Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

MP4L

Citaat van: sk13 op augustus 24, 2022, 00:07:45
Hoedemakers toonde goede wil door zijn contract te verlengen. Wilde graag dat scc er nog wat aan verdiende. Nu doet zich deze kans voor!! Hij gaat er financieel op vooruit. En scc kan geld verdienen.  Dus snap het wel. Voor scc hoop ik uiteraard dat hij blijft.

Cambuur wil dan 1.5 of 2 miljoen hebben. En ik had ergens gelezen dat Utrecht een regel heeft nooit meer dan 1 miljoen te betalen voor een transfer. Dus dan houd het al snel op.

diekhuzen

#676
Vervelende situatie.
Dat FC Utrecht een week voor het sluiten van de transfermarkt bij Cambuur aanklopt zegt genoeg over hun beleid. Bij FC Utrecht is er niet plots een speler vertrokken.
Je weet ook niet hoe alles is verlopen. In onderling vertrouwen verlengt Mees Hoedemakers zijn contract om Cambuur wat centen te gunnen in ruil voor een transfer hogerop. Cambuur heeft ongetwijfeld opvolgers in het vizier (gehad) maar wellicht hebben die elders getekend? Je moet ook eerst verkopen voordat je een vervanger aantrekt ( bv Diemers) of ruimte vrijmaken. Nu mag Cambuur een week voor sluiting transfermarkt nog even zoeken naar een vervanger? Bij FC Utrecht is het komen en gaan van spelers. Waarom dan niet eind vorig seizoen al schakelen of pakweg 2/3 weken geleden? Dan laat je als club pas echt merken dat je voor een bep type speler gaat. Uiteraard is voetbal tegenwoordig steeds minder lange termijn visie en heerst de waan van de dag. De afgelopen jaren heeft Cambuur bewust bepaalde spelers binnengehaald en sommige contracten verlengt om op lange termijn stappen te zetten. Mees Hoedemakers is wellicht de belangrijkste schakel en op dit moment meer waard dan pakweg ? 1/1.5 miljoen rekening houdend dat hij transfervrij vertrekt wat hem gegund is.

Naastismis

Citaat van: MP4L op augustus 24, 2022, 01:12:33
Cambuur wil dan 1.5 of 2 miljoen hebben. En ik had ergens gelezen dat Utrecht een regel heeft nooit meer dan 1 miljoen te betalen voor een transfer. Dus dan houd het al snel op.

Ik hoor heel vaak dat Cambuur 1,5/2 miljoen wil. Heeft Cambuur dat gezegd, of komt dat bedrag bij supporters weg die elkaar napraten? Ik heb gelezen dat Cambuur niet eens met Utrecht heeft gepraat en dat ze Hoedemakers willen houden. Ik heb ze nooit over bedragen gehoord.

Bankzitter

We mogen de hand ook wel in eigen bezem steken. Er had allang een andere 6 kunnen worden gehaald, zelfs de vorige winterstop al. Maar we blijven daar maar Paulissen en Ter Heide neerzetten ipv een toekomstgerichte oplossing.

Of ze hadden tegen Ter Heide moeten zeggen dat hij de kans kreeg als Mees weggaat, maar blijkbaar vertrouwen ze daar ook niet op.(Die jongen speelt overigens best aardig sinds de winterstop in de minuten die hij kaamt).  Dat probleem op 6 konden we al heel lang zien aankomen en hebben we zelf niet opgelost.

sunderland

Citaat van: Naastismis op augustus 24, 2022, 08:03:20
Ik hoor heel vaak dat Cambuur 1,5/2 miljoen wil. Heeft Cambuur dat gezegd, of komt dat bedrag bij supporters weg die elkaar napraten? Ik heb gelezen dat Cambuur niet eens met Utrecht heeft gepraat en dat ze Hoedemakers willen houden. Ik heb ze nooit over bedragen gehoord.
klopt. Ze hebben het contact afgewezen in eerste instantie. Dat hoort tegenwoordig ook al bij de onderhandelingen. Je ziet dat overal al. Als Utrecht zijn eerste bod neerlegd dan moet Cambuur weer reageren. Wat het bedrag is weet Cambuur zelf ook niet en daarom is ook 1.5 tot 2 miljoen genoemd. Cambuur moet erin blijven en Hoedemakers is zo ongeveer de belangrijkste speler daarin. En dat we erin blijven brengt ook heel veel geld in het laadje door bijv tv gelden . Dat bedrag is dan veel meer dan die 1.5 milj. Dus zeg het maar ?. En als club gezien is het juist belangrijk om spelers te verkopen

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2022, 08:11:24
We mogen de hand ook wel in eigen bezem steken. Er had allang een andere 6 kunnen worden gehaald, zelfs de vorige winterstop al. Maar we blijven daar maar Paulissen en Ter Heide neerzetten ipv een toekomstgerichte oplossing.

