Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wok Avond Cambuur

Gestart door Taurus Jr, februari 26, 2014, 18:23:45

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 30, 2014, 17:46:09
There is only one Jasmin Garden! One Jasmin Garden...
Wokking alone  singing a song, wokking in a winter wonderland.
Dus dartpijlen met Cambuurflights metnimme :D

De Taurus

Inmiddels al over de 30 betalingen ontvangen. Via Ronald verwacht ik redelijk wat a contant betalingen rondom SCC-ADO en wellicht schieten een paar mensen mij morgen of overmorgen bij de training ook nog aan. Daarnaast zijn er meerdere betalingen via de bank onderweg. Kortom: 'Mooi fut' met een leuke groep straks. (En ja, d'r gaan ook redelijk wat vrouwen mee: Kortom wij kerels zullen er goed om moeten denken dat het zwakke geslacht zich een beetje gedraagt.)

Wie zich heeft aangemeld kan -zoals eerder al aangekondigd maar ik fris em maar even op- als volgt betalen:


Bij Ronald de Boer contant, tot uiterlijk 3 mei.
Bij de laatste thuiswedstrijd is Ronald te vinden op Noord bovenaan de trap tussen vak 13 en 14, of even bellen voor een afspraak naar
06 346 037 64.
Contant bij mij is zoals eerder gemeld morgen en overmorgen mogelijk bij de trainingen.

Of via overboeking op rekening NL 16 RBRB 0983 4625 69 t.n.v.
H. Albers onder vermelding van wok avond met je naam. tot uiterlijk 2 mei.

Graag tot ziens op 10 mei ( Cambuur kleuren/kleding VERPLICHT) nb: We worden zelfs in het geel-blauw bediend!
Inloop is vanaf 19:15 uur bij Jasmine Garden aan de Groningerstraatweg. Van 19:30 uur tot 22:00 uur (wrs krijgen we paar minuten extra na 10 uur) kan een ieder onbeperkt eten plus bier, fris, wijn naar binnen slurpen/slobberen en/of gieten voor 25 euro.

Ronald de Boer en Henk Albers.


Nog een extra nb: Heb de laatste dagen vreselijk veel lol gehad bij het nalezen van de diverse omschrijvingen bij de overboekingen... Dank daarvoor! Normaal is internetbankieren stukken saaier.  :insane :insane :insane :insane :insane

Len Cantello

Geld maak ik NU over! Ik heb er echt zin an, aapkes!
:monk  :fant  :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

kickandrush

Citaat van: dizzhead op april 30, 2014, 14:11:58
Ondanks dat ik niet aanwezig ben de 10e, toch een bijdrage:No, I can't dance, I can't talk / Only thing about me is the way I wok.

He woks when he wants, He woks when he waaahhaaannntttssss.....Dizzhead, he woks when he wants   8P

Dokkumer

Wat wokstounou wokenrush :devil

:0=WOKTOKKIES!!!

kickandrush

Zit je me nu te wocken?   :gelekaart

De Taurus

Wok, Wok, Wok, Wok
Babi Pangang style

wiekie1969

WOK like an Egyptian |:)

wiekie1969

EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT DIE IS EEN BOER!!!!! :y

wiekie1969

I'm WOKKING on sunshine, oh ho, i'm WOKKING on sunshine oh ho

wiekie1969

Tonight, tonight i'm WOKKING on air

Goblin

Citaat van: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:49:51
EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT, EN WIE NIET WOKT DIE IS EEN BOER!!!!! :y


Hey Wiekstra,...... ik ben DE boer he :devil :zweep
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Goblin

I was made for wokking you babe, and you are made for wokking me.........  :proost
Ik doe nooit raar,.... dat zijn die anderen in mij.

Kuzmanovic-Apeldoorn

You better wok, and don't look back
Henk, held, bedankt

Harry L.

We will, we will wok you