Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Xavier Mous

Gestart door justremco, mei 29, 2018, 18:04:23

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: sunderland op september 11, 2018, 12:31:15
we maken er een grapje van maar er zijn niet veel goede keepers in Nederland. Je moet echt eind oktober hebben verlengd als het zo doorgaat. Naailand zoekt idd nieuwe keeper maar ook de subtop en de topclubs zoeken goede 2 e keepers.
Zoveel geld zit er niet meer bij fcg hoor....zou eerder fcu of az vrezen
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

2 jaar contract en goed salaris en gegarandeerde basisplaats. In ieder geval genoeg om deze zomer intresse van eredivisieclubs af te houden.

carlo de leeuw

enigste lichtpuntje vanavond!

PePe


Collingwood

In het team van de week.
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op oktober 02, 2018, 10:07:17
In het team van de week.
Erg lekker om weer eens een uitmuntende keeper te hebben. Zeker als je in de Eredivisie NAC met keepers ziet worstelen en andere clubs ziet aanmodderen met keepers als Groothuizen, Stevens, Jurjus en Van der Hart.

Vlampiep

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 02, 2018, 10:41:42
Erg lekker om weer eens een uitmuntende keeper te hebben. Zeker als je in de Eredivisie NAC met keepers ziet worstelen en andere clubs ziet aanmodderen met keepers als Groothuizen, Stevens, Jurjus en Van der Hart.
Fijn dat we weer een klasbak keeper hebben, maar ik heb begrepen dat een aantal gerenommeerde eredivisie clubs hem al enige weken volgen.
Dat zou in kunnen houden dat zijn verblijf maar van korte duur kan zijn.

Lore

Citaat van: Vlampiep op oktober 02, 2018, 11:58:43
Fijn dat we weer een klasbak keeper hebben, maar ik heb begrepen dat een aantal gerenommeerde eredivisie clubs hem al enige weken volgen.
Dat zou in kunnen houden dat zijn verblijf maar van korte duur kan zijn.

Dat is ons lot, maar liever dat dan geen enkele interesse in onze spelers.

speculeter

Als hij goed verkocht word en je haalt hier twee klasbakken voor heb ik er geen moeite mee.
Als we van dat geld niks terugzien a la streek en montero word het erg vervelend.

Galdiano

Contract snel upgraden en verlengen, goede keepers zijn schaars.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op oktober 02, 2018, 16:56:48
Contract snel upgraden en verlengen, goede keepers zijn schaars.

Volledig mee eens, heel snel verlengen deze topper  :thumbsup

Bankzitter

Hij kon in de zomer ook al naar de eredivisie maar koos voor een basisplaats hier. Nog 2 jaar contract dus goedkoop weg zal niet snel gebeuren.
Maar als er nog een potje geld is gevonden,dan graag in de winterstop verlengen (en een middenvelder halen :P )

LWD vak 7

Toch knap dat we deze jongen hier binnen hebben weten te halen. Had er een hard hoofd in dat we dit jaar een goede keeper aan gingen trekken. Was in eerste instantie zeer verbaasd dat Cummins weg moest.

legeips

Die is in de winterstop weg..
Hij kan bij een sub topper in de eredivisie zo aan de slag...

Noordcambuur

Kerel je was vandaag verre weg de beste speler ik hoop dat je een betere club krijgt. |:)