Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Het gaat niet makkelijk worden om dit om te draaien. Sinds de 0-0 tegen Jong Utrecht word al geprobeerd er meer voetbal in te krijgen en het is eigenlijk steeds slechter gaan lopen. Vrijwel alle spelers hebben al een kans gehad, behalve misschien Etten. En de juiste 11 zijn nog steeds niet gevonden.

Tegen Sparta zat er nog wel een aardige fase in het begin, goal van Sparta viel wat ongelukkig. Het stortte weer helemaal in elkaar na die oerdomme overtreding van Schindler en ook de teamspirit en veerkracht uit de beginperiode is helemaal weg.

Tegen Helmond is vol op de aanval met een 4-3-3 misschien wel de beste tactiek om weer lekker aan het voetballen te komen.
En als het voetballend niet lukt dan inderdaad opportunistisch met een lange bal.

Robertha en Rossi vielen me overigens ook niet mee de laatste tijd, zijn redelijk onzichtbaar.

legeips

Citaat van: Bankzitter op oktober 15, 2018, 17:27:28
Het gaat niet makkelijk worden om dit om te draaien. Sinds de 0-0 tegen Jong Utrecht word al geprobeerd er meer voetbal in te krijgen en het is eigenlijk steeds slechter gaan lopen. Vrijwel alle spelers hebben al een kans gehad, behalve misschien Etten. En de juiste 11 zijn nog steeds niet gevonden.

Tegen Sparta zat er nog wel een aardige fase in het begin, goal van Sparta viel wat ongelukkig. Het stortte weer helemaal in elkaar na die oerdomme overtreding van Schindler en ook de teamspirit en veerkracht uit de beginperiode is helemaal weg.

Tegen Helmond is vol op de aanval met een 4-3-3 misschien wel de beste tactiek om weer lekker aan het voetballen te komen.
En als het voetballend niet lukt dan inderdaad opportunistisch met een lange bal.

Robertha en Rossi vielen me overigens ook niet mee de laatste tijd, zijn redelijk onzichtbaar.

Aanvallend is het eigenlijk al vanaf de start niet geweldig.. tegen jong Az waren er ook al relatief weinig kansen.. Dat we de eerste wedstrijden scoren en bovenaan hebben gestaan was meer geluk dan kwaliteit..

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel kansen we vrijdag weten te creëren.. maar ben bang dat ik het met 1 hand ga redden..

sunderland

Citaat van: legeips op oktober 15, 2018, 21:54:21
Aanvallend is het eigenlijk al vanaf de start niet geweldig.. tegen jong Az waren er ook al relatief weinig kansen.. Dat we de eerste wedstrijden scoren en bovenaan hebben gestaan was meer geluk dan kwaliteit..

Ik ben heel erg benieuwd hoeveel kansen we vrijdag weten te creëren.. maar ben bang dat ik het met 1 hand ga redden..
wil niet gelijk ouwehoeren maar komt dit door de aanvallers zelf of door het systeem en de beperkte kwaliteit van de niet aanvallers? Gister 1 kans gehad

speculeter

We proberen steeds voetballend op te bouwen.
Maar daar hebben we kwaliteit niet voor.
Ik zou vaker voor lange bal kiezen

Bankzitter

De eerste wedstrijden liep de 2 spitsen ook 90 minuten te jagen, sleuren en beuken. Dat zie je nu ook bijna niet meer gebeuren.

DayDreamer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 15, 2018, 10:46:43
Of zijn ze na de week als koploper gaan geloven dat ze geweldig zijn....

Ik denk wel dat dit een dingetje kan zijn hoor, spelers als Kippersluis - Mathieu - Rossi zijn heel beperkt en moeten het hebben van hard werken.
Ik denk dat deze jongens een beetje buiten hun schoenen zijn gaan lopen, vandaar ook het bankje voor 2 van hun.

Jandehulk

Citaat van: DayDreamer op oktober 16, 2018, 13:14:34
Ik denk wel dat dit een dingetje kan zijn hoor, spelers als Kippersluis - Mathieu - Rossi zijn heel beperkt en moeten het hebben van hard werken.
Ik denk dat deze jongens een beetje buiten hun schoenen zijn gaan lopen, vandaar ook het bankje voor 2 van hun.
wat een kolder .....kijk eens naar een Schindler en boerlage ..dat er niks beters is te krijgen in foekes en hakes ogen is toch een lachertje!!....met zulke spelers word je voor de competitie al afgerekend en is halen play -offs een wereld wonder

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Jandehulk op oktober 16, 2018, 14:38:36
wat een kolder .....kijk eens naar een Schindler en boerlage ..dat er niks beters is te krijgen in foekes en hakes ogen is toch een lachertje!!....met zulke spelers word je voor de competitie al afgerekend en is halen play -offs een wereld wonder

Dat wat Daydreamer zegt en wat jij zegt kunnen toch beide waar zijn...

Waarom kolder
Henk, held, bedankt

Jandehulk

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 16, 2018, 15:23:43
Dat wat Daydreamer zegt en wat jij zegt kunnen toch beide waar zijn...

Waarom kolder
Rossi loopt echt niet rond alsof hij nu zo goed is hoor..alle wedstrijden tot nu toe waren braad,maar we pakten wel de punten....dus hij is nooit de hemel in geprezen....daarintegen ziet elke Sjaak wel dat die Schindler en andere middenvelders die we hebben gewoon kwaliteit te kort komen ....

PePe

Sipke kom d'r maar weer in...

Vlampiep

Citaat van: PePe op oktober 16, 2018, 20:52:56
Sipke kom d'r maar weer in...
Het is vreemd dat Sipke als assistent er niet voor kan zorgen dat de spelers meer geven en zodra de trainer is gewieberd hij dit wel tot stand kan brengen.
Is het dat de trainers niets willen aannemen, of speelt hij een dubieuze rol.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op september 09, 2018, 15:55:28
Contract mag wat mij betreft per direct verlengd worden.

Citaat van: PePe op oktober 16, 2018, 20:52:56
Sipke kom d'r maar weer in...

Zie hier de voetballerij in een notendop. Heerlijk dit.

hobbes

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 17, 2018, 10:50:32
Zie hier de voetballerij in een notendop. Heerlijk dit.

De waan van de dag is leidend. Van mij mag Hake dit seizoen laten zien wat hij kan. Geef nu een trainer eens een kans ipv hem naar een paar slechte resultaten er weer uit te schoppen. Beter als Hake gaan we op dit moment zeker niet aantrekken, ze kijken wel uit om hier hun vingers aan te branden.

Cor

#553
Citaat van: Vlampiep op oktober 17, 2018, 08:10:10
Het is vreemd dat Sipke als assistent er niet voor kan zorgen dat de spelers meer geven en zodra de trainer is gewieberd hij dit wel tot stand kan brengen.
Is het dat de trainers niets willen aannemen, of speelt hij een dubieuze rol.
The truth is out there

Bolle

Een beetje tactischer wisselen had vanavond niet misstaan René...

Gemiste kans!