Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Cambuur zal heus werk gaan maken van de feedback. |:)
Net zoals op trappen oost, dat zijn niet hele brede trappen met ook nog een gleuf ertussen.
Voor de oudere mensen best risicovol.
Zouden eigenlijks leuningen moeten komen maar dat bederft dan weer uitzicht voor anderen op tribune?

Stiens

Geluid was met name op de bovenste rijen ook niet best maar dat heeft inmiddels de aandacht van Cambuur melden ze op X.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op augustus 21, 2024, 13:02:48
Cambuur zal heus werk gaan maken van de feedback. |:)
Net zoals op trappen oost, dat zijn niet hele brede trappen met ook nog een gleuf ertussen.
Voor de oudere mensen best risicovol.
Zouden eigenlijks leuningen moeten komen maar dat bederft dan weer uitzicht voor anderen op tribune?

Jah die gleuf daar komen mensen van uit evenwicht en vallen....  zit naast t pad en velen gebruikten mij ff als steun.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2024, 19:52:03
Hier schrik ik wel van. Dit ziet er toch niet uit...  :X

https://www.facebook.com/share/p/vJ8ESjpx1vxuG8KC/

Is nog maar pas klaar he, moet nog beetje ingericht worden denk ik. Is wel netjes, maar te steriel. Beetje geel blauw erbij, wat rommelige tassen en schoenen van spelers, wat fotos aan de wanden van oud en nieuwe stadion en het lijkt vast al een stuk beter!

Stiens

Citaat van: Galdiano op augustus 21, 2024, 19:52:03
Hier schrik ik wel van. Dit ziet er toch niet uit...  :X

https://www.facebook.com/share/p/vJ8ESjpx1vxuG8KC/

Is nog niet klaar. Snap ook niet dat zo'n partij het al deelt en er al trots op is. Lijkt nu het nog niet klaar is toch nog nergens op  :_schater

Inferno-058


Galdiano

Ik heb inderdaad nu begrepen dat alles tijdelijk is. De vloerbekleding was zeil wat uitgerold was.
Snap niet dat zo'n leverancier het nu al publiceert.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ChantiSCC

Citaat van: PePe op augustus 20, 2024, 19:29:13
Een scorebord zichtbaar voor de oosttribune werd enorm gemist.

Er komen nog 2 grote schermen in de hoeken bij de lichtmasten. Dan heeft Oost ook gewoon een scorebord. Stadion is nog niet af h?..

PePe

Citaat van: ChantiSCC op augustus 22, 2024, 00:24:31
Er komen nog 2 grote schermen in de hoeken bij de lichtmasten. Dan heeft Oost ook gewoon een scorebord. Stadion is nog niet af h?..

Mooi dat er schermen komen. We kunnen niet ruiken welke plannen er nog liggen.

ChantiSCC

Citaat van: PePe op augustus 22, 2024, 00:50:59
Mooi dat er schermen komen. We kunnen niet ruiken welke plannen er nog liggen.

Je kan het niet ruiken maar wel gewoon lezen.

Inferno-058

Als het zo doorgaat is de hype voorbij en gaan we zwaar afzakken qua supporters

DayDreamer

#11982
Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:49:25
Als het zo doorgaat is de hype voorbij en gaan we zwaar afzakken qua supporters

Voordeel is dat je redelijk veel seizoenskaarten hebt verkocht, dus die zullen nog wel blijven komen.
Maar als je weer middenmoot ofzo eindigt dan haken er wel veel af voor volgend seizoen.

Ik had veel maten die zeiden, wat staan we weer vol lul met stadion opening verliezen, toen zei ik al, het is nog veel erger als je straks met dit stadion weer 12e eindigt.

NRG

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:49:25
Als het zo doorgaat is de hype voorbij en gaan we zwaar afzakken qua supporters

Dat er nieuwe aanwas weer afhaakt bij het zien van dit voetbal is jammer, maar enigszins begrijpelijk. Waar ik me meer zorgen over maak is de aanwas van sponsoren. Een nieuw stadion is prachtig, maar uiteindelijk draait het wel om de resultaten op het veld. Iedereen wil deel uitmaken van succes.  Niet van falen.

Destroyer

Citaat van: Inferno-058 op augustus 23, 2024, 22:49:25
Als het zo doorgaat is de hype voorbij en gaan we zwaar afzakken qua supporters

Ja man denk dat we einde jaar met 5500 overblijven kan er wel een tribune dicht blijven. Scheelt weer in de kosten.  :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22