Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - MP4L

#1
Wedstrijden / Re: Telstar - Cambuur [29-11-24]
november 29, 2024, 20:22:25
iemand een stream?
#2
Selectie en Technische staf / Re: Jonathan Afolabi
september 03, 2024, 06:42:19
Ogbeche heeft van 2010 tot 2014 in 44 wedstrijden 4 keer gescoord.

Muhren heeft van 2017 tot 2019 in 54 wedstrijden 9 keer gescoord.

Maar beide waren bij Cambuur echt top spitsen! Dus ik geef deze jonge wel de voordeel van de twijfel. Lijkt wel sterk aan de bal, goed shot en een goede kopbal te hebben.
#3
Top! Cambuur is zoveel beter met hem erbij. Hoop dat hij nog 30 minuten kan maken.
#4
Weet iemand of uldrikis al weer fit is voor morgen?
#5
Selectie en Technische staf / Re: Wiebe Kooistra
januari 27, 2024, 15:23:11
Ik zie altijd hele andere dingen in deze jonge dan de rest. Komt dat puur omdat hij hier uit de buurt komt en iedereen hem daarom hand boven het hoofd houd? Of zie ik het echt verkeerd.

Wat ik zie is namelijk een jonge met 200% inzet en daar moet hij het echt van hebben. Want snelheid heeft hij nog niet echt, een bal schieten of pasen gaan erg vaak verkeerd. En fysiek nog te zwak. Maar hij is nog jong en kan nog goed ontwikkelen. Ik heb zeker vertrouwen in hem in de toekomst maar om hem 1 van de beste te noemen. Nee niet eens in de buurt...
#6
Wedstrijden / Re: Beker
januari 27, 2024, 15:17:29
Zijn er meer mensen met problemen om hun stoel terug te kopen tegen Vitesse? Gister geprobeerd en kreek ik steeds foutmelding bij betaling. En nu staat mijn stoel er niet eens meer tussen...
#7
Wedstrijden / Re: Telstar away
augustus 18, 2023, 20:09:22
Bij mij doet ie het niet. Krijg steeds melding Removed. Heeft iemand een idee wat/waarom?
#8
Citaat van: zeewolde op juli 26, 2023, 18:53:12
zomaar een gerucht of betrouwbare bron?

Ik heb het gehoord van iemand, en die het volgens hem van een insider heeft. Voorheen heeft hij het al veel vaker gelijk gehad. Maar ik ken hem persoonlijk niet. Dus durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
#9
Ik heb gehoord via via dat Diemers vandaag zou tekenen. Tot nu toe nog erg stil. Weet iemand hier iets meer van of iets anders gehoord?
#10
Wedstrijden / Re: Psv-Sc Cambuur
maart 12, 2023, 19:19:25
Heeft echt niemand die handbal in de 16 van psv gezien? Vlak voor de penal tegen....

https://www.facebook.com/groups/1581959885406743/permalink/3355772018025512/
#11
Ik denk eerlijk gezegt dat Uldrikis nogsteeds een prima spits is. Maar sinds kallon weg is heeft hij geen normale voorzet gehad.

Ik denk als je voor een speler als kallon gaat. 1 die heel goed samen speelt met bangura op de flank en een actie kan maken met een gevaarlijke voorzet heb je niet een scorende vleugel speler nodig. Want laten we eerlijk zijn kallon bakte er ook niks van als het om scoren ging. Alle goals waren makkelijke tegen te houden of een makkelijk intikkertje.
#12
Ik denk ook niet dat cambuur ook maar 1 cent op dit moment uitgeeft aan spelers voor jong cambuur als je alles nodig hebt om een scorende spits binnen te halen. Verder ken ik deze jonge niet zo goed.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Mees Hoedemakers
augustus 24, 2022, 01:12:33
Citaat van: sk13 op augustus 24, 2022, 00:07:45
Hoedemakers toonde goede wil door zijn contract te verlengen. Wilde graag dat scc er nog wat aan verdiende. Nu doet zich deze kans voor!! Hij gaat er financieel op vooruit. En scc kan geld verdienen.  Dus snap het wel. Voor scc hoop ik uiteraard dat hij blijft.

Cambuur wil dan 1.5 of 2 miljoen hebben. En ik had ergens gelezen dat Utrecht een regel heeft nooit meer dan 1 miljoen te betalen voor een transfer. Dus dan houd het al snel op.
#14
Cambuur wou Diemers hebben en heeft hem ook benaderd. Maar zijn voorkeur was toen het buitenland. Cambuur is toen volgens mij verder gaan kijken. Dus als Diemers echt naar cambuur wou had hij dat wel meteen gedaan.

Verder ook het aantrekken van nieuwe spelers vind ik ook erg matig. Het begon mooi met joao en vd water. Daarna is het erg stil. Maar als het lukt om die noor binnen te halen worden we gewoon 12de - 15de. Ondanks het verlies tegen excelsior waren wij veel beter, niet dat we goed waren maar toch :P

Ik vind het jammer dat we niet voor linker rijtje gaan maar je moet ook realistisch zijn. Wij zitten ver van de grote steden, hebben weinig budget en een kunstgrasveld (al vind ik dat gejank over kunst meer tussen de oren dan echt een probleem).

Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in dit seizoen. We gaan het zien.
#15
Als deze man hier bij cambuur komt ben ik heel erg blij. Ik denk dat deze jonge veel beter is dan kallon. Een verrijking dus!