Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - SCCornjum

#1
Wedstrijden / Re: DTD - Cambuur
juli 01, 2016, 17:44:31
Paar trainingen van Cambuur gezien onder Maas.
Dit seizoen speelt Cambuur op de nul, volgens het 6-3-1 systeem...
:0= Come on..
#2
Wedstrijden / Re: DTD - Cambuur
juli 01, 2016, 17:21:50
In de tent sta je droog en is het bier koud.
Iedereen veel plezier 1-3!!!!
#3
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 22, 2014, 14:21:31
De Media meld overigens niets over de ongeregeldheden in en buiten het stadion van dkv supporters,
die proberen op grote schaal contact te maken met Cambuur supporters,
maar de ME op hun weg tegen komen.

Als dit in Leeuwarden was gebeurd...
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur - Ajax 9 november 12:30
oktober 22, 2014, 11:52:49
Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?
#5
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 26, 2014, 19:44:13
Καμπούρ: Νίνχαουζ, Περέιρα, Ράινεν, Ντίικστρα, Μπάιχερ, Μπάκερ, Ελ Μακρινί, Ράσνακ, Σέπερς, Ογκμπέτσε, Μέλεγκ, σε ένα

Onze helden.
#6
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 26, 2014, 18:54:50
Goed geregeld, dat is weer een seizoen met allemaal BUS COMBI'S.

Voor de supporter die een uit wedstrijd wil kijken, ipv met een zak chips voor
de teletekst te zitten....

Bedankt
#7
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 25, 2014, 00:21:42
Dus PAOK..
#8
Algemeen / Re: Seizoenkaarten 2014/2015
juli 20, 2014, 12:42:02
Citaat van: wiekie1969 op juli 19, 2014, 11:30:57
yes!!!!!!!!!!!!!!! binnen!!!!!!!!!! vak zuud, rij 10 stoel 49. Mooi bovenin achter de goal |:) |:) |:)

Ik dacht dat jij voor 60&61 zou gaan?
Ik heb 61 niet.....
:proost

Oja 49 is niet achter de goal meer richting Oost..
#9
Wedstrijden / Re: Oefencampagne seizoen 14/15
juli 19, 2014, 12:00:07
Schema:

13.30 uur poorten open

14.00 uur start Open Dag, spelers lopen op het terrein om handtekeningen uit te delen en op de foto te gaan

14.45 uur spelers richting kleedkamer ivm voorbereiding wedstrijd

15.15 uur stadiontribune open

15.30 uur start warming up

16.00 uur wedstrijd De Graafschap - Cambuur Leeuwarden

17.45 uur muziek en horeca achter de Spinnekop
#10
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 22:58:58
Citaat van: SCC-J op juli 17, 2014, 22:51:34
800 man Amsterdam
1200 man dkv...
Is nog geen 650 naar Aberdeen, sorry overtuigen kan je -mij- niet.
Ik ben benieuwd hoeveel man er naar de tweede competitie wedstrijd gaan.
Het heeft geen f*ck met combi's te maken, Utrecht uit op een woensdag middag afgelopen seizoen..

De return is volgende week, live op fs1..
#11
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 22:49:32
eindstand 0-0
#12
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 22:48:10
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 22:11:08
Heeft meer met de dure opgelegde buscombi te maken dat er zo weinig naar Den Haag gingen. Met een autocombi gingen er wel 300 man dat is enigzins redelijk.

Mooi je team speelt eindelijk weer Europees na een paar jaartjes en daarom kan je toch mooi vrij vervoer naar Groot Brittannië dat laat je toch niet schieten.

Tuurlijk laat je de wedstrijden van jouw eigen club niet schieten, elk reisje heeft wel iets, je volgt ze waar dan ook, ook met het
vliegtuig, boot, auto of bus....... 50 man Den Haag, 650 man Aberdeen..

#13
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 21:56:51
Rust stand 0-0
#14
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 21:55:25
Citaat van: EastSide058 op juli 17, 2014, 21:28:05
Slechts 650 man van de 2000

Naar FC Den Haag afgelopen seizoen halen we nog geen 10% van 650 Supporters,
dat was een wedstrijd in Nederland, en niet eens midden in de vakantie.............
Over beleving gesproken.

o ja Martijn staat niet op de spelers lijst, ook niet op de bank..
#15
Overig Voetbal / Re: Europa League
juli 17, 2014, 20:41:41
Groningen op weg naar Aberdeen..