Citaat van: Jandehulk op december 07, 2018, 21:32:34Die 'types' konden toevallig ook allemaal heel goed voetballen, en dat is volgens mij juist wat we zoeken. Rossi is namelijk precies zo'n speler die keihard werkt maar die noem je dan weer niet, waarschijnlijk omdat hij niet kan voetballen. Johnny de Vries was een bikkel, kon ook niet voetballen. Bart van Brakel liep de longen uit zijn lijf, kon er ook weinig van. Oebele Schokker werd hier in zijn eerste seizoen op handen gedragen, en niet omdat hij er zo lekker in kon klappen. Sandor van der Heide uiteraard.
ten eerste ,Foeke valt onder die eerste categorie...dus dan moet je snappen dat ik dat vreselijk vind...ik bedoel natuurlijk types als laantje, Reijnen, Monteiro,leeuwin ,ogbetche !....mannen die voorop gaan en er eens lekker in klappen....geen slappe hap als Robertha en Schindler ..worden wij zo langzamerhand overspannen van..
Kortom: het gaat om een gebrek aan kwaliteit, en niet omdat het zogenaamd geen 'bikkels' zouden zijn.

