You never wok alone: Inloop vanaf 19:15 uur morgen. #mooifut
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 20:01:31
Lachman word wss in de winterstop wel verkocht aan een club, maar word gelijk teruggehuurd door PEC Zwolle waardoor de centrale verdediger van PEC wel gewoon het seizoen in Zwolle afmaakt
dit zou dus ook betekenen dat Ramon Leeuwin in ieder geval tot het eind van dit seizoen bij SC Cambuur blijft want dan zou PEC Zwolle de diensten van onze aanvoerder nog niet nodig hebben
Citaat van: Marc S op november 17, 2013, 20:28:17
2-0
Hemmen
Van moorsel (van uit gaan dat hij bakker vervangt)
4 geel
Citaat van: marrumer op oktober 28, 2013, 19:49:09
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=20231
Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:09:04
alle ballen schieten 3 4 meter weg hij is in 2 wedstrijden niet 1 x gevaarlijk weest en wint geen persoonlijk duel,,das is geen kritiek das gewoon
de waarheid,ik wil de beste spelers er in zien en hemmen is beter dan barto en zal meer goals maken als ie speelt.
en in mei sprak ik de zelfde woorden over barto oek al maakte ie toen goals..ongeveer 1 op 4 kansen dus dan zal ik er altijd wat van zeggen
hij mut werken aan zien mindere punten en ik zie er in 8 weken nog geen verbetering in.dus daar zal ik em altijd op blijven beoordelen.
de ts zal dat toch oek mutte zien en als dat niet zo is en hij blijft zo spelen dan zal het niet goed komen is mijn mening.