Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

dizzhead

Kakker90 geloofde ook niet dat we met Lodeweges in de ere zouden blijven; had die uiteindelijk toch gelijk in.
Verder schrijft die Bob veel te vroeg af; ik hou me vast aan de oefenpot tegen Volendam, waarin die de ballen toch lekker klaarlegde voor de aanvallers.


Die jongen heeft niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk in het team te passen. Kon na de zomer wel eens een verrassing worden. Denk dat van Seumeren zich dan nog wel achter z'n oren krabt.

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:35:43
@grijskijker familie van bob.?!
NEE zeker geen familie...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2014, 14:44:14
Respectloos? Daar ken ik ook nog wel een paar van

Ik kak op Bak-ker (90), jij kakt op Bak-ker, wij kakken allemaal op Bakker Bakker Bakker 90 :devil
Grote kans dat hij het ook nog lekker vind, lijkt me echt zo'n ventje die zich af en toe in zijn bek laat kakken :devil
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

grootste talent in de jeugd zeker in de c,s en b,s daarna is het allemaal minder geworden wat diverse oorzaken heeft
is mijn mening.niet altijd de goede begeleiding of trainers zelf ook niet altijd dag en nacht met voetbal bezig.
stap van jeugdvoetbal naar profvoetbal is een grote en daar moet je alles voor doen. moet aan kracht winnen.
en belangrijkste onbevangen gaan spelen het lijkt nu wel of er een bepaalde druk is die ie zich zelf oplegt.
ik weet zeker dat ie het wel kan.heeft snelheid maar moet rustiger worden in zijn handelingen.bijv liever 5
acties en een goeie voor zet dan 20 keer een actie en dat de ballen niet goed aan komen. voor de ts ook een
mooie opdracht vind ik maar bob zal het vooral zelf moeten doen. en kritiek hoort soms ook bij voetbal als je
slecht speelt mag dat gezegd worden toch net als je goed speelt je de complimenten krijgt.
kom op bob jongen 3 maanden de tijd om er in aug te staan.

Grijskijkert

Citaat van: dizzhead op mei 08, 2014, 15:00:11
Kakker90 geloofde ook niet dat we met Lodeweges in de ere zouden blijven; had die uiteindelijk toch gelijk in.
Verder schrijft die Bob veel te vroeg af; ik hou me vast aan de oefenpot tegen Volendam, waarin die de ballen toch lekker klaarlegde voor de aanvallers.


Die jongen heeft niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk in het team te passen. Kon na de zomer wel eens een verrassing worden. Denk dat van Seumeren zich dan nog wel achter z'n oren krabt.
Niet te positief, straks ben jij ook familie van Bob.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:04:33
Niet te positief, straks ben jij ook familie van Bob.. :_schater
Nee dizzhead is voorzitter van de Bob Fanclub "Ik spring voor Bob club"

Dokkumer

Citaat van: denistel op mei 08, 2014, 15:03:07
grootste talent in de jeugd zeker in de c,s en b,s daarna is het allemaal minder geworden wat diverse oorzaken heeft
is mijn mening.niet altijd de goede begeleiding of trainers zelf ook niet altijd dag en nacht met voetbal bezig.
stap van jeugdvoetbal naar profvoetbal is een grote en daar moet je alles voor doen. moet aan kracht winnen.
en belangrijkste onbevangen gaan spelen het lijkt nu wel of er een bepaalde druk is die ie zich zelf oplegt.
ik weet zeker dat ie het wel kan.heeft snelheid maar moet rustiger worden in zijn handelingen.bijv liever 5
acties en een goeie voor zet dan 20 keer een actie en dat de ballen niet goed aan komen. voor de ts ook een
mooie opdracht vind ik maar bob zal het vooral zelf moeten doen. en kritiek hoort soms ook bij voetbal als je
slecht speelt mag dat gezegd worden toch net als je goed speelt je de complimenten krijgt.
kom op bob jongen 3 maanden de tijd om er in aug te staan.
Bob heeft ook teveel op 2 gedachten gehinkt, voetbal of studeren. Ik vind het goed dat hij over zijn toekomst na het voetbal denkt, maar als je op het hoogste niveau wilt presteren dan zul je de focus toch meer op het voetbal moeten leggen. Een voltijdstudie kun je er dan niet naast doen.

Bakker90

@grijskijker.. kun je niks beters verzinnen..  :O

dizzhead

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 15:17:55
@grijskijker.. 37.?! hahahahahahahahahahahahahahahahaha.. he.!!
:zucht
:rodekaart

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2014, 15:08:37
Bob heeft ook teveel op 2 gedachten gehinkt, voetbal of studeren. Ik vind het goed dat hij over zijn toekomst na het voetbal denkt, maar als je op het hoogste niveau wilt presteren dan zul je de focus toch meer op het voetbal moeten leggen. Een voltijdstudie kun je er dan niet naast doen.
Nico Jan Hoogma studeerde ook tijdens zijn voetbalcarrière dus het heeft niet veel uit te maken.. Of je nu studeert na de trainingen of je zit achter een playstation je levert beide keren een bepaalde inspanning... Maar het moet niet de voetbal prestatie beïnvloeden!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 15:17:55
@grijskijker.. kun je niks beters verzinnen..  :O
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...

De 1 is hier nog zieliger dan de ander.. gedraag je zeg.

carlo de leeuw

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
dit is toch niet het topic nieuwe kleuters?

SCCRulez

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.

Lore

Citaat van: SCCRulez op mei 08, 2014, 18:33:14
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.

:_schater :_schater