Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ramon Leeuwin

Gestart door WouterZz, juni 21, 2013, 20:28:12

Vorige topic - Volgende topic

De Taurus

Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 20:01:31
Lachman word wss in de winterstop wel verkocht aan een club, maar word gelijk teruggehuurd door PEC Zwolle waardoor de centrale verdediger van PEC wel gewoon het seizoen in Zwolle afmaakt
dit zou dus ook betekenen dat Ramon Leeuwin in ieder geval tot het eind van dit seizoen bij SC Cambuur blijft want dan zou PEC Zwolle de diensten van onze aanvoerder nog niet nodig hebben

hoe komst daar su bij? :)

Cambuur058


kgscc

Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?

Galdiano

Citaat van: kgscc op december 23, 2013, 23:11:56
Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?

Lijkt mij heel sterk zo'n constructie!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oebieman

Citaat van: kgscc op december 23, 2013, 23:11:56
Wie gaat er nou betalen voor Lachman in de winter om hem vervolgens terug te verhuren aan PEC, terwijl hij aan het einde van het seizoen transfervrij is?

Om 1e rang te zitten...
als hij transfervrij is kan hij alle kanten op, krijg je hem voor een scheintje zou ik dat als  club met geld zeker overwegen.

Cambuur058

Citaat van: Galdiano op december 23, 2013, 23:19:05
Lijkt mij heel sterk zo'n constructie!
Deed Manchester United ook met Wilfried Zaha dus het kan wel

SCC-J

Citaat van: Cambuur058 op december 23, 2013, 23:20:26
Deed Manchester United ook met Wilfried Zaha dus het kan wel
Poeh  :|  :X

8P 8P 8P

Leovardia


Citaat van: Oebieman op december 23, 2013, 23:20:07
Om 1e rang te zitten...
als hij transfervrij is kan hij alle kanten op, krijg je hem voor een scheintje zou ik dat als  club met geld zeker overwegen.

Natuurlijk niet. Zoiets wordt altijd met een stiekem voorcontract met betreffende speler afgesloten. Met alsnog tekengeld in het handje. Geef ze eens ongelijk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

wiekie1969

Bijtekenen vriend en anders niet!!!!!!!!!!!!!!! _O_

okkele

Citaat van: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:16:33
Bijtekenen vriend en anders niet!!!!!!!!!!!!!!! _O_

dat zou mooi zijn en anders niet.......
maar iig het contract uitdienen lijkt mij.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

sjezus wat ben jij goed .Wederom fantastische wedstr

Collingwood

Citaat van: sunderland op januari 19, 2014, 17:37:01
sjezus wat ben jij goed .Wederom fantastische wedstr

Ramon 'the boss' Leeuwin.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Samen met vd laan heer en meester vandaag
Area 58

gewoon een fan

Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:43:42
Samen met vd laan heer en meester vandaag
Hier ben ik het helemaal mee eens.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust