Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

DTD - Cambuur

Gestart door John Hiatt, mei 08, 2016, 21:15:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Nistel weest oek dat buienradar bestaat. Ziet er zwaar klote uit

sunderland



Vlampiep

Misschien toch nog wel een optimistisch weer praatje.
Zoals het nu lijkt wordt het na 16.00 uur steeds droger en kan het zo maar zijn dat het de avond droog blijft. Toch maar een poncho-tje mee nemen voor het geval de buien een andere richting nemen dan ik verwacht. :proost

maikcambuur

Wat zal het dit keer worden, 1-0?? :zweep

Vlampiep

Citaat van: maikcambuur op juli 01, 2016, 16:54:35
Wat zal het dit keer worden, 1-0?? :zweep
Nee hoor, een lekkere pot met schuimende kouwe kletsen en veel goals. : :koffie

SCCornjum

In de tent sta je droog en is het bier koud.
Iedereen veel plezier 1-3!!!!
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Paar trainingen van Cambuur gezien onder Maas.
Dit seizoen speelt Cambuur op de nul, volgens het 6-3-1 systeem...
:0= Come on..
Watching Football Is Not A Crime

Ronnie tng

Citaat van: SCCornjum op juli 01, 2016, 17:21:50
In de tent sta je droog en is het bier koud.
Iedereen veel plezier 1-3!!!!

Helaas is de biertent ook niet meer wat het geweest is. Nee voor mij is de leukigheid er wel af bij Dtd. Voorheen was het een wedstrijd waar iedereen kwam om onder genot van een biertje elkaar weer te spreken, ook dat is in de loop der jaren vernaggeld.

Vlampiep

Citaat van: Ronnie tng op juli 01, 2016, 17:54:32
Helaas is de biertent ook niet meer wat het geweest is. Nee voor mij is de leukigheid er wel af bij Dtd. Voorheen was het een wedstrijd waar iedereen kwam om onder genot van een biertje elkaar weer te spreken, ook dat is in de loop der jaren vernaggeld.
Kom op man, het is daar dorpsfeest met een authentieke feesttent.
Feest maak je zelf, want dat ontstaat niet vanzelf.
De Combinatie feesttent, 1e wedstrijd, lekker koud biertje en vele toeschouwers moet er toch voor zorgen dat dit de kers op de taart is van het dorpsfeest in Cornjum.

Galdiano

Dorpsfeest? Dat was 2 weken eerder!  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

En? Staan we al op 0-5? Kan er niet bij zijn

hobbes

0-1 Barto lees ik net

Vlampiep

Citaat van: Galdiano op juli 01, 2016, 18:33:59
Dorpsfeest? Dat was 2 weken eerder!  8P
O jaaaaaa????
Wat vliegt de tijd, al twee weken kwijt   :fant :hein :grolsch :jupiler : :proost

Collingwood

#44
Op de foto's te zien is het daar best kloteweer.

EDIT:

Sportredactie LC ‏@LC_Sport  2m2 minutes ago
Rust in Koarnjum. Cambuur niet denderend. Veel regen ook. Ploegen hebben last van het gladde veld. #dtdcam

Opstelling was trouwens: Zeinstra; Van Deelen, N'Toko, Steenvoorden, Blackson; Vissie, Monteiro, Masek; Gyasi, Barto, Hoefdraad.
Kalmte alleen kan u redden.