Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Wat dacht je van de winkels op het plein.
Volgens mij liepen er op gegeven moment wel 200 man de Jumbo binnen !!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Sakas op augustus 28, 2024, 20:14:59
Bij de Poiesz

Ai, dat was ons plan ook voor de eerstvolgende wedstrijd
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 28, 2024, 20:27:14
Ai, dat was ons plan ook voor de eerstvolgende wedstrijd

Als je beetje op tijd komt kun je bij de Cristallic die spiegeltoren wel parkeren of 1 p plaats verder.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 28, 2024, 20:30:27
Als je beetje op tijd komt kun je bij de Cristallic die spiegeltoren wel parkeren of 1 p plaats verder.

Ja vorige keer ook gestaan op die evenementen-P, maar het was een drama om daar weg te komen :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Stanley

Er is een grote parkeerplaats op de Sneker trekweg van de voormalige ING. Hij is nu van Zorg Groep Noorderbreedte.
Slagboom is kapot en er staat s?avonds en in het weekend helemaal niemand.

CambuurArnhem

Ik parkeerde gewoon over het Stephensonviaduct, dus Huizum/Nylan, plaats zat. Voor mij ook het handigst ivm terugreis. Stukje lopen, maar dat maakt me niet uit.

anderszchristian

Ik zie dat de duels van Jong Oranje afgewerkt worden in Almere en Venlo, nou niet echt aansprekende stadions. Kun je je als club hier voor aanmelden bij de KNVB? Lijkt me een veel mooier beeld als de wedstrijden worden afgewerkt in het Kooi Stadion, ook financieel aantrekkelijk voor de club wellicht.

Herinner me ooit nog de wedstrijd Jong Nederland - Jong Italie in het Cambuur Stadion, waar destijds weer gras las na de Edel Grass periode. Zaten leuke spelers bij:
https://www.onsoranje.nl/teams/185185/uitslagen/wedstrijd/18246

Vlampiep

Kom op de fiets, lopend of met openbaar vervoer. Er is plaats in de bewaakte fietsenstalling voor 250 fietsen en met de auto komen is ook een sinecure..Het zou ten opzichte van het oude stadion een enorme verbetering moeten worden  8P

Galdiano

Die vraag werd volgens mij ook gesteld door Ajren de Boer tijdens het radio verslag tegen Helmond aan de directrice van de KNVB. En gaf iets aan dat het wel een optie zou zijn.

Ik kan mij nog een wedstrijd van de molukken in Leeuwarden herrineren. Schat ergens rond 2005/2006.    :devil Kan ook wel weer een keer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op september 06, 2024, 08:52:54
Kom op de fiets, lopend of met openbaar vervoer. Er is plaats in de bewaakte fietsenstalling voor 250 fietsen en met de auto komen is ook een sinecure..Het zou ten opzichte van het oude stadion een enorme verbetering moeten worden  8P

Het zal echt wel beter worden. Rondom het stadion is nog niks af. Als alles af is, is er echt wel genoeg plek in de buurt. Rondom stadion, Fonteinland, Crystallic, en overloop terein ook op het industrieterrein.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

janou

Citaat van: Vlampiep op september 06, 2024, 08:52:54
Kom op de fiets, lopend of met openbaar vervoer. Er is plaats in de bewaakte fietsenstalling voor 250 fietsen en met de auto komen is ook een sinecure..Het zou ten opzichte van het oude stadion een enorme verbetering moeten worden  8P

250 alleen voor E-bikes he.

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op september 06, 2024, 08:54:21
Ik kan mij nog een wedstrijd van de molukken in Leeuwarden herrineren. Schat ergens rond 2005/2006.    :devil Kan ook wel weer een keer.
Ja een daverend succes  :zucht

nulachtenvieftig

Bin benieuwd hoever ze benne met die supportershome komende vrijdag  :proost
si vis pacem para bellum

Noordcambuur

En de Westtribune dat nu wel vol kan heel benieuwd?

Inferno-058

Citaat van: nulachtenvieftig op september 07, 2024, 21:53:57
Bin benieuwd hoever ze benne met die supportershome komende vrijdag  :proost
Duurt nog wel even voordat het af is, 1e pot januari hoor ik wat om me heen