Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

mario

Citaat van: Collingwood op april 02, 2014, 17:11:28
Goede reactie van Van den Belt.

Grote waardering voor deze man, hulde!

Mitar


moodygrunn

dan snap je de kern van zijn verhaal blijkbaar niet
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html

Er zitten anders wel stukken in die wel hout snijden. Dat zulke acties de club schade berokkenen bijvoorbeeld!

gewoon een fan

Dit moet hij toch wel zeggen?

IsmailvanEssen

#696
Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html

Ik vind wat hij zegt heel erg waar is.. Mensen moeten verder denken dan hun eigen emotie.. Cambuur moet groeien!! Rellen is leuk maar doe dat buiten de wedstrijden om alsjeblieft.. zo doe je de club geen schade.. Of doe tenminste een ludieke actie... wees creatief en denk een beetje na!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Scc01

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html

Wat had je dan voor standpunt verwacht....? Hij heeft gewoon gelijk.

Mitar

Ik veroordeel de rellen ook zeker. Maar er zijn ook duizenden die gewoon op een gezonde manier met de rivaliteit omgaan. Het anti-dkv sentiment is nou eenmaal een gegeven en dat moet je respecteren, niet wegpoetsen.

DayDreamer

Hij heeft hier wel een goed punt hoor, alleen gaat dit maar om een klein deel van alle Cambuursupporters, Cambuur is meer dan die 30 man die het stadion bestormden, dat moet Gerald niet vergeten.

Bakker90

#700
Jah en die 30 geitenwollensokken verneuken de hele uitstraling van de club.. Klootzakken.!!!! Hoop dat er beste straffen uit worden gedeeld.!!! Wij als rest van de supporters staan mooi voor lul en de hele club ook in de media van Nederland.. Maarja met zon belachelijke wet in Nederland kunnen ze waarschijnlijk 20 uurtjes schrapen en hebben ze al genoeg straf gehad.. Die 30 Man worden bedankt..!! ps.. ze hebben het slot van een mooi jaar voor sc cambuur weer goed weten te verkloten.. Hoop dat mensen eens nadenken en deze kereltjes eens goed en hardnekkig aanpakken.!! misschien containers schoonmaken in het abe Lenstra stadion.!!

Scc01

Citaat van: DayDreamer op april 03, 2014, 09:11:48
Hij heeft hier wel een goed punt hoor, alleen gaat dit maar om een klein deel van alle Cambuursupporters, Cambuur is meer dan die 30 man die het stadion bestormden, dat moet Gerald niet vergeten.

Klopt, maar je moet begrijpen dat vd belt een standpunt tegen dit soort gedrag moet innemen. Want het gaat gewoon nergens over. Vd belt en co werken zich in het zweet om hier bij de club iets neer te zetten, dat straalt gied uit naar  de rest an nl. En al dat werk ziet hij in rook opgaan door een paar idioten met het iq van een naaktslak.

IsmailvanEssen

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 09:08:44
Ik veroordeel de rellen ook zeker. Maar er zijn ook duizenden die gewoon op een gezonde manier met de rivaliteit omgaan. Het anti-dkv sentiment is nou eenmaal een gegeven en dat moet je respecteren, niet wegpoetsen.

Dat Anti DKV moet ook nooit ophouden.. maar hoe die lui nu gereageerd hebben is echt waardeloos. Dan denk je niet aan je club maar alleen aan jezelf en wat jij er van vindt.. Je mag een mening hebben.. maar zo je eigen stadion bestormen.. hekken proberen te breken.. wat is dat nou voor bullshit?? kost onze club alleen maar meer geld.

Deze lui mogen van mij een levenslange stadion verbod krijgen.. plus dat ze niet binnen 500 meter van het stadion mogen komen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

IsmailvanEssen

Citaat van: Scc01 op april 03, 2014, 09:18:12
Klopt, maar je moet begrijpen dat vd belt een standpunt tegen dit soort gedrag moet innemen. Want het gaat gewoon nergens over. Vd belt en co werken zich in het zweet om hier bij de club iets neer te zetten, dat straalt gied uit naar  de rest an nl. En al dat werk ziet hij in rook opgaan door een paar idioten met het iq van een naaktslak.

Volgens mij heeft een naaktslag nog meer iq.. dan deze dwazen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

mario

Citaat van: Mitar op april 03, 2014, 08:20:17
Respect voor zijn werk tot op heden maar met onderstaand verhaal slaat hij de plank finaal mis!

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/379520/cambuur-directeur-woedend-op-fans-voor-mij-bestaat-heerenveen-niet-.html

:? Uitstekend verhaal. Mijn seizoen kon ook niet meer stuk tot afgelopen week. Mag nu van mij heel snel gebeurd zijn....