Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sparta-cambuur

Gestart door speculeter, oktober 08, 2018, 22:17:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Nieuwe ronde Nieuwe kansen
Live op Fox in ieder geval.Morgen spelen ze nog een training wedstrijd tegen Az?

Bankzitter

Nieuw fenomeen, die trainingswedstrijden. Meestal spelen dan de spelers die op vrijdag niet in het eerste speelden. Ik vind het wel weer positief dat de club er moeite insteekt om spelers zo beter te maken. Ze moeten het nu wel zelf gaan oppakken natuurlijk, het moet een stuk beter.

De Gast

#2
Verwacht op basis van zijn interview met OF wel weer de nodige mutaties. Maar of dat het gewenste effect gaat krijgen.. denk eigenlijk nog meer averechts

speculeter

Ik denk dat er wel mutaties komen maar welke moet je doen om elftal beter te maken?
Ik heb geen idee

El Ma-kri-niii

Tegen Sparta kunnen we wel weer het spelletje spelen waar we goed in waren. Voor de goal ingraven en gaan voor een succesvolle uitbraak. Net zoals we in de voorbereiding van Sparta wonnen.

Casuals-lwd

Zijn nog genoeg kaarten voor het uitvak

Collingwood

#6
Citaat van: Bankzitter op oktober 08, 2018, 22:53:35
Nieuw fenomeen, die trainingswedstrijden. Meestal spelen dan de spelers die op vrijdag niet in het eerste speelden.

Inderdaad de reserves: Bos; El Baad, Steenvoorden, Van Koesveld, Claver; Calor, Schindler, Boerlage, Etten; Kallon, Rossi.

Steenvoorden dus terug. Daarnaast werken de overige spelers van de eerste selectie ter plaatse een training af.

EDIT: Eindstand 1-0 voor AZ. In de tweede helft vielen Van Wermeskerken en Van den Beemt in voor Steenvoorden en Schindler.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 09, 2018, 10:00:12
Tegen Sparta kunnen we wel weer het spelletje spelen waar we goed in waren. Voor de goal ingraven en gaan voor een succesvolle uitbraak. Net zoals we in de voorbereiding van Sparta wonnen.

1-0 achter komen en dan nog eens proberen te voetballen. Dat zijn onze kwaliteiten.

Ik hoop zondag op de revival van ons aller SCC. Peper in de reet en geef de supporters weer wat hoop dat de eerste paar potjes geen toevalstreffers waren.

666

We gaan met 230 man die kant op  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: 666 op oktober 12, 2018, 16:32:27
We gaan met 230 man die kant op  |:)
Shit is de verkoop al gesloten?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Gluiperige overwinning en we staan weer 3 punten achter plek 1. Rare competitie tot nu toe.

V-man

Je ziet gelijk meer animo op de Zondagmiddag. Het moet toch mogelijk zijn om meer wedstrijden voor de KKK(o shit die laatste moet met een C) te plannen?

V-man

op zaterdagavond of zondagmiddag (ff voor de kommaneukers hiero)

666

Wedstrijddag  |:)

Als Nederland op de counter van onze oosterburen kan winnen, dan kunnen wij dat van Sparta  :devil.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Matchday...benieuwd naar de opstelling!