Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bakker90

#1
@grijskijker.. kun je niks beters verzinnen..  :O
#2
@grijskijker familie van bob.?!
#3
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!
#4
Wanneer gaat hemmen weg.!!

#5
Hoe is het trouwens met Reza .?! zeker een versterking.!! (halen)
Hiwat ook een kans geven.!!
#6
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
april 19, 2014, 15:49:25
We zijn hier net de gemeente praten praten.. en er komt niks van terrech.. kijk maar naar vvv venlo praten ze ook jaren zonder dat er wat concreet is..  als er een nieuwe wijk moet komen in lwd staat deze er in mum van tijd... geef dan een keer GAS.!! EEN STADION KAN ER BINNEN 2 JAAR STAAN.. GAS OP DE PLANK..!! PRAATJESMAKERS.. praten kan iedereen wel..
#7
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
april 18, 2014, 16:45:20
En nu opschieten met dat nieuwe stadion... gas op de plank..!! Hoop dat ze noodtribunes aanschaffen..!! Ik ga volgende week mijn seizoenskaart verlengen..!!
#8
hoe is het gegaan met henk zijn examen.?!
#9
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
april 15, 2014, 18:33:45
noord had ook wel 200 euro gekund.. die 10 euro erbij valt wel wat mee.. in mijn opzicht.!! voor de rest prima prijzen niks op aan te merken.
#10
Algemeen / Re: Staantribune Zuid
april 14, 2014, 15:28:55
De west tribune tot aan het veld verlengen met tijdelijke tribunes.. de spelers tussen het publiek laten zitten.. nog wat ruimte overlaten zodat het publiek naar de kiosk kan miskien deze verplaatsen in de hoeken..
Noord ook verlengen met tijdelijke tribunes.. oost ook verlengen met tijdelijke tribunes is genoeg plek.!! en van zuid een staan tribune maken en misschien kan dit ook van noord worden gemaakt.!! Al met al veel praatjes.. maar het lijkt me wel mogelijk voor een korte tijd ( 3 jaar ) daarna het nieuwe stadion betreden.!! ps tussen alle tribunes en het veld is genoeg ruimte voor extra tribunes bij cambuur.. ik hoop echt dat ze er wat mee doen.. misschien kunnen er dan wel 16000 mensen de wedstrijd bekijken..
#11
Het zelfde idee als dit.. dicht op het veld, Engels en zeer sfeervol.. zo moet voor mij het nieuwe stadion er uit zien.!!

[verwijderd door de beheerder]
#12
En nu met zen allen die gasten te weten achterhalen die dit op hun naam hebben staan.. hoop dat ze beste sttaffen krijgen en nooit met 1 poot meer in het huidige en nieuwe stadion kunnen zetten.. laat ze wat ik zij in men vorige bericht maar een jaar lang stoeletjes en containers schoonmaken in het dkv stadion.. dat zal wel te hard werken zijn ben ik bang.. :rodekaart nu het seizoen afmaken en  handhaven.. |:) |:) come onn scc
#13
Jah en die 30 geitenwollensokken verneuken de hele uitstraling van de club.. Klootzakken.!!!! Hoop dat er beste straffen uit worden gedeeld.!!! Wij als rest van de supporters staan mooi voor lul en de hele club ook in de media van Nederland.. Maarja met zon belachelijke wet in Nederland kunnen ze waarschijnlijk 20 uurtjes schrapen en hebben ze al genoeg straf gehad.. Die 30 Man worden bedankt..!! ps.. ze hebben het slot van een mooi jaar voor sc cambuur weer goed weten te verkloten.. Hoop dat mensen eens nadenken en deze kereltjes eens goed en hardnekkig aanpakken.!! misschien containers schoonmaken in het abe Lenstra stadion.!!
#14
@maikcambuur..
Natuurlijk ze laten onze supporters zo opruien nu lachen ze daar weer.. dit is een pijnlijke dag voor cambuur het haakt sponsers ook af.. lachen ze weer bij dkv.. tjah als je zo makkelijk op te ruien bent...!! Blijven ze daar lang laggen.. SCHANDALIG.!!
#15
Ik snap dat lodeweges had kunnen wachten met het na buiten brengen van het nieuws dat hij naar dkv gaat.. al vind ik het veels te ver gaan de reacties.. wat hadden de mensen gewild hem op zen muil slaan.?! Schandalig..!! Als ik de filmpjes bekijk denk ik jemig sta ik daarmee op de tribune.. schandalig heb er geen goed woord voor over.!! Jammer dat het zo moet.. had ook op een andere toon gekund..!!