Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Eindhoven.

Gestart door speculeter, november 26, 2018, 11:42:50

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: De Gast op december 01, 2018, 10:58:24
Rare reactie dit..

het is helemaal geen rare reactie.
het huidige niveau van de selectie is gebaseerd op het niet hoeven presteren en de hand op de knip te houden.
gelukkig is er nu wat zekerheid rond de toekomst anders was het nog een behoorlijke tijd billenknijpen geweest.
al denk ik niet dat het dit seizoen nog gaat gebeuren dat de supporters hun sk vergoed krijgen in vermaak.
snap je?
volgend seizoen mogen we weer 1 of meer echte voetballers hier bewonderen,dit seizoen mogen wij als echte supporters de kas nog spekken door gewoon op te komen draven en ons bier en koffie te kopen,daar zit meer kwaliteit in dan de dames op het veld.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Hilaard voor Cambuur

Citaat van: okkele op december 01, 2018, 23:44:38
het is helemaal geen rare reactie.
het huidige niveau van de selectie is gebaseerd op het niet hoeven presteren en de hand op de knip te houden.
gelukkig is er nu wat zekerheid rond de toekomst anders was het nog een behoorlijke tijd billenknijpen geweest.
al denk ik niet dat het dit seizoen nog gaat gebeuren dat de supporters hun sk vergoed krijgen in vermaak.
snap je?
volgend seizoen mogen we weer 1 of meer echte voetballers hier bewonderen,dit seizoen mogen wij als echte supporters de kas nog spekken door gewoon op te komen draven en ons bier en koffie te kopen,daar zit meer kwaliteit in dan de dames op het veld.

Als dit de achterliggende gedachte is van het huidige bestuur, waarom wordt er dan niet beter gecommuniceerd met de achterban? Lijkt me niet echt een logisch verhaal, op deze manier raak je een deel van je "losse" supporters kwijt en ben je volgend jaar een behoorlijk deel van je inkomsten kwijt.

Bankzitter

Ik vind het niet slim om niet te investeren op het veld... transfersommen zijn de grootste klappers om weer eigen vermogen op te bouwen. De duurste aanwinst (Mous) is ook de enige die iets gaat opbrengen.

Maar goed, als er dan wordt gekozen om het geld op zak te houden, ga dan ten minste lekker aanvallen. We zijn een voetbalclub, geen vastgoedontwikkelaar.
(Stadion moet het voetbal dienen, nu lijkt het soms andersom).

De Gast

#93
Citaat van: okkele op december 01, 2018, 23:44:38
het is helemaal geen rare reactie.
het huidige niveau van de selectie is gebaseerd op het niet hoeven presteren en de hand op de knip te houden.
gelukkig is er nu wat zekerheid rond de toekomst anders was het nog een behoorlijke tijd billenknijpen geweest.
al denk ik niet dat het dit seizoen nog gaat gebeuren dat de supporters hun sk vergoed krijgen in vermaak.
snap je?
volgend seizoen mogen we weer 1 of meer echte voetballers hier bewonderen,dit seizoen mogen wij als echte supporters de kas nog spekken door gewoon op te komen draven en ons bier en koffie te kopen,daar zit meer kwaliteit in dan de dames op het veld.

Ze hebben een technisch manager aangesteld. Als we niet hadden hoeven te presteren dan hadden ze dat ook niet gedaan. Ik geloof wel dat ze de hand nu op de knip houden omdat er al twee jaar nauwelijks extra inkomsten binnen zijn gekomen doordat we gelijk uit de play offs worden geknikkerd. En zo kom je in een vicieuze cirkel en kijk je nu naar wat jongens (Schils Kippersluis, Kallon) wat in feite bankzitters zijn of in het geval van Kippersluis eigenlijk wel weg mochten.

Waar ze imo heel gauw mee moeten stoppen is het halen van derderangs niets toevoegende Belgen Duitsers Letten en Fransen. Je vervreemd je hiermee van de achterban en die jongens brengen maar weinig. Het niveau is al zo laag.. waarom dan ook nog eens in het buitenland gaan vissen.

sunderland

Wat een flauwekul nu weer. Ze hebben gewoon waardeloos ingekocht en er heerst een verkeerd klimaat.Hou es op over financiën, top 5 kunnen we niet tegen op rest met gemak wb financien

Bankzitter

Daarbij: tot nu toe bepalen de financiën de ranglijst niet eens... maar slim inkopen, teamgeest en durven voetballen.
En ondertussen spelen De Graafschap, Emmen, Fortuna en VVV wel lekker eredivisie, dus onzin dat er niks mogelijk is met ons budget.

