Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oefencampagne seizoen 13/14

Gestart door Len Cantello, mei 08, 2013, 13:00:30

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Citaat van: Collingwood op januari 08, 2014, 17:36:35
3-1............................Barto! (assist Schokker)

Wat een topspits juh :_schater

Bascambuur

Is Barto nou zo goed of Menzo zo slecht?  :devil

pvanbuijtene


Collingwood

#153
Het moet niet gekker worden, De Graaf tilt de stand nog naar 4-1!

Laat die transfers maar zitten, we spelen ons na de winterstop met twee vingers in de neus veilig.  :devil

EDIT: Zonder gekheid, wel een prima uitslag natuurlijk (al zegt een oefenwedstrijd waarschijnlijk niet zo veel).
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur058

nou dan stelt die belgische competitie ook niet veel voor, Lierse staat daar 12e..
prima prestatie  :scc

DayDreamer

Ze kunnen beter in de competitie weer eens 4x scoren ipv een oefenpotje.

Collingwood

Volgens Henk Albers werd Lierse van de mat gespeeld en had de uitslag zelfs nog hoger kunnen uitvallen. Toch niet slecht allemaal. Altijd beter dan wanneer je kansloos met 3 à 4-0 het schip in gaat.
Kalmte alleen kan u redden.

marrumer

Citaat van: DayDreamer op januari 08, 2014, 18:40:08
Ze kunnen beter in de competitie weer eens 4x scoren ipv een oefenpotje.
wat wil je dan? dat we deze met 4-1 verliezen?

punkman

Top team !!!
En wij maar zeuren over versterkingen en niet kunnen scoren op vreemde bodem.
Niks meer aan doen zou ik zeggen  :devil .

Marc S

Jammer dat het niet competitie is, maar dat is wel even goed voor het zelfvertrouwen

De Taurus

De training van vandaag, voorafgaand aan oefenpot tegen De Graafschap morgen, is VANMIDDAG om 14:30 uur. (op site cambuur staat nl 10:30 uur)

liwwarder 19

Is die wedstrijd ook via livestream te zien scc -dgs :scc

Montana


Leovardia

Hoeveel mensen verwachten we morgen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Scc01

Citaat van: Leovardia op januari 11, 2014, 16:59:31
Hoeveel mensen verwachten we morgen?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Max 5000 denk ik