Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

666

Zo en weer verlengd...

En de stijging is wel te begrijpen, vorig jaar oost en west duurder. Het jaar daarvoor noord en zuid. In de lijn van doorgroeien is ongveer 10% niet eens zo raar voor een ieder.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Cambuur058

Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 14:59:18
oost is afgelopen seizoen dus id gestegen.
Nu dus weer omdat afgelopen seizoen de prijzen gelijk
zijn gebleven aldus Cambuur..
Vreemd toch?
Er is meer vraag dus gaat de prijs ook omhoog, voor Cambuur is €200.000 aan seizoenskaarten heel veel geld

Bascambuur

Prima dat de prijzen verhoogd worden, zo groot is het verschil ook niet, maar de reden is onzin. De prijzen zijn vorig jaar wel verhoogd, dus zet er dan niet bij dat ze niet zijn verhoogd.

Cambuur Groningen

Ik ga natuurlijk ook weer bestellen, wel 25,- erbij, maar mag de pret niet drukken. De opmerking over dat de prijzen vorig jaar niet zijn gestegen kan ik niet helemaal plaatsen, vorig jaar kwam er volgens mij op West ook al een bedrag bij?

Bakker90

noord had ook wel 200 euro gekund.. die 10 euro erbij valt wel wat mee.. in mijn opzicht.!! voor de rest prima prijzen niks op aan te merken.

papier

Citaat van: 666 op april 15, 2014, 17:14:57
Zo en weer verlengd...

En de stijging is wel te begrijpen, vorig jaar oost en west duurder. Het jaar daarvoor noord en zuid. In de lijn van doorgroeien is ongveer 10% niet eens zo raar voor een ieder.

Het jaar ervoor oost ook

Lore

Citaat van: Eewal op april 15, 2014, 17:08:31
Wat een waardeloos systeem voor Zuid! Enige optie is denk ik alle formulieren tegelijk en aan elkaar geniet inleveren bij stadion? We zijn met groepje van 8...

Zelfs dat geeft geen garantie! Was vorige jaar ook echt al een probleem op West!

Holwerd voor Cambuur

Zo'n 14 euro per wedstrijd op oost. Prima prijs.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

carlo de leeuw

Zit met mijn zoon op oost en nu wil andere zoon ook wel mee.dilemma is dat je niet kan verlengen maar opnieuw moet aanvragen omdat je van 2 naar 3 gaat, met de kans dat je zekerheid van 2 sk kwijtraakt en 3 sk naast elkaar mislukt........een duivels dilemma!

papier

Citaat van: carlo de leeuw op april 15, 2014, 18:59:54
Zit met mijn zoon op oost en nu wil andere zoon ook wel mee.dilemma is dat je niet kan verlengen maar opnieuw moet aanvragen omdat je van 2 naar 3 gaat, met de kans dat je zekerheid van 2 sk kwijtraakt en 3 sk naast elkaar mislukt........een duivels dilemma!

Om je heen geen vrije plekken of iemand die je weet die niet verlengd? Wij gingen altijd met 3, maar volgend seizoen met 2.

Galdiano

Citaat van: Cambuur Groningen op april 15, 2014, 18:30:55
Ik ga natuurlijk ook weer bestellen, wel 25,- erbij, maar mag de pret niet drukken. De opmerking over dat de prijzen vorig jaar niet zijn gestegen kan ik niet helemaal plaatsen, vorig jaar kwam er volgens mij op West ook al een bedrag bij?

Dit was de eredivisie toeslag ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Citaat van: papier op april 15, 2014, 19:05:31
Om je heen geen vrije plekken of iemand die je weet die niet verlengd? Wij gingen altijd met 3, maar volgend seizoen met 2.
Stel ik hou mijn eigen 2 sk dan nog heb ik geen 1e keus op een plek naast onze 2.
Denk dat ik maar es persoonlijk naar cambuur moet om te kijken/horen naar een oplossing

Galdiano

Cambuur heeft een heel mooi programma waar je iedere stoel een kleur kan geven!
Als dit nou in een versimpelde versie online komt, kun je als SK zelf bepalen waar je gaat zitten. Na 6 juni alles openzetten en je bent klaar!
 
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met Niels Dissel, die kan alles zo nakijken ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Citaat van: carlo de leeuw op april 15, 2014, 19:12:00
Stel ik hou mijn eigen 2 sk dan nog heb ik geen 1e keus op een plek naast onze 2.
Denk dat ik maar es persoonlijk naar cambuur moet om te kijken/horen naar een oplossing

Goed plan, vaak is een goede uitleg al voldoende. Ons clubke doet niet zo moeilijk.  |:)  Althans, dat is mijn ervaring.  :proost

papier

Citaat van: Galdiano op april 15, 2014, 19:19:00
Cambuur heeft een heel mooi programma waar je iedere stoel een kleur kan geven!
Als dit nou in een versimpelde versie online komt, kun je als SK zelf bepalen waar je gaat zitten. Na 6 juni alles openzetten en je bent klaar!
 
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met Niels Dissel, die kan alles zo nakijken ;)

Doorgaans wordt het wel mooi geregeld inderdaad. Ken ook iemand die van het vak naast het uitvak (vawege een aanpassing daaraan) naar 20 is gegaan en die zit nu achter een paal, dus afhankelijk van het spel moet hij eromheen kijken, dat lijkt me ronduit kut.