Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mees Hoedemakers

Gestart door speculeter, juni 26, 2019, 14:39:45

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: anderszchristian op augustus 23, 2022, 11:40:54
Is onder Fraser basisspeler, voor hem een stap terug
Toornstra is gehaald voor de positie hij die beklede dus of bank Utrecht of basis hier.. zeg het maar.

zeewolde

Citaat van: veteraan op augustus 23, 2022, 11:43:50

Cambuur is in deze periode 3 keer gepromoveerd en vervolgens 2 keer gedegradeerd
Iedere keer is gezegd dat een nieuw stadion een groei en doorbraak zou betekenen.
Die komt er nu.

En de meest ambitieuzen onder ons kijken sindsdien verwachtingsvol naar de (voetbal)hemel !

Afgelopen 12 jaar?
2 x gepromoveerd, 1 x gedegradeerd. EN 1 x promotie ontnomen.

Stiens

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2022, 11:11:17
Toornstra zit inmiddels al bij Utrecht
Kan snel gaan.

Met de medewerking van Feyenoord. Toornstra mocht weg en bij Feyenoord deden ze niet moeilijk gezien zijn lange dienstverband.
Totaal andere situatie als bij mees natuurlijk  :)

papier

Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2022, 12:18:00
Afgelopen 12 jaar?
2 x gepromoveerd, 1 x gedegradeerd. EN 1 x promotie ontnomen.

En voldoende geld + draagvlak gecre?erd voor een nieuw stadion. Daarnaast een negatief eigen vermogen weggewerkt en omgezet in een positief eigen vermogen. En even voor de beeldvorming, 2 keer promoveren eredivisie, daar in zijn totaliteit minimaal 5 seizoenen zitten. Dat zijn net zoveel promoties als in de pak hem beet 45 jaar ervoor en meer jaren eredivisie dan in die 45 jaar ervoor.

papier

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2022, 11:11:17
Toornstra zit inmiddels al bij Utrecht
Kan snel gaan.

Huh? Moet Feyenoord de problemen van FC Utrecht gaan oplossen?

anderszchristian


V-man

Ik vraag mij af in wiens belang dit is. Ik heb stellig de indruk dat zo'n klote zaakwaarnemer hier aan zijn eigen portemonnee denkt.

Noordcambuur

Citaat van: V-man op augustus 23, 2022, 21:16:12
Ik vraag mij af in wiens belang dit is. Ik heb stellig de indruk dat zo'n klote zaakwaarnemer hier aan zijn eigen portemonnee denkt.
klopt zo denk ik er ook over.
Maar gaat veel onrust zorgen binnen de club.

Lore

Citaat van: V-man op augustus 23, 2022, 21:16:12
Ik vraag mij af in wiens belang dit is. Ik heb stellig de indruk dat zo'n klote zaakwaarnemer hier aan zijn eigen portemonnee denkt.

Hij dient toch duidelijk ook het belang van Hoedemakers? Die wil vertrekken, niet raar dat zijn zaakwaarnemer dat dan probeert te regelen. Dat lijkt mij zijn werk

Teun Seun

Citaat van: Lore op augustus 23, 2022, 22:20:46
Hij dient toch duidelijk ook het belang van Hoedemakers? Die wil vertrekken, niet raar dat zijn zaakwaarnemer dat dan probeert te regelen. Dat lijkt mij zijn werk

Het lijkt mij logisch dat als Utrecht 2mlj biedt hij gewoon weggaat. Als ik hem was ging ik dan naar de tuchtcommissie als Cambuur 'nee' zegt..

herr kunkel

Ja hoor, daar hebben we weer zo'n anusklep a la Pisvlek..

Lore

Citaat van: Teun Seun op augustus 23, 2022, 22:26:23
Het lijkt mij logisch dat als Utrecht 2mlj biedt hij gewoon weggaat. Als ik hem was ging ik dan naar de tuchtcommissie als Cambuur 'nee' zegt..

Het is ook Cambuurs goed recht een bod te weigeren. Hij mag naar de tuchtrechter stappen en daar zal een afweging worden gemaakt tussen het belang van de werkgever en het belang van de werknemer, maar het lopende contract geldt dan nog steeds als uitgangspunt. Laten wij hopen dat het zover nooit zal komen.

En Utrecht heeft nog geen enkel bod gedaan, laat staan eentje van 2 miljoen. Dat is ook niet het beleid geweest van Utrecht om dat soort bedragen te betalen.

Mijn conclusie, voorlopig is er helemaal geen bod gekomen en dus is dit allemaal nog steeds een storm in een glas water.

veteraan

Wij weten volstrekt niet wat er is besproken, nu en eerder
Hoop dat dit goed opgelost wordt, geld wil nog wel eens plooien wegstrijken

sk13

Hoedemakers toonde goede wil door zijn contract te verlengen. Wilde graag dat scc er nog wat aan verdiende. Nu doet zich deze kans voor!! Hij gaat er financieel op vooruit. En scc kan geld verdienen.  Dus snap het wel. Voor scc hoop ik uiteraard dat hij blijft.

Scc4-ever

Citaat van: sk13 op augustus 24, 2022, 00:07:45
Hoedemakers toonde goede wil door zijn contract te verlengen. Wilde graag dat scc er nog wat aan verdiende. Nu doet zich deze kans voor!! Hij gaat er financieel op vooruit. En scc kan geld verdienen.  Dus snap het wel. Voor scc hoop ik uiteraard dat hij blijft.
van cambuur snap ik t ook wel. Hij is belangrijk.