden tussen Cambuur Culture, Mi Side, LYB en een nieuwe groep. Deze nieuwe groep zal een ultras groep worden, en dit steunen wij. De groep zal plaatsnemen op vak 7 recht achter de goal, met onder andere een trommel en sfeervlaggen. De groep betreft een mannetje of 40 en heeft ons benaderd over hun idee?n. De verwachting is dat de groep de tweede seizoenshelft van start zal gaan. Tot die tijd willen wij iedereen oproepen om in vak 7 achter de goal plaats te nemen en niet verspreid over de tribune te gaan staan. Aankomende thuiswedstrijd tegen Den Bosch willen we iedereen vragen om optijd (19:00) op het vak aanwezig te zijn. Zo kunnen we er weer een ouderwetse gekkenhuis van maken. Op naar een sfeervolle toekomst!?
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 17:10:45
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.
FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.
Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.
Citaat van: Galdiano op september 06, 2024, 08:54:21Ja een daverend succes
Ik kan mij nog een wedstrijd van de molukken in Leeuwarden herrineren. Schat ergens rond 2005/2006.Kan ook wel weer een keer.
Citaat van: James op mei 11, 2024, 23:43:20
Dat zal best. Maar ik kan het niet los zien van heel erg zielige stoerdoenerij. Dan even los van diegenen die hem op hebben voor het afsteken van vuurwerk zijn er ook die hem op hebben voor andere redenen waarvan de meeste 1 vs 1 schijtlijsters 1e klas zijn. Walg van dat soort lafbekken
Citaat van: Montana op juli 08, 2023, 16:02:52
Gelukkig niet want hij weet wel beter.
Citaat van: Galdiano op januari 03, 2023, 21:12:39
Het stadion zal een commerci?le naam krijgen. Dit schijnt Ard de Graaf op omroep abe gezegd te hebben vandaag.
Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2022, 09:54:03
Ik zag op twitter voorbij komen dat we 9 juli tegen het Duitse 1. FC Magdeburg spelen, weet iemand hier meer over?
Citaat van: denistel op maart 25, 2022, 17:34:43
blij zijn dat lodeweges niet komt nou hij was bij mij welkom was
de perfecte man geweest bij deze ts hoor.
Citaat van: Specuveter op maart 10, 2022, 20:35:41
Maar eens stoppen hier met die sentimenten.
Ik schijt op Dwight!

Citaat van: el haj op januari 28, 2022, 17:11:49Ach ze waren maar met z'n 3-en h?, moet toch kunnen?
Oh, ok. Nee, dan is het allemaal goed.