Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenkaarten 2014/2015

Gestart door Lwdscc, april 12, 2014, 11:52:55

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene


Ronald

Citaat van: pvanbuijtene op juli 19, 2014, 09:54:21
Ja denk dat zuid is opgedeeld is in twee stukken...

Misschien heeft dat te maken net de extra stoelen die ze op zuid hebben geplaatst? Om onderscheid te maken en er voor te zorgen dat iedereen op de plek zit die ze aan hebben gevraagd?

mindra

wij hebben rij 8 stoel 62- 63- 64 dat is vak 23a

pvanbuijtene

Citaat van: mindra op juli 19, 2014, 10:17:45
wij hebben rij 8 stoel 62- 63- 64 dat is vak 23a

Denk toch dat a de helft richring oost is en b helft richting west...

wiekie1969

yes!!!!!!!!!!!!!!! binnen!!!!!!!!!! vak zuud, rij 10 stoel 49. Mooi bovenin achter de goal |:) |:) |:)

wiekie1969

Citaat van: gobo op juli 16, 2014, 18:32:57
Het zal me worst zijn. Hij zit het hele jaar weggestopt en komt er alleen maar uit voor de werkelijk belangrijke zaken in het leven. Namelijk elke thuiswedstrijd van de lokale trots.


Amen!!!!!!! _O_ _O_ _O_

RotterdamLeeuwarden

Zo, ik heb mn seizoenkaart ook binnen.
Dus de oude er uit en de nieuwe erin  |:) |:)

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op juli 19, 2014, 11:30:57
yes!!!!!!!!!!!!!!! binnen!!!!!!!!!! vak zuud, rij 10 stoel 49. Mooi bovenin achter de goal |:) |:) |:)

ik ga komend seizoen even een kijkje nemen wie de man is achter Wiekie1969, de man met de meest duidelijke mening op dit forum :) :) (vaak mee oneens, maar we hebben hetzelfde doel....)

rudie

Citaat van: pvanbuijtene op juli 19, 2014, 08:13:08
Bij mij staat er (vak) 23b  (rij) 6  (stoel) 121
Dit is dus de volgorde.
Dank (ook aan de anderen). Dan zit ik dus in/op 23a rij 10 (bovenaan), zoals aangevraagd. Kan ik in elk geval het hele seizoen staan zonder dat anderen die zitten daar last van hebben  :thumbsup

dizzhead

Citaat van: rudie op juli 19, 2014, 13:31:07
Dank (ook aan de anderen). Dan zit ik dus in/op 23a rij 10 (bovenaan), zoals aangevraagd. Kan ik in elk geval het hele seizoen staan zonder dat anderen die zitten daar last van hebben  :thumbsup
:thumbsup

SCCornjum

#265
Citaat van: wiekie1969 op juli 19, 2014, 11:30:57
yes!!!!!!!!!!!!!!! binnen!!!!!!!!!! vak zuud, rij 10 stoel 49. Mooi bovenin achter de goal |:) |:) |:)

Ik dacht dat jij voor 60&61 zou gaan?
Ik heb 61 niet.....
:proost

Oja 49 is niet achter de goal meer richting Oost..
Watching Football Is Not A Crime

el haj

Is er inmiddels al eens bekendgemaakt hoeveel SK's er nou echt zijn verkocht?

el haj

Valt me nu trouwens ook op dat er een spatie tussen noord en zijde staat. Nu ben ik niet zo'n taalpurist maar dit valt me wel een beetje tegen. Er staat maar zo weinig tekst op de SK en het dan nog voor elkaar (ha!) krijgen er een fout in te verwerken is niet best. :X
Nu mag ik een jaar lang met een grammaticaal foutje in m'n portemonnee rondlopen.  :P

drg

't gaat nu niet zo rap met de uitverkoop van losse wedstrijden nu als ik verwacht had, maar goed 'tis ook midden in de vakantie,  normaal gesproken is 't vast allemaal elke thuiswedstrijd weer binnen minuten uitverkocht.

Hoe zit 't trouwens met de seizoenkaarten, daarvoor hoeft men toch niet iets van een eigen kaartje te reserveren oid. toch? Ik meende zoiets te lezen dat andere clubs bv. gaan invoeren (oa. Bayern) dat als je dat niet zou doen dat de plaats in de losse verkoop zou gaan, lijkt me op zich hier ook een ideaal systeem, met name voor plaatsen op West  8)

Dokkumer

Dat is hier op het forum wel geopperd, maar ik ben er vrijwel zeker van dat dit nog niet bij ons gaat gebeuren.