Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bob Schepers

Gestart door sunderland, januari 30, 2014, 22:57:12

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...

Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil.  :)

okkele

Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...

man,waren daar maar meer van.
bob is zeker wel iemand voor de toekomst.
ook in het geval lukoki vind ik het niet netjes wat hier vaak te lezen was,in de winterstop(toen nog velen niet konden zien wat hij doet in een team)moest ie terug naar amsterdam,nu roepen diezelfde mensen om een nieuwe verbintenis.

kortzichtig en respectloos.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Eewal

Citaat van: el haj op mei 08, 2014, 01:01:16
Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil.  :)


shit, je hebt me door. maar het is inderdaad geen goeie voetballer. zeer matig zelfs als je het mij vraagt.....    :devil

Clint

Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...

Als spelers minder presteren mogen en gaan wij ze afzeiken. Kom op zeg. Dat doen we al tientallen jaren, zeker hier.

Zij mogen in ONS shirt spelen. Dan eisen we ook dat ze dat goed doen.

Grijskijkert

Citaat van: el haj op mei 08, 2014, 01:01:16
Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil.  :)
Weet niet wat dit met mijn post te maken heeft?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Clint op mei 08, 2014, 07:50:41
Als spelers minder presteren mogen en gaan wij ze afzeiken. Kom op zeg. Dat doen we al tientallen jaren, zeker hier.

Zij mogen in ONS shirt spelen. Dan eisen we ook dat ze dat goed doen.
Prima... moet jij weten, maar ik doe het niet, das mijn goed recht toch en ik hoef het daar niet mee eens te zijn net zo goed dat jij het niet met mij eens hoeft te zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

piene hassus

Hij is te intelligent foor foebal, denkt na over de folgende stap en is daardeur te laat. Hij mut meer op intewytsie speulen lere

moodygrunn

Citaat van: piene hassus op mei 08, 2014, 11:53:11
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na over de folgende stap en is daardeur te laat. Hij mut meer op intewytsie speulen lere

spreek je hier nou de grote meester tegen?  :zweep

http://www.bnr.nl/nieuws/sport/752024-1302/onderzoek-bevestigt-cruijff-voetbal-speel-je-met-je-hoofd
In Henk en Sandor we trust

Bakker90

Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:20:05
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!
Je domme gelul begint steeds ernstigere vormen aan te nemen... Zo dom dat ik verder niet meer op in ga..
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:20:05
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!

Die goal tegen RKC zat er toch lekker in. In ieder geval houden als is het maar voor de breedte

Bakker90

@grijskijker familie van bob.?!

zeewolde

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:17:43
wij schijten allemaal op bob bob bob bob bob.. :insane :proost

Volledig respectloos dit naar eigen spelers. Je kunt best aangeven dat je het niet in een bepaalde speler ziet zitten, maar dit slaat echt helemaal nergens op.

Dokkumer

Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:35:43
@grijskijker familie van bob.?!
Vallen we in herhaling? Was al eerder geroepen. ;)

Dokkumer

Respectloos? Daar ken ik ook nog wel een paar van

Ik kak op Bak-ker (90), jij kakt op Bak-ker, wij kakken allemaal op Bakker Bakker Bakker 90 :devil