Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - El Ma-kri-niii

#1
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
december 12, 2018, 10:00:13
Citaat van: Jandehulk op december 07, 2018, 21:32:34
ten eerste ,Foeke valt onder die eerste categorie...dus dan moet je snappen dat ik dat vreselijk vind...ik bedoel natuurlijk types als laantje, Reijnen, Monteiro,leeuwin ,ogbetche !....mannen die voorop gaan en er eens lekker in klappen....geen slappe hap als Robertha en Schindler ..worden  wij zo langzamerhand overspannen van..
Die 'types' konden toevallig ook allemaal heel goed voetballen, en dat is volgens mij juist wat we zoeken. Rossi is namelijk precies zo'n speler die keihard werkt maar die noem je dan weer niet, waarschijnlijk omdat hij niet kan voetballen. Johnny de Vries was een bikkel, kon ook niet voetballen. Bart van Brakel liep de longen uit zijn lijf, kon er ook weinig van. Oebele Schokker werd hier in zijn eerste seizoen op handen gedragen, en niet omdat hij er zo lekker in kon klappen. Sandor van der Heide uiteraard.

Kortom: het gaat om een gebrek aan kwaliteit, en niet omdat het zogenaamd geen 'bikkels' zouden zijn.
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-Eindhoven.
december 06, 2018, 13:11:54
Citaat van: denistel op december 06, 2018, 12:16:06
toch valt het op dat meer mondige spelers er ook vaker naast staan/stonden.

blijft jammer zulke heb je juist ook nodig anders wordt het allemaal een
beetje slappe hap en dat zie je in het veld ook terug tis allemaal veel te lief.
Of, werden het juist mondige spelers omdát ze er naast stonden?
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur-Eindhoven.
december 06, 2018, 11:05:53
Het staat of valt toch altijd met voetbalkwaliteiten? Neem Jack Byrne. Kon hier excelleren, maar in Engeland kwam hij op de bank te zitten en begon hij moeilijk te doen. Is naar Schotland gegaan, en het schijnt dat ze hem daar nu ook al weer van hem af willen. Als Bryan Smeets hier topfit was gekomen en van waarde was geweest, had ook niemand over een 'moeilijk karakter' gesproken.
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 29, 2018, 09:56:28
CiteerPapieren voor bouw nieuw Cambuurstadion moeten binnen paar dagen rond zijn

Het is een kwestie van dagen voordat de overeenkomsten voor de bouw van het nieuwe Cambuurstadion zijn getekend. Dat zegt voorzitter Piet Adema van WTC Beheer in een reactie op de vraag van de gemeente waar de getekende papieren blijven.



Burgemeester en wethouders wachten nog op een koopovereenkomst van de Stadion Ontwikkeling Cambuur (SOC), het WTC en eigenaar Jan Anker. Dat blijkt uit een brief aan de gemeenteraad. Daarin staat: "Helaas hebben wij op dit moment nog niet de beschikking over alle noodzakelijke documenten" en "Er is op dit moment nog onvoldoende perspectief op de beschikbaarheid van enkele benodigde documenten".

Volgens Adema is er geen sprake van vertraging en moeten de papieren alleen nog door juristen worden bekeken op details. De gemeente is van alles op de hoogte en kan dus op korte termijn de papieren verwachten.
Dit lijkt me een storm in een glas water. Logisch dat de gemeente die papieren opvraagt, maar de LC duikt er weer gretig bovenop om een kritisch artikel te schrijven.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur-volendam
november 16, 2018, 13:42:05
Citaat van: Montana op november 16, 2018, 13:29:41
Héhé
Gaan we ons ergeren aan Kallon in plaats van aan Conraad. Lood om oud ijzer.
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-volendam
november 16, 2018, 13:08:44
Citaat van: speculeter op november 16, 2018, 12:50:29
denk toch roberta ipv Rossi.
Ja, die bedoelde ik ook. Ik ben toe aan de vrijdagmiddagborrel.
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur-volendam
november 16, 2018, 12:13:41
Zal waarschijnlijk dit worden:

