Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: sunderland op maart 24, 2022, 16:58:42
Ten eerste ben ik blij om te horen dat Henk er volgend seizoen weer is. Dat geeft bosbaard aan dat dat voor 99 % zeker is. Daar had ik niet op gerekend en daar word ik erg blij van. Ten tweede ben ik ook blij dat lodeweges niet komt.

Dat lijkt mij nog best twijfelachtig. Ze streven er naar, maar er zijn geen medische garanties,.

Treb

Citaat van: sunderland op maart 24, 2022, 16:58:42
Ten eerste ben ik blij om te horen dat Henk er volgend seizoen weer is. Dat geeft bosbaard aan dat dat voor 99 % zeker is. Daar had ik niet op gerekend en daar word ik erg blij van. Ten tweede ben ik ook blij dat lodeweges niet komt.

Liekst wel een wief. Die kenne dur oek su in blieve hange

J.v.G.

Citaat van: Treb op maart 25, 2022, 08:11:40
Liekst wel een wief. Die kenne dur oek su in blieve hange
Dan konden jum wel zuskes weze :koffie

Treb

Citaat van: J.v.G. op maart 25, 2022, 08:19:42
Dan konden jum wel zuskes weze :koffie

Haha. Ik ben wel eens extreem, maar gauw vergeten en weer door.

J.v.G.

Citaat van: Treb op maart 25, 2022, 08:21:04
Haha. Ik ben wel eens extreem, maar gauw vergeten en weer door.
Haha :thumbsup

denistel

blij zijn dat lodeweges niet komt nou hij was bij mij welkom was
de perfecte man geweest bij deze ts hoor.

Ronnie tng

Citaat van: denistel op maart 25, 2022, 17:34:43
blij zijn dat lodeweges niet komt nou hij was bij mij welkom was
de perfecte man geweest bij deze ts hoor.

Ja heel blij. Een trainer die midden in het seizoen even aankondigt het seizoen erop de boeren te gaan trainen. Die denkt hier nog rustig het seizoen af te kunnen maken in lwd heeft het mis. Hij past misschien goed bij TS , maar niet meer bij de club.

Dacht dat jij wel in de gaten had dat die dwaas zich gewoon beter niet meer kan vertonen in Leeuwarden. Voor de rust is het beter dat hij weg blijft  :y

hobbes

Citaat van: Ronnie tng op maart 27, 2022, 08:04:18
Ja heel blij. Een trainer die midden in het seizoen even aankondigt het seizoen erop de boeren te gaan trainen. Die denkt hier nog rustig het seizoen af te kunnen maken in lwd heeft het mis. Hij past misschien goed bij TS , maar niet meer bij de club.

Dacht dat jij wel in de gaten had dat die dwaas zich gewoon beter niet meer kan vertonen in Leeuwarden. Voor de rust is het beter dat hij weg blijft  :y

Die aankondiging kan vanuit Dkv en werd gedaan om hier onrust te stoken, en dat is gelukt. En er waren nog 5 wedstrijden te spelen.

De Gast

Volgens mij moeten we nou niet een soort surrogaat Henk in huis proberen te halen. Gaat niet werken.

Bankzitter

Zo doorgaan komt ook niet goed gezien de wedstrijd tegen GAE.
En nu nog een trainer met andere manier van spelen voor de laatste paar wedstrijden is ook een te groot risico.

Dan kom je toch uit bij een trainer die taktisch dicht bij de visie van Henk staat en ook weer de zaak op scherp kan krijgen.

Montana

Zit wat aan te komen..

michello

Gert Kruys.. Zomaar een wilde gok.

J.v.G.


sccvl

Ik heb begrepen Mike Snoei klopt dat?

Bernardo

Citaat van: sccvl op maart 28, 2022, 09:48:03
Ik heb begrepen Mike Snoei klopt dat?

Alsjeblieft niet zeg. :X