Of ze hadden tegen Ter Heide moeten zeggen dat hij de kans kreeg als Mees weggaat, maar blijkbaar vertrouwen ze daar ook niet op.(Die jongen speelt overigens best aardig sinds de winterstop in de minuten die hij kaamt).  Dat probleem op 6 konden we al heel lang zien aankomen en hebben we zelf niet opgelost.
we ? Foeke in dit geval

Trainert!

Uiteindelijk zal Mees nog wel vertrekken binnen een week. Aan een ontevreden speler heb je ook niks. En de kas vullen zal ook wel eens lekker zijn.
Bij Cambuur voelen ze de bui hangen omdat ze geen alternatief hebben voor deze positie

zeewolde

Citaat van: Trainert! op augustus 24, 2022, 08:25:26
Uiteindelijk zal Mees nog wel vertrekken binnen een week. Aan een ontevreden speler heb je ook niks. En de kas vullen zal ook wel eens lekker zijn.
Bij Cambuur voelen ze de bui hangen omdat ze geen alternatief hebben voor deze positie

Wie zegt dat de speler ontevreden is? Voorlopig hebben we alleen de zaakwaarnemer gehoord. Die zegt dat Mees ontevreden is. Volgens mij is hij vooral zelf ontevreden.

zeewolde

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2022, 08:11:24
We mogen de hand ook wel in eigen bezem steken. Er had allang een andere 6 kunnen worden gehaald, zelfs de vorige winterstop al. Maar we blijven daar maar Paulissen en Ter Heide neerzetten ipv een toekomstgerichte oplossing.

Of ze hadden tegen Ter Heide moeten zeggen dat hij de kans kreeg als Mees weggaat, maar blijkbaar vertrouwen ze daar ook niet op.(Die jongen speelt overigens best aardig sinds de winterstop in de minuten die hij kaamt).  Dat probleem op 6 konden we al heel lang zien aankomen en hebben we zelf niet opgelost.
Wel een andere, maar 1 die het niveau van Mees behaalt? Die zelf wil en haalbaar is?

Specuveter

Waarom komt de zaakwaarnemer hiermee?
Omdat Mees echt weg wil of omdat de zaakwaarnemer euro tekens ziet?
Wat houd zo'n zaakwaarnemer er aan over trouwens?
Ze waren bereid om financieel ver te gaan om vd Belt te halen.
Dan had je zijn opvolger binnen.
Dat is helaas mislukt
Nu maar afwachten hoe dit af gaat lopen.

De Gast

Die jongen moet toch ook wel inzien dat 1,5 week voor het sluiten vd markt dit een gigantisch probleem wordt voor de club. En is het een compliment dat zo?n club jou als paniekaankoop gaat binnenhalen?

Ik zou zeggen beloon die jongen met een fors opgewaardeerd contract en zet er een transfersom in zodat je iedereen wat tevreden houdt. Mits zoiets niet al voorgesteld is natuurlijk..

Voorstopper

Dit is uiteraard het spelletje wat gespeeld wordt. Cambuur roept onmisbaar, en Mees is inderdaad belangrijk maar niet onvervangbaar. Dit is allemaal om ruimte te cre?ren om een alternatief/vervanger te vinden en om de prijs wat op te drijven. Bij de goede prijs gaat Mees echt wel weg. Stel Mees raakt geblesseerd dan heb je als club toch ook een probleem als hij onmisbaar zou zijn. Er is ongetwijfeld al een vervanger op het vizier van Foeke. Welkom in het wereldje van de voetbaltransfers.

Collingwood

Beide partijen hebben een heel logisch standpunt lijkt mij. Ben benieuwd hoe dit afloopt.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Voorstopper op augustus 24, 2022, 09:00:47
Dit is uiteraard het spelletje wat gespeeld wordt. Cambuur roept onmisbaar, en Mees is inderdaad belangrijk maar niet onvervangbaar. Dit is allemaal om ruimte te cre?ren om een alternatief/vervanger te vinden en om de prijs wat op te drijven. Bij de goede prijs gaat Mees echt wel weg. Stel Mees raakt geblesseerd dan heb je als club toch ook een probleem als hij onmisbaar zou zijn. Er is ongetwijfeld al een vervanger op het vizier van Foeke. Welkom in het wereldje van de voetbaltransfers.
Inderdaad  zo is het exact en Foeke laat zich niet piepelen.

Stiens

Foeke laat zich niet piepelen maar Foeke heeft ook nog geen vervanger in beeld volgens mij. Want alles wat er in beeld was zal inmiddels wel vastliggen bij andere clubs.