Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Ajax 9 november 12:30

Gestart door Bernardo, oktober 20, 2014, 15:05:28

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - Ajax Man of the Match

Leonard Nienhuis
0 (0%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
16 (35.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
13 (28.9%)
Mohamed El Makrini
1 (2.2%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (4.4%)
Bartholomew Ogbeche
6 (13.3%)
Sebastian Steblecki
6 (13.3%)
Martijn Barto
1 (2.2%)
Michiel Hemmen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 45

Stemmen gesloten: november 16, 2014, 20:57:55

Bernardo

Het kon niet missen: binnen een halve dag zijn alle kaarten over de digitale toonbank gegaan. De topper SC ‪#‎Cambuur‬ - ‪#‎Ajax‬ (9 november) is UITVERKOCHT!

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2014, 15:05:28
Het kon niet missen: binnen een halve dag zijn alle kaarten over de digitale toonbank gegaan. De topper SC ‪#‎Cambuur‬ - ‪#‎Ajax‬ (9 november) is UITVERKOCHT!

Eerste kaarten worden ook al op mp aangeboden
In Henk en Sandor we trust

CJ058

Citaat van: moodygrunn op oktober 20, 2014, 15:07:13
Eerste kaarten worden ook al op mp aangeboden
Cambuur is inmiddels op de hoogte

Casuals-lwd

we hebben nog een appeltje met ze te schillen  l8l

Cor


Casual14

Citaat van: Casuals-lwd op oktober 20, 2014, 15:28:25
we hebben nog een appeltje met ze te schillen  l8l

Kijk er naar uit, velen zullen op de uitkijk staan na vorig jaar

SCCornjum

Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?
Watching Football Is Not A Crime

Thieske

Citaat van: SCCornjum op oktober 22, 2014, 11:52:49
Het lijkt mij verstandig dat er geen uit-supporters deze kant opkomen,
na wat er allemaal in amsterdam heeft plaats gevonden.
Je kunt op je schoenen aanvoelen, dat er iets recht gezet gaat worden.
Overigens hoe is het met de afwikkeling van deze wedstrijd.

Hoe is het met alle Cambuur gewonden?
Hebben zij iets van genoegdoening gehad.
Heeft Cambuur haar geld al terug gekregen van ajax /gemeente amsterdam?

Ben ik ook wel benieuwd naar!

Lwdscc

Er staat vandaag in de LC dat er een complete drooglegging van alcoholische dranken voor- en tijdens de wedstrijd Cambuur- Ajax is !?

Lore

Citaat van: Lwdscc op oktober 29, 2014, 11:20:18
Er staat vandaag in de LC dat er een complete drooglegging van alcoholische dranken voor- en tijdens de wedstrijd Cambuur- Ajax is !?

Verdomme, die Crone en mijn vriendin hebben veel meer gemeen dan ik dacht! Zij probeert elk weekend ons huis een drooglegging op te leggen!

Gasgeve

Is toch alleen in het Hertje een drooglegging? Bij de Cambuur bar kan je gewoon bier halen lijkt me?

Menwmoet

Heb me toch maar eens aangemeld om me in de discussies hier te mengen.
Maar eerst even wat anders. Ik ga altijd met een paar jongens naar de wedstrijden. Eén van hen heeft geen seizoenskaart vanwege wisselende diensten. Ook heeft hij geen los kaartje kunnen krijgen voor deze wedstrijd. Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor Noord?

Bernardo

Citaat van: Gasgeve op oktober 29, 2014, 12:49:37
Is toch alleen in het Hertje een drooglegging? Bij de Cambuur bar kan je gewoon bier halen lijkt me?

Ja is alleen in stadion.

Clint

Nou, volgens mij wordt er in de zakenclub wel geschonken hoor. Daar mag het altijd wel. Lekker scheef allemaal.

zeewolde

Citaat van: Menwmoet op oktober 29, 2014, 15:17:39
Heb me toch maar eens aangemeld om me in de discussies hier te mengen.
Maar eerst even wat anders. Ik ga altijd met een paar jongens naar de wedstrijden. Eén van hen heeft geen seizoenskaart vanwege wisselende diensten. Ook heeft hij geen los kaartje kunnen krijgen voor deze wedstrijd. Heeft iemand toevallig nog een kaartje over voor Noord?
Meld je maar weer af en terug naar je ajax forum 8)