Van Kippersluis - Rossi
Mathieu - Schils - Maulun - Conraad
Van Wermeskerken - Schilder - Steenvoorden - El Baad
Mous
#8
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - Jong Ajax
november 02, 2018, 10:27:56
Citaat van: Vlampiep op november 01, 2018, 15:24:41
En toch kiest Hake weer voor Rossi en vermoedelijk staat Conraad ook weer in de basis. :wall
Als dit weer leidt tot de zelfde deceptie van afgelopen wedstrijden, lijkt het mij redelijk dat we als seizoenskaarthouders worden gecompenseerd met gratis koffie vooraf en in de rust.
Want de koffie is het enige bij de club wat kwalitatief aan de eisen voldoet. :koffie
Conraad is een rare voetballer hoor. Heeft weinig snelheid voor een buitenspeler, geen spectaculaire individuele actie of voorzet. Maar de laatste wedstrijden is hij wel vaak beslissend. Zijn doelpunten vind ik toevalstreffers (blunder keeper en scrimmage), maar de eerste goal tegen HFC is hij degene die Robertha wegstuurt. Tegen Helmond Sport zet hij twee keer de aanval op waardoor we 2-0 voor komen. Kallon is precies het tegenovergestelde. Ziet er spectaculair uit, maar zelden is hij beslissend.

Lang verhaal kort: Beiden niet goed genoeg voor het niveau wat we na moeten streven. Ik snap dat een trainer dan voor het rendement van Conraad kiest (loopt ook nog vaker achter zijn man aan, wat trainers ook graag zien). Daarnaast vind ik Kallon een ideale speler om twintig minuten voor tijd in te vallen tegen een vermoeide back. Zijn er geen andere opties voor die positie? Etten? Maulun?
#9
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
oktober 30, 2018, 16:25:36
Ik wil niet veel zeggen maar Crowley had een behoorlijk vrije rol vorig seizoen.
#10
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
oktober 17, 2018, 10:50:32
Citaat van: Collingwood op september 09, 2018, 15:55:28
Contract mag wat mij betreft per direct verlengd worden.

Citaat van: PePe op oktober 16, 2018, 20:52:56
Sipke kom d'r maar weer in...

Zie hier de voetballerij in een notendop. Heerlijk dit.
#11
Selectie en Technische staf / Re: Oud Spelers
oktober 10, 2018, 10:14:40
Citaat van: Lore op oktober 09, 2018, 15:04:31
Dan neem je wel afscheid van je kampioenaspiraties!
Toen wij Nienhuis voor het eerst opstelden werden we prompt kampioen
#12
Wedstrijden / Re: Sparta-cambuur
oktober 09, 2018, 10:00:12
Tegen Sparta kunnen we wel weer het spelletje spelen waar we goed in waren. Voor de goal ingraven en gaan voor een succesvolle uitbraak. Net zoals we in de voorbereiding van Sparta wonnen.
#13
Selectie en Technische staf / Re: Xavier Mous
oktober 02, 2018, 10:41:42
Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2018, 10:07:17
In het team van de week.
Erg lekker om weer eens een uitmuntende keeper te hebben. Zeker als je in de Eredivisie NAC met keepers ziet worstelen en andere clubs ziet aanmodderen met keepers als Groothuizen, Stevens, Jurjus en Van der Hart.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 27, 2018, 11:27:53
Dat laatste is ook een prima idee. Ik denk dat er een hoop supporters uit nostalgische overwegingen wel een of twee stoeltjes uit het oude stadion willen kopen. Daarnaast is er misschien wel een amateurclub die een nieuwe tribune krijgt en die belang heeft bij een x-aantal tweedehands stoelen. 10 euro per stoel levert toch weer een ton op, als je alles verkoopt.
#15
Wedstrijden / Re: Scheveningen - Cambuur
september 27, 2018, 10:51:57
En nu zaterdag de loting. Ik hoop op een uitwedstrijd tegen Urk. Maar aangezien wij niet zo vaak leuke lotingen hebben, zullen we wel naar Sittard of Kerkrade moeten.