Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker: Cambuur - NAC

Gestart door el haj, september 26, 2013, 23:53:01

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: poelie-lwd op oktober 31, 2013, 18:58:09
Altijd spannend zo'n loting. Ik gok op,

Paris saint Germain
Barcelona
Schalke 04
SC Cambuur

Zit psg en barca niet beide in pot 1? |:)

Dokkumer

Citaat van: pvanbuijtene op oktober 31, 2013, 19:08:29
Zit psg en barca niet beide in pot 1? |:)
Nee, die zitten in pot 2 en 3. Wij zitten immers in pot 1  8P

Marc S

Enig idee waar die loting op komt?

DMS78


Marc S

Citaat van: DMS78 op oktober 31, 2013, 20:45:54
Veronica volgens mij

Gevonden :P Dankje, begint om 20 voor 11.

Jules058

even offtopic ik weet het maar Goa kan totaal geen vuist maken tegen excelsior, onze presentatie is dan des te mooier. Ook als je kijkt hoe Feyenoord en ajax speelde psv er al uit jongens de beker wordt voor ons Cambuur Europa in!  :0= |:)
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder