Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Harry L.


Bernardo



Collingwood

Welcome back, dat je je criticasters maar de mond mag snoeren!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 18 sec.
Even voor de duidelijkheid: Een half jaar huur en dan is @SchepersB27 'contractvrij' meldt hij net. Vanaf dat moment van #Cambuur dus.

SCCRulez

Succes Bob, beter in Leeuwarden een bank warmhouden dan in Utrecht een tribune  |:)
Via invalbeurten maar bewijzen waarom destijds Utrecht vertrouwen in je talent had en net als Leeuwin jezelf geheel oprichten na een klote tijd.

denistel

welkom terug jongen nog steeds jong samen met de trainers weer toe zien te werken naar je oude niveau.

sunderland

Citaat van: denistel op januari 30, 2014, 23:16:12
welkom terug jongen nog steeds jong samen met de trainers weer toe zien te werken naar je oude niveau.
hoop wel een hoger nivo :proost .Kan ie ook .must sien wat voor verskrikkelijke trainers hij hier had

KristCambuur

Cambuur till I die!

Leovardiascc

Welkom terug bob!!  |:)

Clint

Welkom terug Bob. Dat je je goede niveau uit de jeugd weer kan oppakken.

drg

Welkom terug, hier is je hopelijk wat meer speeltijd gegunt en kun je de draad weer oppakken. Ik neem aan dat hij in de eerste instantie dus middenveld links gaat spelen in plaats van Bakker/Moorsel/Brakel?

okkele

ik neem aan dat hij de bank warm gaat houden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.