Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

Citaat van: Collingwood op oktober 28, 2013, 16:09:37

En mogelijk nog Van Brakel of Dijkstra voor Ritzmaier, aangezien die vandaag vanwege duizeligheid de training vroegtijdig moest staken.

Hopen dat het niks ernstigs is!!

Bernardo


SCCJSK


De Gast

Als de besten worden gespaard (wat ook wel logisch is) wordt het morgen weer eens eerste divisie voetbal. De kant van 0-3 zal het dan wel opgaan

Lore

Citaat van: De Gast op oktober 28, 2013, 19:16:14
Als de besten worden gespaard (wat ook wel logisch is) wordt het morgen weer eens eerste divisie voetbal. De kant van 0-3 zal het dan wel opgaan

Denk dat NAC er weleens hetzelfde over kan denken!



Leovardiascc

haha megakoprolfestijn.

nu hopen op een hattrick van lukoki en dan een saltofestijn voor ons |:)

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

Citaat van: Lore op oktober 28, 2013, 19:29:41
Denk dat NAC er weleens hetzelfde over kan denken!

ja want die spelen vrijdag alweer

EastSide058

Jammer dat er zo weinig supporters zijn morgen had minimaal 7000 verwacht we spelen op het hoogste niveau graag wat meer support  :zucht pff 5000 man  ;(
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Bernardo

Citaat van: Official-Sphere op oktober 28, 2013, 22:29:25
Jammer dat er zo weinig supporters zijn morgen had minimaal 7000 verwacht we spelen op het hoogste niveau graag wat meer support  :zucht pff 5000 man  ;(

Had het wel verwacht, bekerwedstrijd, 3 thuiswedstrijden in 1 week. Pas om 20:45, doordeweekse avond.

Gewoon de vaste mensen die er afgelopen jaren steeds zaten zullen er ongeveer wel zijn.

Breekie

Waarom vervalt de korting voor SK-houders op de wedstrijddag?!

TM

Ik denk dat er morgenavond op het kassaplein ook nog wel de nodige kaarten verkocht worden. Denk dat er 6500 supporters aanwezig zijn! En bekerwedstrijden zijn altijd minder in trek, kijk maar naar de supportersaantallen bij alle clubs.

dizzhead

Citaat van: Breekie op oktober 28, 2013, 22:47:34
Waarom vervalt de korting voor SK-houders op de wedstrijddag?!
Ons clubke kennende:
Omdat het administratief niet is geautomatiseerd, waardoor dit niet onder controle is te houden met meerdere verkooppunten.

Vermoed ik dus.