DayDreamer

Ze durven hier al jaren geen spelers met een "krasje" te halen, want te moeilijk in de omgang.
Voor nu en in de winterstop hoeven we natuurlijk ook niks te verwachten wat betreft nieuwe spelers, dus met dit elftal moeten we het doen, om dit seizoen nog een beetje te redden zul je alles toch anders moeten gaan doen, dus maar eens een andere aanpak richting spelers, misschien wat meer casual en minder opdrachten en stuur ze eens het veld in zonder opdrachten, gewoon old skool en zeggen, succes en maak er wat van.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

zeewolde

Citaat van: DayDreamer op december 05, 2018, 14:25:31
Ze durven hier al jaren geen spelers met een "krasje" te halen, want te moeilijk in de omgang.
Voor nu en in de winterstop hoeven we natuurlijk ook niks te verwachten wat betreft nieuwe spelers, dus met dit elftal moeten we het doen, om dit seizoen nog een beetje te redden zul je alles toch anders moeten gaan doen, dus maar eens een andere aanpak richting spelers, misschien wat meer casual en minder opdrachten en stuur ze eens het veld in zonder opdrachten, gewoon old skool en zeggen, succes en maak er wat van.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Smeets
Ogbeche
Bosz
Swinkels
Allemaal spelers met een krasje. Ik denk niet dat ik je helemaal snap....

hobbes

Citaat van: zeewolde op december 05, 2018, 20:04:55
Smeets
Ogbeche
Bosz
Swinkels
Allemaal spelers met een krasje. Ik denk niet dat ik je helemaal snap....

Leeuwin, Reijnen zijn daar ook voorbeelden. Goeie profs misschien, maar wel een risico qua blessures.

DayDreamer

Citaat van: zeewolde op december 05, 2018, 20:04:55
Smeets
Ogbeche
Bosz
Swinkels
Allemaal spelers met een krasje. Ik denk niet dat ik je helemaal snap....

Ik doel meer op jongens die misschien moeilijk zijn in de omgang, Boutzamar ? Er zijn veel te veel spelers met een "goede kop" , de ideale schoonzonen zeg maar.

El Ma-kri-niii

Het staat of valt toch altijd met voetbalkwaliteiten? Neem Jack Byrne. Kon hier excelleren, maar in Engeland kwam hij op de bank te zitten en begon hij moeilijk te doen. Is naar Schotland gegaan, en het schijnt dat ze hem daar nu ook al weer van hem af willen. Als Bryan Smeets hier topfit was gekomen en van waarde was geweest, had ook niemand over een 'moeilijk karakter' gesproken.

denistel

toch valt het op dat meer mondige spelers er ook vaker naast staan/stonden.

blijft jammer zulke heb je juist ook nodig anders wordt het allemaal een
beetje slappe hap en dat zie je in het veld ook terug tis allemaal veel te lief.


El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op december 06, 2018, 12:16:06
toch valt het op dat meer mondige spelers er ook vaker naast staan/stonden.

blijft jammer zulke heb je juist ook nodig anders wordt het allemaal een
beetje slappe hap en dat zie je in het veld ook terug tis allemaal veel te lief.
Of, werden het juist mondige spelers omdát ze er naast stonden?

diekhuzen

Citaat van: Bankzitter op december 02, 2018, 12:48:46
Daarbij: tot nu toe bepalen de financiën de ranglijst niet eens... maar slim inkopen, teamgeest en durven voetballen.
En ondertussen spelen De Graafschap, Emmen, Fortuna en VVV wel lekker eredivisie, dus onzin dat er niks mogelijk is met ons budget.

Ja voor hoe lang spelen die clubs in de eredivisie? Geschiedenis herhaalt zich en op lange termijn zijn dat allemaal clubs, met uitzondering van Emmen, die heen - en weer bungelen van eerste divisie naar eredivisie.  IK denk dat wij pas met een nieuw stadion echt kunnen concurreren met de eredivisie clubs.

De Gast

Bungelden wij maar.. wij zijn er 2,5 jaar geleden uitgevlogen en hebben nooit meer echt meegedaan om de titel of in de play offs. En al 3 jaar een beroerde 1e helft vd competitie. Het lijkt sportief nergens meer op hier.