Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - De Taurus

#1
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 09, 2014, 13:54:10
You never wok alone:  Inloop vanaf 19:15 uur morgen. #mooifut
#2
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 02, 2014, 14:46:30
Die van dei is binnen Len.
#3
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
mei 01, 2014, 19:42:25
Wok, Wok, Wok, Wok
Babi Pangang style
#4
Nieuws / Re: Wok Avond Cambuur
april 30, 2014, 20:12:31
Inmiddels al over de 30 betalingen ontvangen. Via Ronald verwacht ik redelijk wat a contant betalingen rondom SCC-ADO en wellicht schieten een paar mensen mij morgen of overmorgen bij de training ook nog aan. Daarnaast zijn er meerdere betalingen via de bank onderweg. Kortom: 'Mooi fut' met een leuke groep straks. (En ja, d'r gaan ook redelijk wat vrouwen mee: Kortom wij kerels zullen er goed om moeten denken dat het zwakke geslacht zich een beetje gedraagt.)

Wie zich heeft aangemeld kan -zoals eerder al aangekondigd maar ik fris em maar even op- als volgt betalen:


Bij Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd is Ronald te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13 en 14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij mij is zoals eerder gemeld morgen en overmorgen mogelijk bij de trainingen.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Cambuur kleuren/kleding VERPLICHT) nb: We worden zelfs in het geel-blauw bediend!
Inloop is vanaf 19:15 uur bij Jasmine Garden aan de Groningerstraatweg. Van 19:30 uur tot 22:00 uur (wrs krijgen we paar minuten extra na 10 uur) kan een ieder onbeperkt eten plus bier, fris, wijn naar binnen slurpen/slobberen en/of gieten voor 25 euro.

Ronald de Boer en Henk Albers.


Nog een extra nb: Heb de laatste dagen vreselijk veel lol gehad bij het nalezen van de diverse omschrijvingen bij de overboekingen... Dank daarvoor! Normaal is internetbankieren stukken saaier.  :insane :insane :insane :insane :insane
#5
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
april 28, 2014, 21:53:44
Rust zacht jonge.
#6
Hij vierde die goal inderdaad op een heel speciale manier. Tekst en uitleg is hier na te lezen: http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/35783/enorme-klappen-in-mijn-gezicht-gehad/
#8
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 13/14
januari 11, 2014, 09:50:46
De training van vandaag, voorafgaand aan oefenpot tegen De Graafschap morgen, is VANMIDDAG om 14:30 uur. (op site cambuur staat nl 10:30 uur)
#9
Selectie en Technische staf / Re: Ramon Leeuwin
december 23, 2013, 20:03:41
Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 20:01:31
Lachman word wss in de winterstop wel verkocht aan een club, maar word gelijk teruggehuurd door PEC Zwolle waardoor de centrale verdediger van PEC wel gewoon het seizoen in Zwolle afmaakt
dit zou dus ook betekenen dat Ramon Leeuwin in ieder geval tot het eind van dit seizoen bij SC Cambuur blijft want dan zou PEC Zwolle de diensten van onze aanvoerder nog niet nodig hebben

hoe komst daar su bij? :)
#10
Pool / Re: Pool Cambuur - NEC
november 17, 2013, 20:45:13
Citaat van: Marc S op november 17, 2013, 20:28:17
2-0

Hemmen
Van moorsel (van uit gaan dat hij bakker vervangt)

4 geel

Ga daar maar van uit. Alleen een (plotselinge) blessure of ziekte zou Van Moorsel in de weg kunnen zitten.
#11
Wedstrijden / Re: Beker: Cambuur - NAC
oktober 28, 2013, 19:51:59
#12
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
oktober 02, 2013, 16:19:43
Ja. Vanaf de 16e minuut zo ongeveer. ON-BE-GRIJ-PE-LIJK dat dit anno 2013 kan.
#13
Wedstrijden / Re: SCC - Groningen
augustus 14, 2013, 17:19:07
Citaat van: denistel op augustus 14, 2013, 17:09:04
alle ballen schieten 3 4 meter weg hij is in 2 wedstrijden niet 1 x gevaarlijk weest en wint geen persoonlijk duel,,das is geen kritiek das gewoon
de waarheid,ik wil de beste spelers er in zien en hemmen is beter dan barto en zal meer goals maken als ie speelt.

en in mei sprak ik de zelfde woorden over barto oek al maakte ie toen goals..ongeveer 1 op 4 kansen dus dan zal ik er altijd wat van zeggen
hij mut werken aan zien mindere punten en ik zie er in 8 weken nog geen verbetering in.dus daar zal ik em altijd op blijven beoordelen.

de ts zal dat toch oek mutte zien en als dat niet zo is en hij blijft zo spelen dan zal het niet goed komen is mijn mening.

Terwijl ie op t.v. is ken ie oek nog op't forum posten!  :P
#14
Pool / Re: POOL: Cambuur - Nac
juli 29, 2013, 13:45:50
1-0 (1-0)

Schokker

3 x geel