Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: NRG op augustus 24, 2024, 18:05:52
Dat er nieuwe aanwas weer afhaakt bij het zien van dit voetbal is jammer, maar enigszins begrijpelijk. Waar ik me meer zorgen over maak is de aanwas van sponsoren. Een nieuw stadion is prachtig, maar uiteindelijk draait het wel om de resultaten op het veld. Iedereen wil deel uitmaken van succes.  Niet van falen.

Valt wel mee denk ik. Lange termijn kijken. Bovendien zijn nog maar drie wedstrijden gespeeld. Kijk even naar NAC laten we eerst maar eens wat verder zijn en erachter blijven staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cor

Citaat van: NRG op augustus 24, 2024, 18:05:52
Dat er nieuwe aanwas weer afhaakt bij het zien van dit voetbal is jammer, maar enigszins begrijpelijk. Waar ik me meer zorgen over maak is de aanwas van sponsoren. Een nieuw stadion is prachtig, maar uiteindelijk draait het wel om de resultaten op het veld. Iedereen wil deel uitmaken van succes.  Niet van falen.

Of de sponsoren zetten de schouders er nog meer onder zorgen ervoor dat de selectie waar nodig versterkt kan worden.

Mitar

Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.

EdsjeSCC

Citaat van: Mitar op augustus 27, 2024, 13:35:44
Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.

Vlak bij het Holland Casino geparkeerd, dikke prima. Klein stukje om lopen

el haj

Fietsen kon je echter tegen hekwerken en lantaarnpalen in een wijde omtrek om het stadion heen terugvinden.  :_schater

Destroyer

Citaat van: Mitar op augustus 27, 2024, 13:35:44
Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.

Fietsen ging best, had een oude accu op de bagagedrager getaped, kon gratis stallen  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: Mitar op augustus 27, 2024, 13:35:44
Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.
Binnen een 10-15min lopen is voldoende parkeergelegenheid. Kijk voor de zekerheid even op website van de gemeente ivm parkeerbeleid (waar de blauwe zones zijn)
In Henk en Sandor we trust

janou

Citaat van: Mitar op augustus 27, 2024, 13:35:44
Wat waren trouwens jullie ervaringen met parkeren? Kon er de eerste keer door vakantie helaas niet bij zijn maar vraag mij af waar je de auto het beste kwijt kunt.

Prima parkeerplekken. Wel redelijk lang moeten wachten bij het wegrijden, maar dat hoort er een beetje bij.

zeewolde

Voor zuidtribune misschien handig bij Gamma te parkeren?

Wij stonden nu op Fonteinland, was nog best een stuk lopen.

justremco

Citaat van: zeewolde op augustus 28, 2024, 10:05:44
Voor zuidtribune misschien handig bij Gamma te parkeren?

Wij stonden nu op Fonteinland, was nog best een stuk lopen.

Die zijn op vrijdagavond vast niet open

Stiens

Citaat van: Destroyer op augustus 27, 2024, 20:41:27
Fietsen ging best, had een oude accu op de bagagedrager getaped, kon gratis stallen  :proost

:_schater :_schater

Vlampiep

Eigenlijk te gek voor woorden dat bij slecht weer het parkeren tot dramatische taferelen kan leiden.

Stanley

Citaat van: Vlampiep op augustus 28, 2024, 14:00:32
Eigenlijk te gek voor woorden dat bij slecht weer het parkeren tot dramatische taferelen kan leiden.
Er is ruimte genoeg aan de andere kant van de weg op het industrie terrein. De wijk Westeinde is ook vlakbij.

AL

Citaat van: Stanley op augustus 28, 2024, 14:11:32
Er is ruimte genoeg aan de andere kant van de weg op het industrie terrein. De wijk Westeinde is ook vlakbij.

Zoveel parkeerplek is er  niet in Westeinde toch?
Ik neem aan dat je binnen hele korte tijd gewoon kunt parkeren naast het stadion?
Ik zou nu gaan parkeren  bij de accountantskantoren of meubelzaken bij het stadion maar veel plek is daar niet.
Probleem zal straks het wegkomen zijn denk ik. Alles moet via ??n weg?

Sakas

Westeinde wordt gemonitord, als daar te veel geparkeerd wordt zal de wijk afgesloten worden. Bij de Poiesz was het afgelopen keer al te druk!
Laat sien ast foor Cambuur bist!