Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dwight judas niet !!!

sunderland

Stegeman is hier ook ooit spits geweest. Al heeft hij hetzelfde bij Eagels geflikt door naar Zwolle te gaan. Dat soort mensen heb ik het niet op, ook niet in het dagelijks leven.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Trainert! op maart 10, 2022, 19:03:39
Geen Grim aub. Negatieve uitstraling die man kan geen lachje af.

Kies anders mij :zweep

Geen Trainert aub.
Jij bent net zo negatief meestal............ :devil

                                :proost

Treb

Dwight Judas.  8P

Grow up mensen.

Specuveter

Maar eens stoppen hier met die sentimenten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is het niet logischer dat er een extra assistent komt ipv een eindverantwoordelijke die het systeem omgooit?
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 10, 2022, 20:39:16
Is het niet logischer dat er een extra assistent komt ipv een eindverantwoordelijke die het systeem omgooit?

het moet iemand met de goeie papieren zijn,en de trainer die komt gaat toch niet alles
omgooien dat snap je zelf ook wel.

Vlampiep

We kunnen onze mening en voorkeur uitspreken, maar de club is de enige die een tijdelijke trainer kan aantrekken.
Ik heb alle vetrouwen in  onze directie en technisch manager dat ze een verstandige keuze maken en daar kunnen  we hopelijk mee verder tot het einde van het seizoen.

NRG


Delfzijl/Cambuur

Dat zint meneer sunderland niet.......

zeewolde

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 10, 2022, 21:44:23
Dat zint meneer sunderland niet.......

Mij ook niet,. Als ik hem al zie irriteer ik me.

Wat een ongelooflijke l. L is dat

Voetbal inhoudelijk sterk maar als mens zwaar door het ijs gezakt.

sunderland

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 10, 2022, 21:44:23
Dat zint meneer sunderland niet.......
nee idd. Dat jullie dat zomaar kunnen vergeten. Dat Cambuur hem had benaderd en dat hij zei dat ie wou wachten tot eind april omdat ie dat de tijd vond om te praten. En wat doet ie ?.hup. Ype heeft um toen beschermd naar buitenuit en heeft het echte verhaal binnenskamers gehouden. Maar het hele bestuur was zwaar teleurgesteld

Inferno-058

Citaat van: zeewolde op maart 10, 2022, 21:53:59
Mij ook niet,. Als ik hem al zie irriteer ik me.

Wat een ongelooflijke l. L is dat

Voetbal inhoudelijk sterk maar als mens zwaar door het ijs gezakt.
Zo zie ik het ook.

rvw

Foeke kan ook toch ??

Delfzijl/Cambuur

Haal die van Emmen maar, leuke vent no nonsens net als Henk eigenlijk. En dan volgend seizoen samen met Henk.